Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi problémy se startováním


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi problémy se startováním

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 42

2014-07-10 08:11:49

ladislavmachacek:

Hlavně to musí psát chybu , týkající se motoru. Pokud to dělá co pišeš, tak chyba musí někde být zaznamenána v ŘJ.

2014-07-10 21:14:34

tomenzino: zítra jedu do forda tak uvidím ale jinak to vypadá na čerpadlo

2014-07-23 10:24:09

Ahojte všichni.

Mám Mondeo 2002, 2.0 TDDI, 85 kW, najeto 185 000 a loni jsem si jej dovezl z Německa- snad jsou poctivé.

Mám problém s kterým bych potřeboval pomoct a nebo poradit. Za studena mi startuje krásně ale po hodině jízdy co se motor zahřeje, mám problém nastartovat- auto chytne ale jen tak na dva válce a plyn nereaguje. To se opakuje třeba 8 krát s menšími přestávkami až se to podaří nastartovat. Není to pokaždé. 14 dní v pohodě a pak to třeba zlobí 2 dny. Nevíte někdo čím by to mohlo být?

Dík za rady František

2014-07-23 10:27:58

fana10: Může to být třeba i kvalitou nafty. Zkus natankovat u jiné pumpy.

2014-07-23 10:35:34

petrdepo: tankuji na benzině (červené) a nikdy jsem tam problém neměl

2014-07-23 10:48:47

fana10: Také bude možná dobré si přečíst příspěvky na Fóru. Často je stejná závada popsána a i její řešení. Ještě mě napadá - zkontroluj všechny hadice kolem turba, jestli nemají prasklinu. Studený start se od teplého startu liší v množsví paliva nastaveném řídicí jednotkou motoru a bývá ovlivněn jinou dodávkou (jiným množstvím) vzduchu třeba kvůli vadné hadici..

2014-07-23 10:58:00

petrdepo: Příspěvky jsem pročítal a nic podobného jsem zatím nenašel. S tím turbem dík za radu, mrknu na to.

2014-08-01 08:54:55

Nemáte někdo zkušenost se špatným startem při teplotě vyšší jak cca 18 °C. Za studena nažhavím a na první cvrnknutí motor jede. Jakmile je více jak 18 °C napoprvé nechytne, musím jej nechat cca 4x až 5x převalit, pak znovu nažhavit a to už chytne opět na první cvrknutí. 2005 Mondeo 2,0 TDCi

2014-08-01 21:06:42

lesy: To vypadá na to, že může být problém s čidlem teploty motoru (že dává řídicí jednotce chybný údaj o teplotě). Bohužel nevím při jaké hraniční teplotě se má správně aktivovat režim teplého startu motoru (správného dávkování paliva pro teplý start)..

2014-08-12 17:48:08

albi: Dobrý den. Potřeboval bych poradit. Mam Mondeo mk3 TDI rok 2005. Nedávno jsem byl nechat vymněnit spojku s přítlačákem. Po opravě jsem ze servisu normálně odjel. Zastavil po 500 metrech a už mi to nešlo nastartovat. Až po dlouhém startu to chytlo, ale jen tak na jeden válec, tak jsem to vypl a zkusil znovu. Nakonec to nastartovalo, ale problém přetrvává. když je motor studenej tak nastartuje dobře, ale jakmile se zahřeje tak to zase nejde. Jel jsem tedy do servisu, že když jsem jim auto dával tak startovalo na škrtnutí. řekli že to budou vstřiky. Mam dojem jestli tam spíše z něčim nehli. Pokud by to byli vstřiky tak bych měl přeci problém i za studena. Nechal jsem skontrolovat EGR, čidlo na vačce, tepelné čidlo a vše ok. Bílý kouř z výfuku taky není a nastartovaný motor šlape stejně jak dřive. Ani naftou se mi to nezdá neboť jsem před probléme tankoval a najel na tu naftu 500 km. Už si stim nevym rady. poradí mi někdo? ani žádná kontrolka mi neukazuje něco špatně a dokonce je tam i novej startér.

2014-08-12 18:13:02

roníček: Ahoj, stává se, že někdy když odejdou vstřiky to jde startovat dobře studené a teplé to blbne a někdy zase naopak. To by chtělo samozřejmě vidět a případně napíchnout, či zkusit přepadovou zkoušku.

2014-08-13 20:19:00

honza74: Dobrý den. Momentálně mam úplně stejný problém a nevym co stim. Chci se zeptat jestli jste náhodou nezjistil čim to bylo. V servisu si nevěděli rady. Děkuju za odpověď

2014-08-13 20:27:26

povadi: Díky za odpověď. No dnes jsem to vzal opět ze servisu. Mněli to napíchlí a nic nenašli. A řekli že to budou stejně vstřiky. Je mi prostě divný, že jsem jezdil a pořád dobrý starty a pak to stálo asi týden a problém. To jsem to dal do servisu, ještě jsem to před mechanikem nastartoval na škrtnutí a po týdnu mi auto dali po výmněně spojky, přítlačáku a ložiska a hned je problém. Prostě to nějak nemohu pochopit.

2014-08-13 20:45:39

roníček: no jestli dělali spojku a setrvačník koukl bych ještě na snímač klikové hřídele kterým se mohlo hnout při rozdělávání a zadělávání spojky a přítlačáku, to čidlo má vůli a díra v které je šroubek na přitažení čidla je ovalná a dá se posunout, měl jsem s tím taky problém ale auto se chovalo tak že chcípalo a blikala kontrolka žhavení a hazelo to chybu na diag. stačilo ho akorát posunout blíže a bylo po problému. sice tvoje závada je trochu jiná ale i tak bych to zkontroloval nezabere to zas tolik času

2014-08-13 22:14:58

roníček: Dáváš do nafty při tankování aditiva (například stejné jako z tohoto odkazu: http://www.fordclub.eu/gr.../9431_20140428-190522.jpg) ?

2014-08-13 23:57:38

roníček:

naprosto souhlasim s kubix31 asi mohlo při výměně dojít k nějakému problému, a pozor na kabeláž ke snímači

2014-08-14 00:06:08

roníček: Ještě jde o to co to bylo za diagnostiku. Jinak stává se, že se pohne tím čidlem a pak je tam nesoulad s čidlem vačky, tím pádem problém s chodem motoru. Jinak jsem se schledal právě i s problémem který se vyskytl z ničeho nic po opravě jiné věci. Takže to chce opravdu pořádně prolézt aby se zjistila správná příčina.

2014-08-14 00:13:39

roníček:

Netěsnosti, padání nafty, vše je následek horšího pozdějšího startu

2014-08-14 09:20:39

roníček: já byl dnes na výměně oleje a přitom si nechal auto napíchnot. Napsalo to jeden kód na motoru, ale kód neznámý. Ani nejde vymazat. Problém se startem přetrvává, ale už to není tak markantní. Naučil jsem se startovat s plynem. Za studena jenom nastartuji, ale za tepla trochu při startování sešlápnu plyn a chytne to hned. Dělám servisáku u zemědělských strojů (traktory), kde motory comonrail jsou na běžném pořádku. To sice není náš případ, ale mám takové tušení že by to mohlo být jen čidlo. Jen zjistit jaké

2014-08-14 09:38:12

fana10: Pokud jsi to měl napíchnuté na univerzální diagnostice, tak ta si často s Fordy nerozumí a proto se kódy někdy špatně vypíšou. Asi by to chtělo diagnostiku, která je přímo na Fordy. Může ti to ušetřit hledání i práci.


Odpovědět

1 ......... 10  11  12  13  14 ......... 42