Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi problémy se startováním


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi problémy se startováním

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 45

2013-03-17 09:08:27

JeckoBerry: zdar, aditiva ti tady nepomůžou a ty rádobyčističe rozpouštějící těsnění taky ne.. Měl jsem stejný problém u peugeota 505 2.5 TD a je to ztrátou tlaku buďto v čerpadle, nebo vstřiku. Problém je, že rotační čerpadlo a vysokotlaký okruh se sám neodvzdušní, a když nedosáhne určitého tlaku tak u některých typů nevstřikuje ani jeden vstřikovač, proto ti to taky nejspíš ani nehlesne.. Co ti můžu poradit, je mít někoho kdo ti bude startovat a zkusit to postupně komplet odvzdušňit. Nejdřív zkontroluj, jestli je čerpadlo celé plné nafty v nízkotlakém okruhu a pak jeden vstřik po druhém.. Když to pojede je to tento problém, a když se to pak bude opakovat, je to pravděpodobně jeden ze vstřiků.. Ps: startuj vždy maximálně 20-30 vteřin a pak min 2 minuty počkej (ušetříš si problémy se startérem) Dej pak vědět jak jsi dopadl

2013-03-17 09:16:41

pašák: Ahoj,

aditiva jsou myšlena jako prevence před následným problémem. Ford je totiž dost náchylnej na kvalitu nafty. A když se pak oprava neudělá pořádně, tak se toto opakuje. Musí se udělat nejen vstřiky, ale vyčistit palivové vedení, nádrž, čerpadlo. A samozřejmě výměna filtru, jinak se toto opakuje.

2013-03-17 09:16:43

pašák:

To co popisuješ je asi trochu jinak. Tohle je Comonnrail ne rotačka.Vysokotlaké čerpadlo, ani systém není potřeba odvzdušňovat. Odvzdušní se sám!

Pokud to jezdí a někdy nestartuje, není to zavzdušněný.

Jinak jsem psal to, že čistič od STP, mám odzkoušený, a používám ho v zimě už dva roky.Pokud je problém neleju a zase to funguje bez problémů. Sice oddaluji to,co se bude muset jednou udělat, ale oddalují to už 40tis km. Takže dopodučuji.

Vždycky je totiž problém když začne zima! A to jsou evidentně vstřiky Ona kvalita nafty tomu vůbec nepomáhá

2013-03-17 09:17:57

Tomenzino: jo, někdo tady motá hrušky s jablkama...

2013-03-17 09:20:38

povadi:

Jj koukám

2013-03-17 09:25:23

povadi: Ahoj, souhlasím s tebou, aditiva jako prevence jsou u nás nevyhnutelná, taky jsem je vždy přilíval při tankování.. Já to psal jako odezvu na už vzniklý problém

Tomenzino: Jasně, proto jsem taky psal některé typy čerpadel a ty u mondea nejsou všechny stejná.. Ale to je fuck.. Stejně nakonec nebudeme mít pravdu ani jeden

2013-03-17 09:38:11

pašák:

No ono nejde o něčí pravdu.Jde o to, aby jsme poradili co nejpřesněji, a nebo zkusili odstranit závadu.To, že to dám do servisu, a zaplatim cca 50tisíc to umí každej. Ale čistič stoji asi 150kč a funguje to.Tak proč to nezkusit?! Aditiva také fungují tak v čem vidíš problém?

U Mondeí se tento problém vyskytuje často, protože jsou náchylný na kvalitu nafty. Tak proč se nepokusit, nějaké jiné varianty, než hned servis?

2013-03-17 11:42:53

tak jsem dnes prisel k autu a naskocilo ihned. zato vcera startovani zhruba 15 minut. boze me z toho auta hrabne asi :D skusim jeste ten cistic. a dam vedet :)

2013-03-17 14:31:29

Tomenzino: nevím co tady řešíš za problém se mnou, já tu akorát napsal jak ty říkáš svou variantu, jak se svépomocí vyhnout servisu.. O tom dát ho za 50tis do servisu jsem neřekl ani slovo, tak nwm kde jsi to vzal, ale budiž.. Já si vždy dělal vše sám doma na koleni krom geometrie a diagnostiky..

