Fórum - Téma


Motor+Mondeo-Duratec 2.0i,různé závady,olej


Fórum Mondeo MK III Motor+Mondeo-Duratec 2.0i,různé závady,olej

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3

2015-07-16 14:03:32

S tím zaslepením EGR ventilu bych to moc růžově neviděl, nejspíš čidlo teploty a tlaku v sání jeho nepřítemnost zjistí a ECU hodí chybu, rozsvítí se ti kontrolka motoru... Alespoň tak to bylo u mne (2.0 Duratec v Mondeu r.v. 2005), když jsem ho vyřadil z provozu a to jsem to dělal šetrně, pouze jsem vyřadil řídící kovový článek v servu EGR ventilu, aby ECU nepoznala odpojení, servo prostě pracovalo naprázdno, EGR ventil byl zavřený, po čase se ale stejně objevila chyba, nejspíš díky tomu MAP senzoru... Takže jsem EGR opět zprovoznil... A rozhodně si nemyslím, že vymontováním EGR ventilu získáš vyšší rychlost... Kdyby nepracoval správně, posílal by do sání více spalin, nebo se ti nezavíral při plně otevřené škrtící klapce, ECU to opět pozná a rozsvítí se ti kontrolka motoru a na diagnostice zjistíš chybu EGR ventilu...

2016-04-13 16:34:32

Zdravim, mam dotaz ohledně spotřeby oleje. Kolik je dáno vyrobcem že muže žrat oleje? mě to žere cca 1,5 - 1,8 na cca 8000km. Diky za Odpověď. ..... Mondeo 2.0 16v 107kw

2016-04-13 17:00:17

radasspaniel:

Obecně v knize "jak na to" píšou že 1L na 1000km žádný problém, i když mi to je také divný ale proč ne.

Jinak od výměny do výměny olej nedolevám cca 10 000km ale pokud je to co píšeš zas takový problém to není. Jestli někde neteče tak si bere asi přes ventily nebo pístní kroužky. je to víc ale katastrofa to není

2016-04-13 17:14:30

tomenzino: ok diky


Odpovědět

1  2  3