Fórum - Téma


Motor_Mondeo III-kolísání otáček


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo III-kolísání otáček

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 14

2013-07-31 09:06:47

blodmen: V zimě mi bylo řečeno, že mi to hází s otáčkama sytič(když nejel motor,vylezli otáčky sami třeba k 1800,prostě různě kolísali,jak dkyž malinko tůruju) a je fakt, že když se teplota motoru ustálila na provozní tepotě, přestalo to,tak teda ten sytič? Při těchto teplotách mám do zahřátí motoru volnoběh kolem 1000ot/min po zahřátí se ustálí na těch cca 700ot... Ale zas když s tím lítám dravě a zahřeju motor až moc, tak sem zase s otáčkama kolem 1000ot/min...

Mám stejný motor, r.v. 2002

2013-08-01 08:01:41

bedulas: no jo, sytiči věřím, ale kde je příčina? Jeden mechanik mi říkal, že mi možná špatně fungují nějaké žhaviče, během čtrnácti dní jdu do Fordu, on na diagnostice nic nenašel. Otočím klíčkem, motor naskočí a okamžitě zhasne. Musím přišlápnout plyn abych nastartoval a udržel motor v chodu. Z výfuku bílej dým, chvilku kolísání a pak už vše ok, ale od té doby co to blbne, tak mi špatně měří i průměrnou spotřebu, navíc se mi spotřeba zvedla o litr. Už jsem z toho na prášky, bo dost najezdím..

2013-11-06 09:00:33

Zdravím všechny. Asi před měsícem jsem se stal snad hrdým majitelem Mondea 2.0 TDCi 2004 96kW... ale ...

Mám problém s volnoběhem, kdy auto drží volnoběh cca 750ot a zvuk motoru není moc příznivý... Nezálaží na tom, co mám zařazeno když stojím a otáčky se nehýbou... Když však zařadím zpátečku, otáčky se zvednou na krásných a stálých 900ot a zvuk motoru je mnohem přijatelnější a stabilnější... Když vyřadím, opět spadnou na 750ot... Další čeho jsem si všiml je, že při jízdě, když vyřadím, taky drží krásných 900ot, do té doby, než auto zcela nezastaví a pak opět spadnou na 750ot... Nevím co s tím, vzduchový filtr mám nový, vstřiky se chystám zkusit vyčistit ultrazvukem a zároveň vyměnit palivový filtr... Volnoběh nereaguje na zapnutí a vypnutí klimy.... Pokud máte nějaký postřeh, budu velmi rád za jakoukoliv odpověď... Díky a zdravím z Valašska

2013-11-07 12:20:30

fuzzy:

Zdravím tě,tak podle toho, co popisuješ, jsou pravděpodobně na vině vstřiky.. Ono totiž pokud je auto v pohybu,otáčky jsou umyslně zvýšené, kvůli posilovači řízení a brzdám.

Takže, když je auto v klidu, měli by otáčky být kolem 800/min. Na palubním počítači pokud ho máš, si můžeš namačkat přesný počet otáček,a další hodnoty.

Spustíš to držením tlačítka nulování kilometrů, a zároveň otočíš klíčkem do polohy 2 popř.nastartuješ,a vidíš otáčky přesné.

Každopádně by to měla ukázat diagnostika co je v nepořádku

2013-11-07 15:09:00

Super, dekuji za radu, zkoušel jsem to a ukazuje to kolem 770. Natočím když tak video jak se to chová a zveřejním... mimochodem je tam spousta info, není někde na to tabulka, co všechno se tam dá vyčíst? Co třeba pravé km? Děkuji....

2013-11-07 17:21:22

fuzzy:

Něco je tady koukni

http://www.fordclub.eu/fo...d-palubniho-pocitace-8063

A test klimatizace tady

http://www.fordclub.eu/fo...nkcnosti-mondeo-iii-16527

2013-11-07 20:06:00

Zdravim, takze zde je video a rozdíl mezi neutralem a zarazenou zpátečkou... Jinak dik za ty info, při troše času to vyzkouším. A ty vstriky nechám vyčistit

2013-12-03 09:05:35

Zdravím, už se to tady zmiňovalo, ale odpověď jsem nenašel. Máte zkušenosti s kolísáním volnoběžných otáček u studeného motoru? Otáčky se nepravidelně dostávají až na hranici 1900 ot/min a auto při zařazené rychlosti dokonce samo zrychluje. Při vyšších venkovních teplotách jsem toto nepociťoval. Pozoruji to při teplotách pod 5°C. Auto nekouří ani při protáčení na emisích, tudíž dedukuji, že vstřikama to nebude. V servisu jsem zatím nebyl, ale, když mi nikdo neporadí, tak to budu muset absolvovat. Na kluzké silnici je toto přidávání dost nebezpečné. Předem děkuji za jakoukoliv reakci.

