Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi nestartuje


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi nestartuje

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1  2  3  4  5 ......... 14

2012-03-03 16:43:40

Ahoj,Děkuji za radu. No upřímně nevím co stím znikoho nic nedostanu na to je každej opatrnej. Jinak sem to nastartoval a šíleně to kouří jako liazka opravdu hropzně moc. a kdyz šlápnu na plyn tak to jde max do otaček tak do1300 ani ne no proste málo. Jinak Já nevím jestli to budu vůbec budu opravovat protože mam ted citroena toho starého a sem taky spokojenej iu když mondeo je mondeo a když už bych se měl rozhodovat jestli mondeo tak tohle někomu na nahrádní díly a ja bych si koupil ten novej typ dost se mi libí sem takovej blázen do aut. a co tobě jak ti jezdí mondeo ? :) Míra

Ahoj, jj kouknu se na to děkuji mnohokrát. :)

2012-03-04 15:32:36

Ahoj, to se ti pravděpodobně zadřelo turbo, proto ti nejde do otáček a kouří jak liána, páč nemá vzduch kámo

zkusil bych ho vyndat a vsadim se ,že se ani nehne..

Jinak já jsem taky max. spokojenej sem tam něco odejde, ale to je normální, taky je to 10let starý auto, le aspon ty opravy tolik nestojí, kór když mám slevu na náhražky a dělám si to sám.. za 3roky co ho mám jsem do něj vrazil asi 25tis. ale taky mně nikde nenechal a jezdí perfektně

2012-03-04 18:08:04

Ahoj, Myslíš že to bude turbem ? když nebyl olej v motoru. a když to nastartuji tak po chvilce jde kouř i z motoru jak se leje olej s smrdí to jako kdybych byl nekdě v dílně a soustružil železo. Mno já už se tom jenom směju prostě asi se musím smířit stím že konford pro mě skončil než vydělám na novej motor no.

2012-03-04 19:52:42

Toď upřímnou soustrast a pravdu máš, že se s tím musíš smířit, protože ten smrad soustruhu to budou vydřený šály v ojnicích a na vačkách a to turbo na 100%, protože to je náchylný i na nekvalitní olej jako takovej a kór , když nejni žádnej..

2012-03-04 20:55:24

Takže řikáš že ho mužu někomu darovat na nahradní dily ? jako ono není nikde schnile je to super kastle. opravdu netknutá. no a jinak dík za radu no. hlavně at slouží vám všem a at vás nepotká to co mě. a ještě se tě chci zeptat jak to že sem to normálně nastartoval ?

2012-03-06 10:30:30

to byl asi poslední záchvěv a pak umřel, ale divný je že takhle hned bez varování. Nevim odkud seš, ale na kladně mají spostu věcí za přijetelný ceny.

2012-03-06 10:54:57

lucky87: na kladno jsem slyšel samou "chválu". osobně jsem je přeci jen zkusil. dopadlo to tak, že byly sliby ano máme pošleme (dva týdny omluv jak nestíhá a pod) pak sem řekl že se tam pro to staví kámoš (výmluvy že musí jet pryč a pod). tak sem ho pak poslal do háje. za další měsíc se ozval že to teda přiveze a zase 14 dní slibu. to už byla moje chyba že sem se s ním znovu bavil. už nikdy víc nic z kladna :D Zatím cokoli jsem potřeboval tak sem si nechal poslat, nebo sem is zajel do bečova n. teplou.

2012-03-06 16:21:20

noAhoj, no nevím jestli vůbec do toho budu srát peníze ja ted auto mam takže mi je to jedno ještě že sem měl nahradní. ale jinak děkuji za info.

Děkuji za info ale jak sem psal již níže nevím jestli do toho budu peníze. Ale děkuji.

