Fórum - Téma


Motor_Mondeo IV-cukání auta při jízdě


Fórum Mondeo MK IV Motor_Mondeo IV-cukání auta při jízdě

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK IV  |  Naše vozidla


1  2  3

2016-09-04 09:59:18

Ahoj, já mám podobný problém. Když jedu na nízké otáčky, je vše ok. Ale když auto nakrmím, například v kopci nebo při předjíždění, začne se klepat. Nedusí se ani necuká, prostě se rozklepe, jako kdyby se tam roztočil něco špatně vyváženého. Nevíte co by to mohlo být? TDCI, 2,0 120kw

2016-09-04 10:45:52

honzajs123: Je to závislé na rychlosti jízdy ?

2016-09-04 12:23:39

Petrdepo: není, možná že na 1. rychlost to není tolik znát ale určitě na 2,3,4 se klepe.

2016-09-04 17:02:10

honzajs123: Zkontroluj stav silentbloků uchycení motoru. Jinak mne nic nenapadá.

2016-09-05 20:48:47

Kolega mel podobny problem na Opelu Vivaro a nakonec to bylo prasklou pruzinou v setrvaku spojky. Na 1 byl klid, ostatni rychlosti pri lehke noze taky a jak za to vzal, tak se to rozklepalo. Nebo me napadly poloosy.

2016-09-05 21:02:21

Jo, dle servisu Fordu to je pravdepodobne tou spojkou. Příští týden to tam davam. Oprava cca 25000. :(

2016-09-05 21:06:19

Jo, spojka je previt. Taky me to neminulo, nekdy okolo 240 000km. Bohuzel to bylo hned po cerpadle, to odeslo po tuningu asi ve 230 000. Ted mam 360 000km a zatim vse funguje. I kdyz uz je znat, ze je auto utahany, ale statecne jezdi.

2016-09-05 21:15:47

U 240 ok, ale já bohužel už při 140 :(

2016-09-05 21:25:09

Mensi vykon, vyssi zivotnost , ja mam 1,8TDCI, chipnutou 92kW (a udajne 320Nm) na 120kW ( a udajne 402Nm). Taham prives, obcas tezky, tak spojka dostava zabrat, ale 124000 mi prijde malo. Mel jsem taky problem s cukanim, v oblasti 1800-2000 na lehky plyn, ale to bylo egr ventilem. Vynulovyli jsem jakousi tabulku hodnot ??? ventilu a cukani zmizelo.

2016-09-08 21:48:43

honzajs123: za co chtějí takovou paletu. Nedávno jsem měnil komplet spojka + dvouhmota. Sadu jsem si koupil sám. Cena cca 11500,- a mám šikovnýho mechanika, který si vzal za výměnu 3000,- , což je skoro 10000,- rozdíl.

2016-09-09 07:53:47

74jirka: Pravděpodobně jsi sehnal repasovanou sadu, protože nová stojí o skoro 10000 víc.

2016-09-09 10:37:01

petrdepo: tady jsou i nové s výraznou slevou: http://autodily.mjauto.cz...rvacnik/SH2294000660.html

2016-09-10 08:02:37

kapion: Když si srovnáš ceny s ostatními prodejci, tak jsou některé ceny viditelně v nepoměru a to je podezřelé. Buď se jedná o výprodej a nebo jde o neoriginální výrobek s pochybným původem. Řada dílů se dnes vyrábí v Číně (okopírované) a tam už se naučili falšovat i evropské značky. Také tam některé díly vyrábí ve filiálkách. Jak je to doopravdy se ukáže asi jen na životnosti (kvalitě materiálu). Těžko soudit (aneb čert aby se v tom vyznal).

2016-09-11 22:08:40

petrdepo: já jsem to bral na autorozvody (komplet sada LUK) a před tím jsem tam bral komplet brzdy od Textaru a spokojenost , jinak tuhle sadu mají v dost obchodech do cca 15000,- Kč

2016-09-14 07:15:02

74jirka: Ano, ale v tom odkazu je několik verzí sad s různými vlastnostmi (například se samostavným nastavením, se spínačem) a také podle výrobce a výkonu motoru. Takže výběr je individuální a podle toho i ceny.

2017-02-11 20:42:26

Ahoj, teď jsem to taky řešil. Podfukují vstřiky. Stačí vypodložkovat a je klid.

petrdepo: Ahoj, je to plus mínus stejná cena jako v Kelly pro servisy. Nejedná se o repasovaný setrvačník

2017-03-12 07:50:32

lexx: Je to možné. Někteří prodejci při prodeji dílu požadují jeho zpětný odběr. To je právě kvůli tomu, že ho nechávají repasovat a následně na tom vydělávají.

2017-06-27 22:39:46

michalzak: mám to samý auto taky a taky mi to dělá.jinak vše naprosto ok

2017-06-28 10:22:29

Bohužel jsem pořád nepřišel na to co to děla byl jsem v několika autorizovaných servisech a na nic nepřišli. A ještě mi někdy auto chcípne při sešlápnutí spojky.

2017-07-10 20:53:37

Ahoj všem,

Chtěl bych poprosit o radu. Anabáze je následující: Ford Mondeo MKIV, 85 kW TYBA motor (11/2010). Motor je po generálce, jelikož se podařilo polovčce zadřít. Po opravě cca 500 km bez jediného problému. Jednoho dne jedu do kopce, chci předjet kamion a najednou auto začne silně cukat a zpomalovat (pocit, jako když bys na kole sešlápl pedál, ale proklouzl řetěz). Auto bylo na diagnostice (ne u Forda). Diagnostika nenašla nic. Měl jsem podezření na EGR, ale doteď nevím, zda to může být ono. Nicméně, odpojil jsem váhu vzduchu a auto jede a neškube, ale zase je silně znát zapojení turba (tedy, pokud ten zvuk vydává turbo??). Poté opět diagnostika, ale našla jen chybu váhy vzduchu (jistě, když byla odpojená). Zkusil jsem dát i zcela novou váhu vzduchu, ale bez žádného výsledku. Při zapojené váze vzduchu motor škube při jakýchkoliv otáčkách velmi intenzivně a nedá se vůbec jet.

Nenapadá vás, co by to mohlo být? Začínám být z toho celkem zoufalý, jelikož GO stála 42 tisíc vč. nových rozvodů a repase turba (oprava probíhala 500 km od domova, proto hledám jinde). Poslední možností je pak návštěva autorizáku s objednací lhůtou 3 týdny:(

EGR je v mém vozidle elektronický. Cena u Forda 10 tisíc, na eBay z UK polovinu, ale rád bych věděl, co by to mohlo být než zbytečně objednávat..

Děkuji za Vaše tipy.

Pokud by byl někdo z Prahy a ochotný, rád předvedu osobně.


Odpovědět

1  2  3