Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi nestartuje


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi nestartuje

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 14

007
2014-01-24 00:56:45

tomenzino: Jsem to napsal špatně, nemělo tam být překodoval ale nakodoval.. byl chycený dle té diagnostiky, ale je vyměněný a nic.. ráno moudřejší večera ..

2014-01-24 00:58:54

007:

Tak diagnostika by měla napsat proč a co se děje?

007
2014-01-24 01:10:11

tomenzino: poprvé napsala jeden vstřik na 3. válci, po nakodování dobrý , ale jen chvíli, po dalším napíchnutí to napsalo problem všeobecně na palivove soustavě. vstřik vyměněn, nakodovan, chyby vymazany a napsalo to že je nízký tlak v pal. soustavě, myslím si že je i možné že zamrzla nafta.či ucpaný naft. filtr... ... těsně před koncem auto cukalo nemělo plynulý výkon a při vytočení spadlo do nouzáku. a dle mě vstřik zarachtal.. při vyšších otáčkách.

Edit ......... tomenzino: Tak prosím Tě , vyměnil se filtr a chytlo to, ale po vytočení stále některý ze vstřiků cvaká, a pak nouzák. tak seženu ještě jeden a vylučovací metoda proběhne... jinak diagnostika ted hlásí P0251 chyba vstřikovacího čerpadla

2014-01-24 17:19:39

007:

No dobře. To že ti to píše chyba čerpadla je normální. Pokud některý ze vstřiků je vadný píše to i tuto chybu. Ale samozřejmě může být chyba i v čerpadle

2014-01-24 22:16:51

007: hošo hoši hoši ! já jsem tu snad jedinej kdo tu nevěří diagnostice - jak je problém každej řeší čerpadlo nebo vstřiky samozřejmě to nejdražší co na autě je. A zrovna ford nemá diagnostiku vůbec přesnou naopak je to uplně k H* . Auto spadlo do nouzáku a nejde natočit? OK zjištuju problém diag hlásí čerpadlo ale proč? nejde do nej nafta - tak je to jasný ... proč do nej nejde nafta???? je ucpanej filtr??? možná ale Alespoň by to mělo snahu chytit v teplý garáži ... dobrá dáme novej ten se myslím nezalívá podávací čerpadlo si natáhne samo naftu a samo se to odvzdušní měním si sám tak vím - pokud to nechytne tak je problém jinde .. samozřejmě diagnostika už hlásí chyby není tlak a hned co tě napadne - čerpadlo..... ale to už je velká investice a taky je to blbost když auto před tím jezdilo v pohodě. a proč to tu píšu ? ... já už to mám za sebou mě monďas předminulou zimu jak byli mrazi -25°C padnul do nouzáku na dálnici dojel jsem sním jen tak tak do práce a když jsem chtěl domů tak se nehnul z místa celej tejden jsem řešil problém a poslouchal blbý keci od odborníku že mi odešlo čerpadlo nebo vstřiky (včetně tady na fóru - sorry kluci ale je to tak) diagnostika (sice taková jednoduchá) samoždřejmě nezklamala - je to k HoV** jediný co to umí zjistit je špatnej vstřik nebo čerpadlo, ale takový čidlo na vačce o tom vůbec neví že tam je. To byla moje závada za 750Kč zjistil jsem to z jednoho dokumentu co jsem našel na netu je to originální popis vstřikovacího systému DELPHI přimo od fordu, když sem (nebo mě do vzkazů) hodíš emailovou adresu pošlu ti pdfko je to zajímavý čtení snazil jsem se to poslat správci tady na clubu aby to zařadil do návodů ale nebyl o to zájem nebo nevím proč to tady není ... kdybych ten soubor neměl dodneška bych asi nejezdil. Jinak hoši 232tis Km na počítadle když jsem auto koupil mělo 172tis rachtalo docela ošklivě to majitel říkal že by to chtělo udělat vstřiky a čerpadlo tomu odpovídala cena auta - myslím že byla slušná 5 let stará kará za kilíčko a stále kvoká pořád stějně