2013-03-16 11:49:04

ahoj lidi. nahodou nevite cim by to mohlo ze jeden den forda natocim bez problemu a druhej den to proste nechcie chytnout?, toci toci ale nechytne az treba po 15 minutach pres kabely. mam ford mondeo 2.0 TDCI rv 2003. diky moc

2013-03-16 12:25:59

JeckoBerry: Nemůže to být palivovým filtrem ? V zimě nafta bez přidání aditiv zanáší filtr vyloučeným parafinem.Poznat by to mělo být, kdyby auto mohlo stát v teple.

2013-03-16 19:18:36

petrdepo: filtr jsem měnil před měsícem. dnes mi bylo řečeno že by mi taky mohla padat nafta tak zkusím sehnat ruční pumpičku (balónek) a uvidime jestli to bude tim. na diagnostice mi to vypsalo nízký tlak v palivové soustavě a všechny vstřikovače ale to bude tím tlakem tak proto asi vstřiky

2013-03-16 19:33:46

JeckoBerry: Filtr nestačí jen vyměit. Je také třeba používat aditiva, která brání vylučování parafinu. A také může záležet na tom, u jaké pumpy tankuješ.

2013-03-16 23:41:26

petrdepo: adetiva pouzivam jak zimni tak i letni a tankuju z 90% na agip. a zvlastni je ze pres leto stim problem nemam ale jakmile je zimni obdobi a hlavne teploty kolem 0.

2013-03-17 08:03:23

JeckoBerry:

Toto, je normální jev, který máš. Píše ti to nizký nebo výsoký tlak.Je to vstřikama. Nechodí tak jak by měli, proto to vyhodnocuje takto.Pokud se oteplý problémy ustanou

Pokud jsi vyměnil filtr, zbývá ti zkusit nalít do nafty nějaký čistič.Nedoporučuje to nikdo, ale je to tvoje jediná naděje. Čistič od STP mám odzkoušný. Pak uvidíš co to udělá.

2013-03-17 08:52:20

Tomenzino: takže vstřiky? a proč tedy když to nastartuju po nekolika minutách tak to behá celý den a někdy i 5dní po sobě stim není problém. já si spíš myslim že mi padá nafta.

2013-03-17 08:55:59

JeckoBerry:

Je to velká pravděpodobnost, že jsou to vstřiky.Teda podle toho co píšeš. Je to podle počasí.To je přesně ono.Nebo zkus změnit naftu.

2013-03-17 08:56:16

JeckoBerry: Ahoj, už jsem Tu tohle všechno psal včera ve vzkazu. Nepochopil jsi na tom ještě něco?

2013-03-17 08:59:04

povadi:

Všechny problémy jsou tady podobné.Pořád dokola.Špatná nafta, vstřiky, čerpadlo.

2013-03-17 09:06:06

Tomenzino: jojo, hlavně si lidi nedají říct a ve snaze ušetřit si spoustu problémů dělají sami. A pak se pozastavujou, že musí něco zaplatit za opravu... Je to marný, je to marný, je to marný...

2013-03-17 09:08:27

JeckoBerry: zdar, aditiva ti tady nepomůžou a ty rádobyčističe rozpouštějící těsnění taky ne.. Měl jsem stejný problém u peugeota 505 2.5 TD a je to ztrátou tlaku buďto v čerpadle, nebo vstřiku. Problém je, že rotační čerpadlo a vysokotlaký okruh se sám neodvzdušní, a když nedosáhne určitého tlaku tak u některých typů nevstřikuje ani jeden vstřikovač, proto ti to taky nejspíš ani nehlesne.. Co ti můžu poradit, je mít někoho kdo ti bude startovat a zkusit to postupně komplet odvzdušňit. Nejdřív zkontroluj, jestli je čerpadlo celé plné nafty v nízkotlakém okruhu a pak jeden vstřik po druhém.. Když to pojede je to tento problém, a když se to pak bude opakovat, je to pravděpodobně jeden ze vstřiků.. Ps: startuj vždy maximálně 20-30 vteřin a pak min 2 minuty počkej (ušetříš si problémy se startérem) Dej pak vědět jak jsi dopadl


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 14