Fórum - Téma


Motor+Mondeo 2.0TDCi-při jízdě někdy chcípne


Fórum Mondeo MK III Motor+Mondeo 2.0TDCi-při jízdě někdy chcípne

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4

2013-11-05 17:29:35

standa242424: vyčistit vačku ???? nebo snímač? snímač je na ventilovém víku pod plastovým krytem motoru když budeš koukat na railovou lištu vedou k němu 3 drátky a drží ho 1 šroubek vyndat čidlo zvládne snad každý, ale..... to že bude zaolejované není žádná závada a čištění nepomůže jedná se o halův snímač nedá se jeho fukce změřit ohm metrem prostě bud funguje a auto jede nebo ne a auto nejede jestliže auto chcípá při akceleraci nad určitými otáčkami je to na 99% blížící se smrt tohoto čidla už to mám taky za sebou pěkně mě to potrápilo protože diagnostika ukazovala vadné čerpadlo - byl jsem uplně na mrtvici ale nakonec jsem našel na netu oficiální popis celého vstřikovacího systému a závadu si vydedukoval. Pokud ale potřebuješ vyčistit vačku a nevíš ani kde je tak sorry ale do ničeho se nepouštěj to už vyžaduje trochu odbornosti nicméně že musíš schodit rozvody a opětovně je nastavit a pod. rozebrat to to je to nejmenší

2014-02-27 18:40:50

Zdravím,tak jsem zde o5.Dnes jsem chtěl protáhnout auto po dálnici,měl jsem plánovanou cestu do Ostravy,najedu na dálnici,řadím 2,3,4,5,6 a náhle ztráta výkonu a hozena hláška engine malfunction.No sjezd z dálnice po cca 15 km tak jsem to odstavil,chvíli počkal,zkusil znovu,chytlo,ale po chvíli cca 5-7 sek chcíplo.Do té doby se chovalo úplně v klidu,jezdím denně do práce.Teď to stojí před servisem,protože pokračoval odtah a čekám co na to zítra servisáci řeknou.Jen se bojím aby to nebyla hrozná pálka. Stalo se to někomu,nebo i když vím že takto na dálku je těžko hledat závadu,věděl by někdo co by to mohlo být? Díky Luiss. Mondeo 2007 2.0TDCi

2014-02-28 16:30:31

Tak dnes v servisu telefonát,že je nutné odtah do origo ford,jelikož auto s nimi nekomunikuje.No takže příjezd do ford servisu,borec už přesně věděl co to hodilo za hlášku,no prý se na to podívají v pondělí. tak jsem zvědavý s čím přijdou.Pak dám vědět, co a za kolik.

2014-02-28 22:52:01

Zdarec.... tak už jsem nedočkavej co jsem napíšeš sice mám mondeo MK3 a ty podle fota a roku výroby už MK4 tam by měl být 2litr TDCI (103kW) se vstřikováním Bosch a motory pocházejí od francouzů ale tem popis závady .... typuju snímač otáček bud vačky nebo kliky - tak schválně

2014-03-01 17:12:44

popeye: Hoj jo je to 103kw, když jede,jede krásně,je to požitek jet dálkovou,auto krásně sedí,Ale musí jet.Sám jsem zvědavý co to bude a hlavně kolik ta sranda bude stát.

2014-03-01 18:59:18

luiss: Já bych se toho tolik nebál ono to nebude tak horký, hlavně nesmíš narazit jako já na servismana "blbce", který ti bude do hlavy tlouct špatný vstřiky a čerpadlo.... je možný že diagnostika bude ukazovat že máš problém s tlakem paliva stejně jako před nějakou dobou mě, když mi odešlo čidlo otáček vačky v tem moment totiž nastavý jednotka motoru vstřikovanou dávku na nulu a auto nejde natočit samoždřejmě hned diag ukazuje nedosažený vstřikovací tlak a první co každýho napadne u diesela, že odešlo čerpadlo, tak držím palce ať nenarazíš na takovýho mechanika ať má lepší diagnostiku a a't je to prkotinka do pár stovek. Já mám jen 96kW a taky to jezdí pěkně a dřív jsem měl auto se 125kW takže si dovedu představit i těch 103 bohatě to stačí mondeo je sice trošičku těžší kalibr co se hmotnosti týče ale se svým výkonem i jízdními vlasnostmi jsem nadmíru spokojen ani nemám touhu nechávat to chipovat .... uvažoval jsem o tom ale spíš kůli snížení spotřeby