2014-01-24 22:25:41

popeye: Ahoj,

to cos napsal je sice krásné, ale né správné a úplné A tím to je tak trochu zavádějící. Diagnostika je dobrá věc, ale musí s ní ten mezičlánek umět pracovat a něco o tom vědět, jinak je to jak píšeš na H.... Další věc je jakou diagnostiku použiješ. Ona totiž i když kvalitní multiznačková diagnostika jako je třeba KTS-ko od Bosche, nebo Delphi a pod. Totiž né vždy komunikuje správně s ŘJ a tím pádem buď nenajde správně závadu a přiřadí jí jinej popis kód nebo ji nenajde vůbec. Já třeba na fordy jsem si pořídil ford diagnostiku a to co píšeš, že nedokáže najít to čidlo NENÍ pravda. A najde spoustu věcí, ale musí se s tím umět dělat a vědět kam se podívat

2014-01-24 22:55:39

povadi: je to možný já nejsem žádnej odborník ale nesnášim když mi servismani bulíkujou kraviny a snaží se ze mě vyrazit peníze. já si pořídil fordscaner z aukra za pár kaček není k tomu ani zádnej slušnej software to přiznám ale proč se to teda vůbec prodává takový šunty já jsem tady na foru hledal ale asi špatně nenašel jsem nic užitečnýho o tom jakej kabel jakej soft a kde to sehnat a taky z kolik a můžu říct jediný co my pomohlo byl obyč PDF soubor staženej z netu. Forum tady to je děs každý píše mušíš na diag čerpadlo vstřiky no kraviny, ale jak na diag když to nejede.... odtahovku to to radši zapálim mám to pojištěný tak by to bylo nejlepší a na to abych byl otrok svého auta na to už jsem starej a v mém případě by bala odtahovka dražší než oprava... ale to přeháním já jsem s mondeem naprosto spokojený je to stroj a já se k němu chovám slušně, tak mi slouží výborně

007
2014-01-24 23:53:48

popeye: Ano zkrz diagnostiku je to pravda znamej ma ne origo , takze je mozne ze to klame, i rikal ze Ford pry celkove ukazuje blaboly a uz tady nekomu cvakal vstrik ?? obednal jsem druhy v tydnu se uvidi. , navic kdyz uz tak uz , .-)) vyjedu po trech dnech a vyfuk malem upadl, lehce uhnilý.. ale jo po roce se to zacne s.ra.

popeye: To uz jsem se docetl . ze by to mohlo byt to co pises, ale kdyz to chytlo , funguje to , ale po vytoceni to cvaka a nouzak . tak to cidlem si myslim nebude, ale to se uvidi

2014-01-25 00:17:26

007:

Naprosto souhlasím s členem " povadi" píše to tak jak to je. Určitě jde o to, mít origo diagnostiku ale hlavně někoho kdo to opravdu ovládá, a už jen s těch chybových hlášek, musí odvodit co to vlastně je za závadu.

A to není jen o té diagnostice, ale o tom vědět když to píše toto, udělat tohle a měnit všechno.

Znám takového mechanika, moc nemluví, ale je fakt dobrej! chce to opravdu dobou partu lidí ve Fordu

ještě jedna věc, pokud vznikají problémy při strtu je to standardní. Ale za jízdy to už je asi vážnější

007
2014-01-25 00:41:29

tomenzino: Tak mu dam jeste sanci posledni navsteva jeho a kdyz to bude stale na bodu mrazu , budu muset tedy navstivit odbornika

2014-01-25 01:03:01

007:

Klikrát mě opravdu mrzí, kdo co a co platí. Když někdo nechce nabo neví neumí, odsí*ají to jen lidi členové. A to je špatně. Škoda že jsi tak daleko

2014-01-25 06:58:28

popeye: Ahoj, jenže to co sis pořídil není diagnostika, ale jen imitace diagnostiky. Scanerem toho moc neuděláš. To je to, že lidi si pořídí podobné věci a pak si myslí, že mají diagnostiku a kolikrát udělají víc škody než užitku. Pár takovejch už jsem tu taky měl....

