Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi problémy se startováním


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi problémy se startováním

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1  2  3  4  5 ......... 45

2008-06-11 09:12:09

Re(4): TDCi - Problém se startováním - P .. Je to docela možné - tepelná roztažnost. Když je motor studený, tak to naklápění drhne, proto ty potíže, když je to ohřátý, tak je vše volnější a funguje O.K. Najdi nějakého kutila, který demontuje turbo, lopatky rozchodí (asi jsou tam saze nebo rez) a pak vrátí zpět. Potíže by měly zmizet.

2008-06-11 16:03:18

Re(5): TDCi - Problém se startováním - P .. Přišel jsem na to. Je to špatným elektrickým otočným ovladačem, který je z boku turba při pohledu ze předu auta v pravo. Asi nějak drhnul nebo byl zatuhlý. Nechal jsem ho elektrikářem rozebrat, pročistit a promazat a byl tři týdny klid, jenže už to dělá zase. Bohužel ten elektrický otočný ovladač se samostatně neprodává a vždy je součástí nového turbodmychadla. Takže buď sehnat někde na vrakáči čemuž moc nevěřím a nebo koupit celé nové turbodmychadlo. Jinač vstřiky a palivová soustava je v pořádku.

2008-06-11 17:25:46

Re(6): TDCi - Problém se startováním - P .. s tím že se neprodává si nejsem jist zkoušel jsi třeba německej net??? já taky sáněl součástku do rozdělovače a taky mi řekli že se to zvlášt neprodává. a z rajchu mi to za týden poslali.

2008-06-12 06:44:33

Re(7): TDCi - Problém se startováním - P .. Tak na netu v zahraničí jsem to ještě nezkoušel hledat, ale zkusím.

2008-06-12 10:51:32

Re(8): TDCi - Problém se startováním - P .. tak to zkus.Mně to teda vyhledal dispečer z německa taky fanda do aut takže jsem to měl jednodušší

2008-06-12 13:20:24

Re(9): TDCi - Problém se startováním - P .. No zkoušel jsem to hledat, ale nevím jak se to přesně jmenuje nebo přesný výrobní název v češtině nebo němčině, případně angličtině. Pod názvem řízení turbodmychadla to najde spoustu věcí, ale ne to co chci. Čili samostatný díl na prodej. Taky se tomu říká REA nebo elektrický otočný ovladač.

2009-11-14 23:02:45

Zdravím. Měl jsem problém s žhavicími svíčkami, kdy motor nechtěl nastartovat a když už, tak se z něj valil bíly kouř. Svíčky jsem vyměnil a starty jsou ok, ale při volnoběhu asi po dvou minutach se kouř začne valit znova. Pokud je motor zahřáty, je vše v pořádku. Kde je problém? Předem dík.

2009-11-14 23:24:53

Re: TDCi 2002 a bílý kouř .. Do servisu. Načíst diagnostikou, změřit tlaky válců,tlak paliva, atd.,atd.....

2009-11-17 09:45:34

Re(5): TDCi - Problém se startováním - P .. Kdo poradí? Čas od času nejde nastartovat fordík(escort 1.6 clx benzín 91rok) ,kabely ,svíčky nové čerpadlo - startér točí ,ale motor nenaskočí.Dělá to za vlhka i za sucha.

2009-11-23 11:46:52

Re(2): TDCi 2002 a bílý kouř .. Tak jsem byl na diagnostice a byl zjištěn problém v řídici jednotce a mám si připravit 30tis. na opravu. Mě by ale zajímala jiná věc. Chyby v diagnostice byly vymazány a pokud se po 14 dnech znova vypíšou, je to na 100%...to slova mechanika. Od té doby a motorem není žádný problém. Může vymazání chyb v diagnostice mít vliv na chod motoru?