2014-01-01 17:10:47

fuzzy: zvednutí otáček na zpátečku je schválně aby auto při couvání nechcípalo.

2014-01-01 17:21:04

kaja_momo: za jízdy by to přidávání moh dělat proti prokluzovej asistent, když na ledě na jednotku nebo na dvojku prudce přidáte že začnou kola prokluzovat a pak plyn pustíte tak auto si samo přidá a vychytá nejlepší zaběr. bohužel občas to udělá i když kola neprokluzujou a jen sundáte nohu z plynu před křižovatkou.

2014-01-02 07:30:37

petous220: No, prokluzový asistent to nemůže dělat, protože ho tam nemám. Na diagnostice mi bylo vysvětleno, že to dělají vstřiky, které po 130000 kilometrech už nejsou úplně v kondici. Takže jsem teď vyměnil palivový filtr a i ho rozebral, jestli tam třeba nejsou kovové šponky. Nic tam nebylo, jen byl docela zabarven asi jen bordelem z nafty. A taky zkusím nějaký čistič do paliva. A asi potom už budou vyšší venkovní teploty a při nich mi volnoběh nekolísá. Dozvěděl jsem se, že to tyto motory dělají, ale že se to moc neřeší. Jinak díky za reakci.

2014-01-02 09:01:34

petous220: takže 750ot na volnoběh je v pohodě? Za se mi to málo na diesela...

2014-01-02 18:43:16

fuzzy: 750 je málo.

2014-01-02 18:52:35

petous220: no právě, snažím se najít řešení, ale zatím filtry vyměněny, vstriky vycisteny a zatím nic nepomohlo...

2014-01-04 11:01:14

Ahoj vsem zkusil jste nekdo resit kolisani vymenou vsech svicek me to dela jen kdyz je venku pod treba +10 a v mrazech samozrejme taky v lete je chod motoru v poradku takze ja zkusím ty zhavice v nejakem manualu jsem cetl ze zhavice zhavi i po nastartovani jeste nejakou dobu takze by se to mohlo treba hadat mam totiz svicky puvodni coz je 10 let. Pak je jeste otazka jestli s nizsi teplotou nemuze blbnout nejake to cidlo otacek klikovky nebo vacky hodim vam se odkaz na ten manualek od delpfi systemu je to na forda pekne vysvetlene. jak budou prachy menim svicky a ozvu se jo a taky si necham pritahnout turbo teda parohy nedavno jsem mel otevrenou haubnu a pri proslapnuti vyleltl kouř nekde z poza turba. Zdur

2014-01-04 11:46:01

martass: skus si preverit pruzny spoj na vyfukovom vedeni - pletenec. ja som ho mal deravy a stale mi to dymilo pri turbe. ono tie vyfukove plyny z toho pletenca stupaju hore a po karoserii zospodu sa dostanu az k turbu.

2014-01-04 18:22:10

martass: Na výměnu žhavících svíček bacha, jak je hliníková hlava tak nejdou povolit a ani vytočit, mě se povedli dvě svíčky zalomit a to je pak mazec dostat to ven, po několika pokusech přivaření matky na zalomenou svíčku sem je vytočil ale zavit v hlavě byl total, naštěstí ve fordu na to jsou na tyto situace připravení mají opravný sady na vyvložkování závitu bez demontáže hlavy, tak to vcelku dobře dopadlo ale už bych se do výměny svíček doma nepouštěl .

2014-01-04 20:18:06

petous220: Ahoj neboj bude mi to dělat mechoš ve fordu má na to všechno když se to zalomí tak to vyndá v pohodě ale dík.

pjaro: mechoš mi to celý projde pak uvidíme.

2014-01-29 21:10:45

Zdar všem dnes jsem přivez káru z forda je po výměně svíček žádná nebyla zalomena a výsledek 2 byly uplně přerušené a dvě ještě funkční. Dnes jsem s tím najezdil asi 30km za studena a otáčky zatím v klidu bez kolísání takže to vypadá že to na to pomohlo ale nechci nic zakřiknout a až najedu další km dám sem info pokud to bylo fakt tím budu konečně spokojený majitel forda.

2014-01-30 05:38:46

martass: Ahoj, mohl bych se zeptat na cenu u forda? Pokud mluvíš o kolísání otáček tak mě by to taky teoreticky mohlo pomoct, mě sice nekolísají, ale drží se na 750ot, což je málo


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14