2014-01-26 12:47:08

povadi: no to já vím že to není to pravý ořechový, ale tak nějak to s autem mluví dokonce to prej umí i kodovat vstřikovače to jsem ještě nezkoušel a ani nikdy nevyzkouším až to přijde auto půjde do origo servisu. Dovezu ho tam sám s jistotou že je čerpadlo nebo vstřiky v háji - v ten případ jsem ochoten zaplatit ten nesmysl co to stojí a ne že mi nějákej Jarda nebo Franta bude měnit a měnit až mi vymění všechno co je pod tím deklem před předním oknem. Známej takhle udělal generálku .... přijel do servisu že mu motor cvaká na volnoběh. přej čerpadlo ... tak dal nový čerpadlo a pořád cvakalo tak dali nový vstřiky a pořád stejný vytasil tam přez 60kolíků a k ničemu nakonec to dal jinam a borec nevím jestli s jistotou šel na hydroštely komlet nový se vším potřebným s prací to vyšlo kolem 9tis a auto je jak nový. samozřejmě ty starý vstřiky a čerpadlo co mělo být v háji nedostal takže měl smůlu a nejspíš zbytečně -60tis. Proto s takovejma informacema nevěřím diagnostikám ani těm nejProfi v podstatě ten fordscaner nemusí být ani diadnostika to auto si ukládá chyby a já potřebuju jenom ty chyby přečíst nějáký hodnoty tlaků a grafy a složitý nesmysli jsou mě jako lajkovy k ničemu

007
2014-01-26 13:58:15

popeye: Zkze cvakání , jsem si také řekl , že to můžou být hydroštely, ale to by šlo do otáček v klidu, kdežto já vytočím Forda a nouzový režim, rozbliká se žhavení.. no v týdnu se uvidí až přijde další vstřik

2014-01-26 14:45:46

007: jj uvidíš nemá cenu spekulovat a dohadovat se někdy závady nemají vůbec žádnou logiku. mě to například dost cvaká na volnoběh nejvíc v létě když zapnu klimu nebo při rozjezdu když se snažím rozjet pomalu skoro bez plynu to zní jak když naráží píst do ventilu, ale jak to jede v otáčkách nad 1200 motor je jak benzíňák proto to neřeším a nebudu dokud to bude jezdit. co se tíče čidla na vačce to je téma na dlouho .... na mém předešlém autě Mazda 626 2,5V6 motor KL stejný jako ve Fordu Probe tam byl snímač polohy vačky (halův snímač stejný princip jako u tvého mondea) v rozdělovači kde kůly vyžší teplotě odcházel. Auto mě chcípalo třeba ve 6500ot po zastavení třeba 20min nešlo nastartovat než to vychladlo postupně se to zhoršovalo tak že jsem nemohl jet nad 2500ot až jsem to jednoho dne nenastartoval vůbec. ted mě tady nejspíš spousta lidí roseká že melu kraviny protože tento senzor bud funguje nebo ne, ale já fakt nekecám prostě nelogická závada podezříval jsem palivový filtr že už přez sebe nedokáže propustit dostatečné množství paliva nebo že kolabuje pumpa v nádrži nebo něco jinýho no prostě hokus pokus omyl až jsem sehnal jiný rozdělovač a bylo to OK. Steně jsem toto absolvoval u Škody felicie 1,3MPI snímač polohy kliky tam to maká na principu elektromagnetu auto zdechne po 10ti minutách v klidu jede ok - po překročení 3000ot nejede po 10ti minutách zase jede kopil jsem nový snímač kliky za240kč ale asi čínský protože pak už to nešlo vůbec nakonec jsem koupil nový originál za 700kč a felda zase makala. Praxe měla být - čidlo odejde auto se zastaví a nejede a ne jde nejde jde..... ale vím že to možný je. problém U mondea je že takových čidýlek je moc to že to skáče do nouzáku i mě to tam občas padne není u 10let starého auta žádná záhada tomu se říká obchodní strategie výrobců aut čím víc nesmyslů tím víc se stím lidi trápí a kdo se nechce trápit koupí si kočár nový