2014-03-01 20:17:37

popeye: No právě že jsem jezdil do jednoho servisu kde jsem byl vždy spokojený,měli nějakou diagnostiku na větší okruh značek,když jsem tam byl minule s problémem,napíchli mě,zjistili co a jak a bylo.Tentokrát mi mechanik volal že auto s nimi nekomunikuje,že se jim nedaří napíchnout na dia.Tak zbývalo jen odtah do origo servisu ford.No čerpadlo je opravované cca před rokem.nějaká blbost v čerpadle,nedávalo tlak,tak to borec dovezl do Opavy,kde nějaký druhý borec ta čerpadla opravuje.Myslím že je tam delphi.Ale jistý si nejsem.Když prdlo to čerpadlo,auto mi chcíplo hned.Ted mi to prvně při šestce a 120 km/h ztratilo výkon a potom hodilo troúhelnák s vykřičníkem a tu hlášku a pak to jelo nejelo a nakonec když jsem přidával plyn,ozýval se takový nějaký kovový zvuk,tak jsem plyn jen lechtat,abych sjel z dálnice.Potom jsem to zkusil nastartovat a vždy to chvilku bublalo,nepravidelně a po cca 5-7 sek konec.A zbytek už znáš.

2014-03-05 08:52:23

popeye: nevím psal jsem to zde,ale asi se to neuložilo: takže z fordu volali že je v pr.eli egr. cena za opravu a výměnu 8000 kč.

2014-03-07 20:19:31

luiss: hmmm EGR no asi bych tomu i věřil 8000kč to je docela raketa za tak malou věc boužel moderní vůz se bez takových zbytečností neobejde. Osobně bych juknul na vrakáče 8tis je fakt hodně a nemá to takovou cenu. Pak taky záleží jak je podle nich v prde*i já si ho u mk3 vyčistil když mi to padalo do nouzáku a zatím mám klid, myslím si že když ho mechanik odmontoval a viděl jak vypadá tak žekl že je to na novej a nad jinou variantou vůbec neuvažoval - já když ho vyndal tak do průměru 50mm jsem sotva strcil malíček jak to bylo zahnojený karbonem - hned mě napadlo jak vypadá sací potrubý za EGR ventilem taky se na něj chystám že ho vyčistím. pokud je elekronika v háji tak je to jasný, já jeho funkci vidím při živých datech ford scannerem oni mají určitě lepší mašinku jak jeho funkci ověřit boužel oni nejsou opraváři oni jsou měniči oni nikdy nepoznají ten pocit jakě to je něco opravit a ušetřit svému zákazníkovy peníze ..... je to nezajímá

2014-03-09 15:26:54

popeye: No co nadělám. Tomuhle nerozumím a holt všechno chce svoje. A to jsem to v ten den chtěl protáhnout po dálnici a vypálit egr.no a zbytek už znáš.Tak snad bude na delší dobu od všeho klid.

2014-03-10 16:02:12

popeye: Takže omyl,celková cena byla 12660 kč,takže mě ta sranda stála celkem 15000 kč.Osmička byla jen za egr.+ práce kolem a kolem.

2014-03-10 17:35:20

No to je pěkný až se mi z toho dělá špatně..... tak alespoň aby to bylo v poho jinak bych jim to hned šel reklamovat aby to nedopadlo že se nic moc nezmění a ty tam bydeš jezdit a oni budou měnit to a tamto až to vyjde jak nový auto

luiss, 2014-03-10 16:02:12 napsal:

popeye: Takže omyl,celková cena byla 12660 kč,takže mě ta sranda stála celkem 15000 kč.Osmička byla jen za egr.+ práce kolem a kolem .. .

2014-03-11 16:33:23

luiss: a nenapadlo ta, ze ho mozno len vycistili a ty si zaplatil za novy? aj to je praca v znackovych servisoch....

2014-03-11 18:41:56

pjaro: víš stát se může cokoliv.nerozumím tomu a pokud se to stalo,ono se to všem jednou vrátí.

2014-04-11 15:16:15

johnyd: ahojky ja dneska konecne prisel na kloub te zavade,mel jsem to same co ty,skusil jsi vymenit spinaci rele,dava proud do podavaciho cerpadla.ja vyzkousel vsecko ale porad to same,ty relatka jsou vlevo u baterky dve cerny t nejmensi.ted mam klid rano chytne a uz nechcipne.zdenek

2014-05-05 08:50:31

Zdravím všechny mám taky problém se chcipanim svého Forda. Když to nastartujua hned jedu tak na křižovatce me to to zhasne. Pak nastartuju a jede normalne a už to neudělá než zase nastartuju.

