Fórum - Téma


Motor+Mondeo 2.0TDCi-při jízdě někdy chcípne


Fórum Mondeo MK III Motor+Mondeo 2.0TDCi-při jízdě někdy chcípne

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4

2010-06-14 10:06:01

koupil jsem Ford Mondeo 2.0TDCi 96 kw v bazaru, auto mi dělá následující věc, jedu a brzdím motorem auto někdy chcípne - bliká kontrolka žhavení. Nedělá to vždy třeba 1x za 400 km, někdy 2x za 100 km, někdy vůbec. Filtry mám vyměněné, na diagnosrice zjištěna závada snímače vačky, ten jsem vyměnil, auto dělá stejnou věc a pořád píše snimač vačky. Když jedu po dálnici 130 téměř 3000 otáček, auto občas škubne, ale jede třeba 20 km úplně bez problémů, někdy škubne víckrát a chcípne, bliká kontrolka žhavení, nevíte prosím čím by to mohlo být?

2010-06-21 19:05:32

ahoj, objevil jsem dírky v redukci turba, může to mít za následek chcípání nebo škubání? Je to ta část přelepená žlutou páskou

2010-06-26 07:10:36

Ahoj nevím přesně jak to popisuješ,ale blikání kontrolky žhavení je nějaká závada diag.motoru.Měl sem to samí a je to vždy spojené s palivovým systémem a motorem.Takže turbo nebo egr ventil vstřiky a tak.

Na diagnostice ve fordu to musí říct přesně.Jinak na to nepřijdeš a zjevně tím snímačem to nebylo! T

2010-06-26 17:22:18

redukce turba by neměla vliv na kontrolku žhavení... jak říká Tomenzino - na pořádnou diagnostiku...

2010-06-28 08:53:20

díky za rady, jenže já na těch diagnostikách byl přímo u fordu, může mi někdo prosím poradit dobrý servis v okolí Břeclav, Brno?

2010-06-29 14:17:00

Hej hej hej... Co to je za motor? Mám TDCI 2.0 96 kw a turbo vypadá úplně jinak. Kdepak je elektronická regulace naklápění lopatek? Nemáš náhodou TDDI? Abychom tu neřešili každý něco jiného. Jinak diagnostiku nechej udělat určo ve Fordu a nebo v diesel servisu Bosh - jedině tam ti vyštou kompletní zápisy a taky zkontrolují chování vstřiků a čerpadla.

2010-06-29 19:42:51

je to TDCi, ve Fordu mi nic neřekli jen vadné čidlo vačky, které jsem vyměnil a problém přetrvává

2010-09-08 21:26:19

Mám Mondeo 2.0TDCi půl roku, musím říct, že hodně slušně udržovaného, předchozí majitel do toho dal za poslední 2 roky přes 100 litříků a přece se vady objevují. Zhasínání motoru za jízdy s blikáním kontrolky žhavení mi servis diagnostikoval jako vadný snímač vačky, současně s tím mi našli prasklou hadici sání, nechal jsem vyčistit EGR ventil a preventivně jsem vyměnil palivový filtr. Zákrok se provedl teprve včera, ale ještě nikdy to tak nejelo! Zkuste hledat na víc místech.

2010-09-14 17:27:12

ahoj, s tím chci-paním sem měl též problém.Většinou a bohužel to jsou vstřiky, ale zatím jsem je neměnil,začal jsem jezdit na lepší naftu Benzina Diesel Verva a od té doby to nechcípá....ale přetrvává občasné cukání a strata výkonu...tak nevím stále zda budou nějaké vstřiky vadne nebo jen filtr nebo něco jiného.

2010-12-01 20:41:49

Taky mi to chcípalo po ujetí pár metrů a začalo blikat žhavení.stále se to opakovalo.

Vymněnil jsem palivoví filtr a zdá se že je po problému.venkovní teplota byla kolem - 11

2010-12-05 22:09:11

Tadyten problem jsem mel minulou zimu ze pri -17 me to za jizdy chcipalo a blikala kon.zaveni a koupil jsem aditivum a problem byl pric a od ty doby pohoda a mam natocino 185000km

2010-12-10 17:09:55

tak tuto zimu mi odešel jeden vstřik, (auto kouřilo jak o život, stále blikala kontrolka žhavení, vůbec netáhlo) byl jsem přímo v diesel servisu, kde zjistili, že jeden vstřik je mimo rozsha, dva vstřiky špatné na přepad, čtvrtý byl úplně jiný jak má být, oprava 27 000, ale bohužel chcípání a škubání to zatím nevyřešilo, v pondělí jedu na reklamaci ráno také kolísají otáčky což by měli být vstřiky. Uvidíme, ale snad už to opraví, tolik peněz a auto pořád chcípá, problém je, že pokud mi to neřeknou v diesel servisu a nedojdou na to tak nevím co dál

