Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi nestartuje


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi nestartuje

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14

2015-02-04 08:05:42

hmerx: To je Jendo jasné, někde si to přitahuje falešný vzduch a spadne nafta. Čerpadlo si to pak nedovede natáhnout. Tady není čerpadélko jek ho znáš s benzinu, tady si to tahá rovnou vsřikovací čerpadlo které je samozřemě u motoru. Pokud je vše tak jak má, tak tady ten balonek být vůbec nemusí a je vidět že s tím měl předchozí majitek již problém. Moje rada je , vyměnit palivový filtr(pokud jsi tak již neučinil) a opravit vedení nafty, tak aby to nikde neprosakovalo. Taktéž zkontroluj vedení od nádrže. Nejsem ale tak zdatný ropák, třeba se pletu

2015-02-04 10:32:22

stturnier200: Máš naprostou pravdu Jen dodám, že osobně bych se zaměřil nejvíc asi na ten balonék. To bejvala častá závada i u Francouzů kde se dával, že se to přes něj lehce zavzdušňovalo.

2015-02-04 19:49:01

hmerx:

Je to tak jak píšou chlapci, už jsem ti to psal do interky, jen ještě dodám, že na vstřikovacím čerpadle, je něco jako podavaci čerpadlo, ono to teda je,a to se dá vyměnit zvlášť.

2015-02-09 15:44:55

Tak a je to tady. 3 týdny po opravě opět nestartuji. Celou dobu to bylo OK, i v mrazu, a teď ,když auto stálo pouhé 3 hodiny, jsem nastartoval asi až na 10 pokus. Jdu koupit STP, naleju to tam a budu doufat, že to bude OK...

2015-02-09 16:20:53

monty83:

Jsem přesvědčen, že s STP čističem ti bude fungovat, mám ho odzkousen. Pokud ne, je problem vážnější. Ale napsáno toho tady všude je dost, takže je zbytečný k tomu něco dalšího psát

2015-02-09 19:12:57

tomenzino: Jojo, uvidím, zítra budu moudřejší, už jsem to tam nalil, nechal motor běžet a pak ještě ujel 20 km. V pátek mě čeka 400 km cesta a v sobotu také, tak věřím, že to bude dobré...

Edit ...... Takže prd. Dnes jsem opět nenastartoval, i když jsem tam včera nalil modré a černé STP. Nenaskočilo to ani odpoledne, když bylo 6°C. Takže jsem zase v servisu a už se koukám po novém...

2015-02-13 18:14:24

kaufi: Zdravím mám asi podobný problém ale auto nemůžu vůbec natočit žádná kontrolka nesvítí a auto točí jako kdyby nasucho Až do vybití baterie zůstal jsem v Německu

2015-02-15 09:34:39

1tnt: mel jsem to same v mem pripade to bylo zpusobeno natankovanim spatne nafty privodni hadice byly ucpane auto tocilo ale motor byl suchy probehlo vycisteni a vymena palivoveho filtru

2015-02-15 17:45:15

Zdar, nemáte někdo zkušenosti se špatnými starty 2.0TDci 85kw.Občas mi motor dlouho točí než naskočí nebo udělá to že jako chytne a hned zas zdechne k tomu mi problikne žhavení je jedno jestli je motor studenej nebo teplej auto táhne do nouzáku nepadá a pak zas několik startů v poho.Čerpadlo a vstřiky maj najeto 12tis, při akceleraci to hulí stejně jako před repasi hlavně první tři kvalty, spotřeba do 6 litrů.Na diagnostice sem nebyl většinou mi řeknou stejnak kulový.

Díky za případné info.

2015-02-15 18:52:40

sharprec: Může to být spadávající nafta a nebo může začít odcházet dopravní čerpadlo.

2015-02-27 20:54:00

Po delší odmlce přicházím s novým a konečným popisem své závady. V únoru roku 2014 začal motor startovat na 2-5 pokus. V tomto období jsem měl najeto cca 230.000 bez jediného servisu kromě kapalin a ostatních důležitostí. Pak začalo být teplo a problémy odezněly. Tak jsem to neřešil a v prosinci 2014 to začalo znova, občas naskočil hned, občas na více pokusů. Problém začal gradovat teď v lednu, kdy jsem to nahodil nevím na kolikátý pokus. Hned jsem jel na diagnostiku, kde se nezjistilo nic. Záhada. Odjel jsem s domněním, že druhý den to hodím do servisu. A prd, do servisu už jsem potřeboval odtah. Po 4 dnech jsem auto dostal zpět a vše OK, závada byla údajně v znečištěném čerpadlu. Tak jsem jezdil asi 14 dní, až najednou to začalo znovu a zase odtah. Tentokrát to bylo v servisu asi 10 dní a závada zněla "padání nafty vlivem netěsnosti. Čerpadlo i střiky jsou tedy ok, problém je v některých ze spojů, těsnění nebo hadiček. Bylo vyměněno pár věcí, ale dnes jsem měl opět problémy. Vyřešil jsem to nouzovým pokusem, avšak úspěšným. Stříkl jsem do sání vzduchu "Rychlý start" a motor tak mohl natáhnout naftu do okruhu naskočil. Podotýkám, že vždy, když motor naskočí, mohu v klidu chcípnout a pak naskočí na první otočení a jede jako by se nic nedělo. Problém je, když vychladne a dojde tak vlivem teplot k určitému pnutí kdesi, co doufám v brzké době vyřeší výměna dvou velkých sad gumových hadiček. Až bude vše OK, opět napíšu, kde byl problém. Je fakt, že po 265.000 a 11 letech bez garážování, má na to auto asi právo. Dnes jsem třeba spěchal, po rovince 210 a do kopce 190. Akcelerace stejná jako u nového auta. Takže vyřešit jen ty starty a bude vše zase super...