007
2014-01-30 07:20:25

popeye: inu uvidí se dnes odpoledne , další vadný na čtvrtém válci, prý ono cvakání, akorád na vstřiku který mi pán poslal chybí půlka štítku s kodem, takže nevím zda- li se to obejde bez toho. výfuk zavařen, pomalu ale jistě se Mondeo dostává do formy, jak bude v cajku hned jde na inzerát... jdu raději do benzína

2014-01-30 08:54:23

popeye: Zdravím, měl jsem problém s transitem, jak popisuješ, koupil jsem si fordiag od Tomina, myslím, že je i tady na fóru, táto diagnostika mi ušetřila hodně nervů, peněz, času....napíchnul jsem, vypsala se závada snímače váčky, tuto jsem si za 750kč vyměnil a od té doby klid. Transit startuje při -20°C na první cvrnknutí. No prostě nádhera. ťuk ťuk, musím zaklepat.

2014-01-30 14:43:57

007: to tě pak někdo bude mít rád až se mu to znovu vysype, ale budíš já osobně bych dal auto do cajku a nadále ho používal sice ti nafta zdíme šrajtofly na údržbě ale zase to vrací na spotřebě, takové pocity jsem taky míval že nafta patří do kamen, ale nějak jsem si na to zvykl a už bych se k benzínu nevracel a nemysli si ono když se něco stane s benzínem taky to není nic moc tam se může sice pokazit jen čerpadlo v nádrži nebo výměna vstřiků když prokapávají je v uvozovkách za pár kaček, ale co elektronika zapalovánía další kravinky v podstatě to vyjde na stejný peníze. Jóóó tenkrát, benzíny s karburátorem to byla jiná liga tam jedinej důvod proč to nejelo bylo to že tam nebyl benzín nebo klekla baterka ale to se rozlačilo - dnes je to v háji a bude hůr

palbi: Čus.... Tak on ten scaner není úplně na H****, ale opravdu to není diagnostika která by uspokojila nějákýho profi servismana. Já to třeba použivám když mi auto nejak blbánkuje tak se podívám na zivý data, ale stejně nic moc nezjistím vidím jak se otevírá EGR a pak za jízdy vyčtu nejáký chybičky když se objeví, ale většinou radši tady počtu a podatluju, protože údaje co mi ten kábl dá jsou mizerný. Pravda je taková že v době když se mi problém vyskytl tak jsem ho stále neměl to že jsem vyměnil to čidlo vačky byla z 50% náhoda, týpek který diagnostikoval svou profi diag nalezl chyby jako je nízký tlak paliva v railu tak už si brousil zuby na čerpadlo, ale stím jsem se nesmířil a proto už nevěřím takovým kecem o fordech co ve světě kolují a směju se těm co si radši koupí předražený auto koncernu VW a pak se divý když je to někde nechá ( jen tak pro legraci se budu opakovat v době koupě Mondea r.v.12/2004 za cenu 99tis ve výbavě TREND bez vyhřívaných sedaček a 2air bagů (mám pouze 6x) je to Ghia + mám navíc el. šíbr - tak cena Passatu B6 170-190tis a cena sockový octávie 1.generace TDI 90-120tis - takže zlatej Ford)

007
2014-01-30 15:58:41

no bylo to tedy vstřikem na čtvrtém válci, cvakani odeznělo, ale při studeném startu kolísavé otáčky, a výkon to nemá dle mě stoprocentní, ale to je asi tím , že se k.o. díly měili za jete , ne nove..

2014-01-30 16:22:46

007: před chvílí jsem psal příspěvek do tématu ke kolísání otáček tak to omrkni. 100% výkon zjistíš pouze na brzdě vůbec bych nespekuloval pokud s autem jezdíš delší domu je to slabší a slabší před mondeem jsem míval auto se 123kW pod kapotou a po půl roce jsem mi připadal jak ve feldě


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 14