2009-11-27 07:36:00

Re(3): TDCi 2002 a bílý kouř .. Po odpojení autobaterie na cca hodinu dojde k výmazu dat z ŘJ. Po opětovném zapojení a nastartování motoru se ŘJ znovu učí a snaží se nastavit na optimální hodnoty. Takže po nastartování se má nechat chvíli běžet motor na volnoběh, pak asi minutu držet otáčky (teď nevím na kolik, najdeš to někde v jiných forech) a pak asi 10 km jet normální jízdou tak jak jsi zvyklý jezdit. Auto a ŘJ si tak nastaví nové optimální hodnoty a je docela možné že si nastaví různá vymezení a drobnější odchylky a podle toho auto jezdí. Doporučuje se to občas provést u starších aut s ŘJ. Odpojením autobaterie se vymaže i registr závad a pokud se nejedná o hrubé závady, pak zůstane registr závad čistý. Během jízdy se však mohou vyskytnout závady, které se do registru opětovně zapíší. Těžko říci jesti se vymyzáním chyb z registru závad odstranilo i to tvé bílé kouření. Možné to však je. Jen upozorňuji, že do registru závad se po vymazání a následné jízdě opětovně zapíšou hrubé chyby vyžadující servis. Jen doufám že si teď všichni členové fordklubu nepůjdou na hodinu odpojit baterku

Pozn. ADM - téma restart ŘJ je k nalezení zde: http://www.fordclub.eu/ms...d_posts.php?topic_id=6146 (Franta)

2009-11-29 23:05:55

Re(4): TDCi 2002 a bílý kouř .. Tak to je zajímavá informace. Bílý kouř při volnoběhu po startu se neodstranil, ale jízdní vlastnosti se v mnohém zlepšily. Chod motoru se mi zdá celkově "kultivovanější". Turbo občas nepravidelně na krátký moment zabíralo při konstantní rychlosti atd, nyní bez problému. Po ujetí asi 300km jsem byl opět na diagnostice a vyjel jen čistý papír s jediným řádkem - bez závad. Nějak se mi nechce uvěřit, že bych "vyhodil" zbytečně 30tis.....

2009-12-13 16:41:23

Re(5): TDCi 2002 a bílý kouř .. Dnes za chladného rána jsem si všiml, že mi po nastartování studeného motoru jde z výfuku také bílý kouř, ještě markantnější je to při rozjezdu. Ale pokud se dívám kolem sebe, tak tento bílý kouř jde z výfuku mnoha aut, takže to nebude asi nic závadného, jen zřejmě vodní páry. Žádné změny v chování motoru jsem nezaznamenal, startování je v pohodě. Tak tomu asi dál příliš pozornosti věnovat nebudu, asi je to normální, když klesly venkovní teploty, tak se prostě bílý kouř zviditelní. Možná o tom bude někdo vědět více a řekne co to znamená nebo způsobuje...

2010-02-04 17:23:40

Re: TDCi - Problém se startováním .. Pročetl jsem tu ty vaše problémy se startováním,ale nenašel jsem nic o mém problému. Mám to úplně opačně. KDyž je motor studený, tak startování je ukázkový. Ale pokud startuju, když je motor už zahřátej, tak musim klíček ve startovací poloze držet asi o 3 vteřiny dýl. Je to v tom samym jako u vás nebo by moch bejt problém v něčem jinym????

2010-02-04 17:43:08

Re(2): TDCi - Problém se startováním .. Tvůj problém se tu už řešil, tak zkus hledat

2011-02-01 11:27:22

ahoj ted zrovna řeším ten samí problém diagnostika mi napsala čidlo na klice,tak jsem ho vyměnil a mondeo po 5min volnoběhu nebo po 2km chcípne a nejde natočit.když ho nechám tak 2hodiny být tak ho zas na chvilku natočím.chová se jako kdyby něco zavřelo naftu.nemáto stím někdo zkušenost?díky Honza

2011-02-01 12:01:20

a zkoušel jsi potom opět diagnostiku?

2011-02-01 12:43:34

na diagnostice 0 chyb

zkusím ted znovu vymněnit palivák.dělal jsem to před 3 měsíci.

Edit ....... tak ani palivákem to není,přijde mi ale jako když tam nejde nafta,nevíte někdo jestli má 2,0 tdci 96kw v nádrži podávací čerpadlo?

2011-02-01 16:12:13

já měl hodně podobné problémy jako ty.nechal sem ve ford servise vyměnit čidlo polohy vačky (dle diagnostiky) a bylo po problému.

ještě mi napadá tys měnil čidlo svépomocí? já jen jestli se vymazala chyba. jestli nezustala zapsaná a nedělá to problémy kvůli tomu.

nejsem žádnej mechanik. jen tak co mi napadá

2011-02-01 16:42:20

mám pujčenou diagnostiku takže jsem si chybu vymazal. je to uplně bez chyb.přišli jsme na to že je tam taky napěněná nafta takže mu ted dám trošku čuchnout éteru a až naskočí tak ho pořádně prohnat a uvidí se co dál.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 45