2015-02-28 10:59:49

monty83: Problém nemusí být se studeným motorem, ale s dobou uplynulou od vypnutí motoru. Opravdu může spadávat nafta. Tomu také odpovídá to, že po nastartování a vypnutí motoru pak chytá ihned i když se ještě nestačil ohřát.

2015-03-01 20:29:55

petrdepo: Doba je různá. Jednou se to dokonce stalo už po 3 hodinách od vypnutí zahřátého motoru. Třeba nedávno jsem auto nastartoval okamžitě, i když stálo celou noc. Dnes jsem ho předal jednomu schopnému chlapíkovi, kterého mi doporučil známý, tak uvidím, on si myslí, že to budou střiky, tak se jen modlím, aby tomu nebylo.

2015-03-01 20:44:52

Ahoj, nechci ti kazit neděli ale počítej tak na 90 procent že o striky jde! Ja mám to samé druhej rok a zatím výměnu oddaluju čistícím přípravkem na striky! Vždy před zimou a v průběhu zimy to pouziju a jezdím. Jakmile cítím horší startování! Začalo to nastartovat pokaždé když se teplota blížila k pěti a méně...

2015-03-25 23:56:58

Po dlouhé době opět píšu. Potvrzeno mám 2 různými diagnostikami, že střiky jsou OK, mechanik dokonce řekl, že v takovém stavu střiky ještě neviděl, na to kolik mají najeto. Takže resume je takovéto: Nové přepadové hadičky, nové svíčky, nové vedení nafty od čerpadla do vstřikovače. Výsledek je, že je to stále stejné a závada je pravděpodobně v čerpadle. Rozhodl jsem se nepokračovat v opravách a koupil nové auto.

2015-03-26 06:54:40

monty83:

No je to škoda, bude asi problem na čerpadle. Ale to zase neni tak velký problem to prověřit,a specifikovat závadu. Je tlak není tlak na liště, a je to. Repas čerpadla stoji cca 15tis, a jezdíš jako zamlada. Tak ať nové hlavně slouží.

2015-03-26 07:32:13

tomenzino: Neměl jsem štěstí na automechanika, měl jsem to celkem u dvou chlápků a utopil v tom 15000. A už právě nechci vic, potřebuji auto nejen na nákupy. Dal jsem ho tady do inzerce, ať si ho nějaký šikula opravy...

2015-03-26 10:23:53

monty83: Hele je to škoda takhle to vzdát věř Tomezinovi ten o těch otěch autech něco ví, osobně bych taky sázel na čerpadlo. Vstřiky ty já mám v háji když to slyším na volnoběh je mi toho auta líto, ale startuje mi to na cvrnknutí za každýho počasí. Hele a pokud vím když startuješ dlouho motor nenaskočí tak jednotka start přeruší a mělo by se na diagnostice ukázat proč třeba že není tlak na liště nebo něco jinýho. Taky při startu je vidět na diag požadovaný i aktuální tlak a požadovaná startovací dávka. Ale to už je asi jedno že, tak hodně štěstí s novým autem

2015-03-26 10:35:17

popeye: Já mu věřím, ale nebudu do 11 let starého auta dávat 30000. Už mě stalo 4 návštěvy servisu a 2 odtahy a už mu nevěřim. Žena jezdí za nevěstami a začíná sezóna. Nemůže se stát, aby ji to zradilo. Hlavně když už auto někam přivezu, hodnotu jsou normální, dokonce střiky ukazují hodnotu jako nového auta. Snížený tlak ukazuje čerpadlo, bude to asi v tom. Taky je mi auta lito, ale půjde do světa nebo na náhradní díky, když se nikdo nepřihlásí...

2015-03-26 12:17:25

monty83: Tak to chápu, tak já to budu sledovat celý auto nemám zatím kam uskladnit koupil jsem sice barák, ale to úřadování stím - to mám ještě tak na měsíc než se přestěhuju, ale díly tak ty bych potřeboval. Kůly tomu že jsem zatím v bytě mi už utekly dvě mondea na díly za super prachy.... to tvoje to by bylo na opravu toho je škoda na rozebrání


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14