2012-05-27 13:11:44

kdysi davno na aute byl obdobny problem..praskal hadice k turbu.. mozna jen ze to spatne tahlo nebo tak ale urcite to nemelo nic spolecnyho se zhavenim.. skus lepsi naftu(aditivum) popripadne nech vycisti potrubi,,a uvidisale pochybuju ze to ma vliv s turbem :(

2012-05-27 19:00:42

Johnyd:

zdravím vás,no jak píšu.Tvá závada souvisí pravděpodobně se vstřikovačema.Blikání kontrolky žhavení signalizuje problémy s palivovým systémem to že ti to chcípá dělá to že ti vstřikovač nefunguje a když protéká nafta do válce snímače to zaregistrují a motor vypnou.Nebo když se neotevře tak chcípne že není nafta to je jasné.Regulace turba u tebe je podtlaková ale snímač tlaku tam je také.Další věc je palivový filtr,a právě ty vstřikovače.O čerpadle snad mluvit nemusíme.

Zkus nalít aditiva nebo i když to nedoporučují čistič palivové soustavy.Nikdo to nedoporučuje ale od firmy STP jsem ho tam nalil také po konzultaci s mechanikem FORD a šlape to.Myslím že jinou možnost stejně nemáš.Nemáš co ztratit.

Já to udělal a opravdu se to zlepšilo o 100%.

Zkus to a napiš jak to dopadlo

http://aditiva.heureka.cz...-diesel-injector-cleaner/

2012-05-28 08:25:07

Tím chcípáním jsem si prošel taky a dříve nebo později tím snad projde každý majitel TDCi. U mě to skončilo tím, že mě odvezla odtahovka, protože to už do nouzáku padalo pořád a 5 km domů jsem jel na jedničku a snad 20x startoval . Pan Rada v ČB to vzal na diagnostiku, pak provedl zkoušku vstřikovačů a všechny šly na repas. Následovalo vyčištění čerpadla ( prý bylo ještě dobré ), nádrže, nízkotlatého i vysokotlakého vedení paliva, nový palivový filtr, pak to všechno zkalibroval, načetl do ŘJ a šlo to zpět do motoru. Proměna jako ve snu ale bratru za 35 000,- Kč a pokud by byl nutný i repas čerpadla, tak by to bylo za 50 tis . Ještě že to nebylo BMW, u toho dal kolega 88 tis.Kč.

Celou dobu jsem s tím jezdil na Vervu 60 a když jsem bral obyčejnou tak jsem dával VIF ...... a stejně

2012-05-28 23:01:42

No je to slabost dieslůNafta špatná a podobně.Měl jsem to také.

Ale nepřestávám věřit.Ale najel jsem 55tis. 2x EGR jednou ze záruky teda.Ale když šlape motor zase přišla spojka.Tak snad už je napořád

2012-06-26 23:02:05

mas opravdu TDCI, nebo TDDI? ja osbne mam 2.0 TDCI 96 kw a pri jizde po dalnici abych dosahl 2500 otacek musim jet 150 km/h. takze jak pises ze mas temer 3000 otacek tak se mi to nejak nezda na stejny motor.

2012-06-27 07:17:32

To bude asi tím, že on má 5kvalt, kdežto ty 6q.

2012-06-27 14:49:53

chlapi piště před svůj text komu nebo na jaký přízpěvek reagujete.Není to opravdu přehledný potom

2012-07-11 22:59:40

Ahoj omlouvám se za delší odmlku, nestíhal jsem. Jinak chcípání mám pořád, ale je to míň a vždy bliká kontrolka žhavení, ale nastartuju hned - diagnostika stále hlásí čidlo vačky. Zajímavé je, že když je teplo tak to nedělá skoro vůbec. a i v zimě jsem kupodivu jezdil ale 3 měsíce bez toho aby to chcíplo tak to nechápu. Na reklamaci ze vstřikama jsem nepochodil prý to nedělá ono, ještě si ode mě vzali 2 000 za den testování auta - zaslepili EGR, zkoušeli vyměnit nějaký čidlo na čerpadle, ale nic nepomohlo. Ikdyž možná aspoň to cukání při cca 2 000 otáčkách asi zmizelo, ale při ujetí 2 km se prd pozná, to prostě taky necuká pořád. Tak jsem se smířil s tím, že auto prostě někdy cukat bude. Taky to zřejmě souvisí s teplotou okolního vzduchu když je horko tak to nedělá, pod 20°C to dělá, prostě na prd, prošel jsem tolik diagnostik a na nic se nepřišlo, poslední věc co mi byla doporučena je výborný autoelekrikář, který vše projde a proměří, tak to zvažuji, pak už nevím


Odpovědět

1  2  3  4