2014-05-18 10:02:18

Zdravím všechny. Moje mondeo III generace 2,0 Tdci 2002 už skoro neznám. V únoru 2013 jsem jej koupil v AAA Ostrava s ,,lehkou " závadou na motoru. Hned po cestě domů mi začala blikat kontrolka žhavení, následovala krátká ztráta výkonu a pád do nouzáku s následným vypnutím motoru. Toto se dělo cca 4 měsíce až do konce května 2013 kdy mi auto po vypnutí motoru museli odtáhnout do servisu ford Janiš v olomouci kde nemohli diag. vůbez nic zjistit. prý to nejde. Zaplatil jsem 1000 kč. a pak to šlo do jiného servisu kde auto prošlo opravami systémem pokus omyl. Vymontoval tedy vstřika a čerpadlo, odeslal na repasy která byla drahá pomalu jako nové díly s čímž jsem nesouhlasil. Čerpadlo jsem koupil nově zrepasované 9000kč + starší vstřiky na netu za 8000kč s týdenní zárukou. Můj mechanik tuto záruční dobu prošvihl svou nečinností a tak jsem přišel o 8000kč protože samozřejmě vstřiky už dávno nebyli mezi funkčními.(moje blbost) původní vstřiky a čerpadlo už jsem nikdy neviděl!! Nechal jsem tedy vstřiky totálně repasovat za 17185 kč. Repase hlavy (prý preventivní) 3600 kč., Výměna napínáku rozvodového řetězu (prý nutná) 2500kč. Výměna setrvačníku (špatný) 5000kč. Vadná poloosa, oprava 2000kč.+ další materiál za cenu 5000 kč, po té ROČNÍ laborování proč to pořád nejde nastartovat, nakonec se auto převezlo do Opavského diesel servisu který mi repasoval čerpadlo i vstřiky. Tam vyčistili palivovou nádrž, vysoko i nízko tlaké palivové vedení, vyměnili palivový filtr + vyměnili repasované vstřiky za jiné repasované s tím že ty co tam mám nejsou typově určené pro můj motor i když mě mechanik ujistil že tam můžou být !! to vše za dalších 22500kč. takže už rok je mondeo v opravě. momentálně je již zprovozněné ale čeká v Opavě až seženu oněch 22500 kč na zaplacení opravy. Takže když si sečtete částky, jistě mám nejdražší mondeo v ČR. Budu ho muset dojezdit protože za tyhle peníze je neprodejné. V budoucnosti už nikdy mondeo nekoupím !!

2014-05-18 11:11:55

hunter: Ahoj, není to o tom, že mondeo je špatné auto Ale o tom, že jako spousta lidí jsi chtěl ušetřit, nevzal sis sebou ke koupi někoho kdo tomu rozumí a má diagnostiku Tím by se spoustě věcí dalo předejít. Další věc je zvolení servisu a kvality provedených prací. To, že se případná oprava neprovede jak by se provéct měla nemůžeš připisovat mondeu, ale servisákovi, případně sobě za špatně zvolený servis. Další věc je, že jsi mohl auto když se Ti to stalo již při cestě domů z bazaru jet reklamovat a né platit to ze svého...

KAŽDÝ STRŮJCEM SVÉHO ŠTĚSTÍ

2014-05-18 11:45:49

Zdravím,

naprosto souhlasím s Povadi, neznám nikoho, kdo si koupil v AAA auto a byl s ním spokojen. Myslíš, že kdyby sis koupil ve výše jmenovaném bazaru třeba BMV, nebo Audi, že cena za opravy by byla jinde? Ano, byla by úplně jinde, myslím, že 22t. by ti určitě nestačilo. Tvůj příběh není o Mondeu, ani o jiném typu auta, ale o úplně něčem jiném....Přeji hodně štěstí.

2014-05-18 11:48:51

povadi: To máš naprostou pravdu, už jsem vyléčen. Servisák mi byl doporučen, protože jsem bydlel na novém místě jen krátce a nikoho jsem tu neznal. Kdybych to nechal ve fordu, už jsem dávno mohl jezdit a možná i levněji . . . . PS: vím že auto za to nemůže, kdyby mě slyšel švagr, asi by se mnou taky nesouhlasil, je hrdým majitelem dvou mustangů, jednoho transportéra a jednoho taunuse


Odpovědět

1  2  3  4