Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi nestartuje


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi nestartuje

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 14

2013-03-17 09:16:41

pašák: Ahoj,

aditiva jsou myšlena jako prevence před následným problémem. Ford je totiž dost náchylnej na kvalitu nafty. A když se pak oprava neudělá pořádně, tak se toto opakuje. Musí se udělat nejen vstřiky, ale vyčistit palivové vedení, nádrž, čerpadlo. A samozřejmě výměna filtru, jinak se toto opakuje.

2013-03-17 09:16:43

pašák:

To co popisuješ je asi trochu jinak. Tohle je Comonnrail ne rotačka.Vysokotlaké čerpadlo, ani systém není potřeba odvzdušňovat. Odvzdušní se sám!

Pokud to jezdí a někdy nestartuje, není to zavzdušněný.

Jinak jsem psal to, že čistič od STP, mám odzkoušený, a používám ho v zimě už dva roky.Pokud je problém neleju a zase to funguje bez problémů. Sice oddaluji to,co se bude muset jednou udělat, ale oddalují to už 40tis km. Takže dopodučuji.

Vždycky je totiž problém když začne zima! A to jsou evidentně vstřiky Ona kvalita nafty tomu vůbec nepomáhá

2013-03-17 09:17:57

Tomenzino: jo, někdo tady motá hrušky s jablkama...

2013-03-17 09:20:38

povadi:

Jj koukám

2013-03-17 09:25:23

povadi: Ahoj, souhlasím s tebou, aditiva jako prevence jsou u nás nevyhnutelná, taky jsem je vždy přilíval při tankování.. Já to psal jako odezvu na už vzniklý problém

Tomenzino: Jasně, proto jsem taky psal některé typy čerpadel a ty u mondea nejsou všechny stejná.. Ale to je fuck.. Stejně nakonec nebudeme mít pravdu ani jeden

2013-03-17 09:38:11

pašák:

No ono nejde o něčí pravdu.Jde o to, aby jsme poradili co nejpřesněji, a nebo zkusili odstranit závadu.To, že to dám do servisu, a zaplatim cca 50tisíc to umí každej. Ale čistič stoji asi 150kč a funguje to.Tak proč to nezkusit?! Aditiva také fungují tak v čem vidíš problém?

U Mondeí se tento problém vyskytuje často, protože jsou náchylný na kvalitu nafty. Tak proč se nepokusit, nějaké jiné varianty, než hned servis?

2013-03-17 11:42:53

tak jsem dnes prisel k autu a naskocilo ihned. zato vcera startovani zhruba 15 minut. boze me z toho auta hrabne asi :D skusim jeste ten cistic. a dam vedet :)

2013-03-17 14:31:29

Tomenzino: nevím co tady řešíš za problém se mnou, já tu akorát napsal jak ty říkáš svou variantu, jak se svépomocí vyhnout servisu.. O tom dát ho za 50tis do servisu jsem neřekl ani slovo, tak nwm kde jsi to vzal, ale budiž.. Já si vždy dělal vše sám doma na koleni krom geometrie a diagnostiky..

Jak jsem psal, tak aditiva jsem pravidelně přidával, ale my se tu snažíme vyřešit problém se startováním a to určitě nevyřeší to, že do nafty jednou doleješ aditiva..

Ono těžko něco vyvozovat, když nemáš to auto před sebou a nevíš co přesně to dělá nebo nedělá, protože to může mít hromadu příčin počínaje předehřevem nafty a konče žhavením nebo tlaky.. Klidně to může být i některý ze snímačů, ale to by se ukázala i kontrolka..

Mimochodem autům se věnuju profesionálně už přes 15 let, tak buďte vy dva tak hodní a vyvarujte se příště komentářům typu motání hrušek s jablkama dík

JeckoBerry: na tvém místě bych vytočil žhavičky odzkoušel, protože dneska je venku pěkně a včera mrzlo..

2013-03-17 15:04:38

pašák:

To motání, vzniklo proto,že nám tady píšeš něco o rotačce.My se bavíme o Mondeu o railu.Tak proto.

Jinak každy se asi snaží, dělat si vše sám.Ne každý má ale ty možnosti a schopnosti. Pokud by ti každý přivezl auto, může se tím člověk zabývat, ale to možný není, a asi by člověk neměl čas chodit do práce.Tak se nerozčiluj

Jen si tady prostě radíme a snažíme se

2013-04-05 20:55:19

tomenzino: a tím mi jako chceš tvrdit, že comon rail nemá čerpadlo?

2013-04-05 21:30:12

pašák:

Ahoj, čerpadlo má, ale ne rotační jak jsi tam psal na začátku a přirovnával jsi forda k žabožroutovi...

A nerozčiluj se Praskne Ti cévka a budeš tahat nohu...

2013-04-05 21:40:47

povadi: jop? a jaký čerpadlo podle tebe tedy má? já znam teda jen dvě řadové a rotační..

A neboj jsem naprosto v klidu a cévky mám jen lehce zanešený

2013-04-05 21:41:17

povadi:

souhlsím. Máme i čerpadla

2013-04-05 21:43:48

tomenzino: tady je deska nějak veselo

2013-04-05 21:47:05

pašák:

Viď, veselo musí být. Jinak to hold nejde

2013-04-05 21:47:51

tomenzino: moje řeč

007
2014-01-24 00:29:21

Zdravím vás Fordáci, tak jsem od jara minulého roku majitelem 2.0 TDCi 96 kw , chtěl jsem napsat spokojeným, ale bohužel první zima s tímto vozem a první problém, blikání kontrolky žhavení(dle diagnostiky vstřik na třetím válci) překodování, vymazání chyby a dobrý na týden pak následoval "nouzák" a druhý den to nechytlo, ani snaha, auto se odtlačilo do vytopené garáže.. Vstřik je vyměněný , vše nakodovany, chyby vymazané, ale odvzdušnit se nepodařilo, jestli tedy to má nějaký vliv ? nešla ani kapka nafty. Zítra příjde na výměnu naft. filtr, který se tedy jak jsem se dočetl zaleje .. a mělo by to být o.k. jestli ne to se uvidí,,, co dál... jo a aditiva , to jsem podcenil, nikdy jsem je do žádného vozu nelil, ,ale Ford koukám to potřebuje jako sůl nad zlato

2014-01-24 00:35:13

007:

Zdar, čtu co píšeš, a trochu jsem se ztratil. Jaký kód jste zapsali, když píšeš změna kódu? Protože pokud ten k´d přepíšeš, je to opradu na chvilku, a je konec. Už to nechytne.

007
2014-01-24 00:44:02

tomenzino: zapsali jsme kod který je na vstřiku, a na těch ostatních kody které jim náleží, viz samolepka na ventil. víku

tomenzino: tak proto na chvilku, odporoučel se tedy na pořád, dnes jsme ho vyměnili nakodovali , a nechytlo to...

2014-01-24 00:53:06

007:

No ono to není jen tak jednoduchý. Do těch kódů se nemá zasahovat. Jak ho přepíšeš, a není to správně, chvilku jezdí a apak konec.

Takhle to tady asi nerochodíme


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14