Jak jsem psal, tak aditiva jsem pravidelně přidával, ale my se tu snažíme vyřešit problém se startováním a to určitě nevyřeší to, že do nafty jednou doleješ aditiva..

Ono těžko něco vyvozovat, když nemáš to auto před sebou a nevíš co přesně to dělá nebo nedělá, protože to může mít hromadu příčin počínaje předehřevem nafty a konče žhavením nebo tlaky.. Klidně to může být i některý ze snímačů, ale to by se ukázala i kontrolka..

Mimochodem autům se věnuju profesionálně už přes 15 let, tak buďte vy dva tak hodní a vyvarujte se příště komentářům typu motání hrušek s jablkama dík

JeckoBerry: na tvém místě bych vytočil žhavičky odzkoušel, protože dneska je venku pěkně a včera mrzlo..

2013-03-17 15:04:38

pašák:

To motání, vzniklo proto,že nám tady píšeš něco o rotačce.My se bavíme o Mondeu o railu.Tak proto.

Jinak každy se asi snaží, dělat si vše sám.Ne každý má ale ty možnosti a schopnosti. Pokud by ti každý přivezl auto, může se tím člověk zabývat, ale to možný není, a asi by člověk neměl čas chodit do práce.Tak se nerozčiluj

Jen si tady prostě radíme a snažíme se

2013-04-05 20:55:19

tomenzino: a tím mi jako chceš tvrdit, že comon rail nemá čerpadlo?

2013-04-05 21:30:12

pašák:

Ahoj, čerpadlo má, ale ne rotační jak jsi tam psal na začátku a přirovnával jsi forda k žabožroutovi...

A nerozčiluj se Praskne Ti cévka a budeš tahat nohu...

2013-04-05 21:40:47

povadi: jop? a jaký čerpadlo podle tebe tedy má? já znam teda jen dvě řadové a rotační..

A neboj jsem naprosto v klidu a cévky mám jen lehce zanešený

2013-04-05 21:41:17

povadi:

souhlsím. Máme i čerpadla

2013-04-05 21:43:48

tomenzino: tady je deska nějak veselo

2013-04-05 21:47:05

pašák:

Viď, veselo musí být. Jinak to hold nejde

2013-04-05 21:47:51

tomenzino: moje řeč

2013-10-27 10:57:21

Mondeo 2,0 TDCI špatně startuje, bílý kouř, otáčky .. Mondeo 2,0 TDCI špatně startuje, bílý kouř, otáčky .. Dobrý den, omlouvám se že jsem založil další téma, ale už si nevím rady. Mám Ford Mondeo 2,0 TDCI 96KW. Namontoval jsem nové vstřiky, nové žhavičky a na dvou válcích nové pístní kroužky a auto stále nejede. Špatně staruje, jak chytne tak jde zněho bílý dým a nejde do otáček. Prosím o radu, co by to mohlo být.

2013-10-27 12:44:35

1strom: jen se zeptam proc si menil pistni krouzky? a proc jen na dvou valcich?a novy vstriky neskousel si to napicnout na kabel? vypada to na spatnou kompresi puvodni krouzky si vysoupou valec podle potreby pak kdyz tam das novy tak nemusi dobre stirat ja to tak mel kdysi na peugeotu koupil jsem pak naky specialni.bilý kour by odpovidal na praskolou hlavu nebo tesneni pod hlavou kazdopadne si myslim dat to na diagnostiku ta ti ukaze hodnoty jestli mas dobrej predstrik atd...

2013-10-27 18:05:52

petr12: Pístní kroužky jsem mněnil protože na diagnostice mi ukázalo /klepání 3 válce/ . Mechanik zjistil, že tam je nízký tlak proti ostatním válcům. Jak to rozebral tak se mu nelíbil ještě jeden válec. Při kontrole vstříku se zjistilo, že dva jsou špatné, zrovna na těch válcích. Hlava byla na kontrole a je v pořádku, těsnění dával nové.


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 45