Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi nestartuje


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi nestartuje

Informace o modelu: Ford Mondeo MK III


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 14

2015-06-10 20:56:51

blizzardik: Zdravím Focom je co? pokud je to název programu který je součástí kabelu F-Super z aukra tak je problém vyřešen. A následně bych sháněl diagnostiku která bude fungovat minimálně Fordiag. Jediná mechanická závada může být přerušení kabeláže v autě, ale to porádná diagnostika ukáže - kabel F-Super je super na věšení prádla na výlětě když potřebuješ usušit plavky - otevřeš přední a zadní dveře na autě tak se dá přivřít do okýnek dlouhý je dost. . néééé doopravdy taky ho totiž mám a nikdy mi nic nenačetl údaje co ukazuje na PC jsou totožné s přístrojovou deskou v autě je to čína a skutečná hodnota kabelu je odhadem 5kč a přínos pro opraváře je 0 (nula) možná i hůř ten čas strávený pokusama nikdo nezaplatí

2015-06-14 00:10:19

Hezký večer přeju, právě jsem i s fordem přijel odtahovkou a potřeboval bych poradit. Stalo se následující. Při jízdě se rozsvítila kontrolka dobíjení, potom zhasla palubní deska. Dojel jsem na pumpu a zastavil, to byla chyba, už jsem nenastartoval. Baterie vybitá nebyla ale přesto motol nenaskočil. Jenom točil a třepal se jak kdyby do něj nešla nafta. Odpojil jsem z filtu přívod paliva a sucho, ani kapka, podávací čerpadlo v háji. Po tom co jsem to udělal se znovu rozsvítila palubní deska a ukazuje že nic není v nádrži, což je nesmysl protože je tam přes 30 litrů - tankoval jsem o hodinu dříve. Tipl bych to na čerpadlo ale zmátlo mě co za jízdy udělala palubní deska - nejdřív svítící dobíjení a pak smrt. A taky nevím proč to ukazuje že v nádrži nic není. Nestalo se někomu něco podobného ? Jenom doplním jedná se o mondeo mk3 2.0 TDCI 96kw 2004, vstřiky dělány před cca 10.000 km.

2015-06-14 00:14:33

schavemaker: Ahoj, viděl bych to na souběh závad. Už jsem to párkrát řešil. Jedna věc je to dobíjení, udělej kontrolu, dobíjení, baterky pod zátěží, diagnostiku, budeš tam mít nasekáno spoustu chyb a následně kontrola čerpadla.

2015-06-14 00:22:48

Tak podávací čerpadlo je jasný, to už jsem objednal, baterka je na nabíječce a na alternátor se podívám až za světla. Spíš mě zajímá co všechno by mohlo být v háji. Sice jsem už s ním pár potíží řešil ale takovýhle souběh závad jsem ještě neviděl. Na diagnostiku se dostanu až v týdnu ale leží mi v hlavě co se tam vlastně stalo. Zatím byl na něj spoleh a to už má naběháno 280000 km

2015-06-14 00:28:47

schavemaker: cca před 14 dny jsem něco podobného řešil jedněm lidem na II.Octavii přímo na silnici po telefonátu, že stojí a nejede to. Po příjezdu na místo jsem je dotáhl na stranu, chvilka bádání a zjištěno, že kolaps baterky totálně všechno schodil. Koupena nová aku. hodina práce s diagnostikou, vše vymazat z registrů a nastavení. poté vše normálně běhalo a funguje. Jezdí spokojeně dál.

2015-06-14 00:31:42

povadi: vyzkouším a uvidíme. díky za tip

2015-06-14 00:35:53

schavemaker: jasně, zkus to. Jak je v dnešních autech moc elektriky, tak baterka sice točí a nastartuje motor, v klidu má třeba 12V, ale pod zátěží to padne na kritickou mez a je o malér postaráno.

2015-06-14 00:44:31

povadi: naštěstí mám novou baterku doma, jenom to bude chtít sehnat diagnostiku a podívat se na to. Moc díky, dám vědět jak to dopadlo. Zatím přeju dobrou noc.

Edit ...... Tak uz jsem z toho jelen, ale jak cmucham tak cmuchat nikde u motoru tdci nemuzu najit podavaci cerpadlo takze pokud tam vazne neni tak mam obavu ze se kouslo vysokotlake a to by bylo v pytly.

2015-06-16 07:49:41

schavemaker: podle mě má podávací čerpadlo pouze TDDi, TDCi ho nemá...

2015-06-16 08:10:30

schavemaker: Mel jsem úplně stejné auto a po 240000 ten samý problém. Motor točil, občas jakoby skákal, ale nic. Vyměnil jsem kde co a na konec jsem skončil u čerpadla. Nove stoji 25, repas 15, tak jsem koupil na vrakovisti za 6000 i se zárukou na funkčnost. Od te doby zase vše super. Jinak pokud se na čerpadle vydřou lopatky, vezme to po cestě ještě výstřiky. Rozhodne doporučuji jednat rychle. A nove čerpadlo se pak ještě musí nakodovat, nestačí to jen tak vyměnit. Výměna mě vyšla na 2000,-

2015-06-16 09:37:03

Fuzzy: nema ho.... takze reseni problemu bude horsi, nejde mi nafta z nadrze do filtru

2015-06-16 20:03:03

schavemaker: Podávací čerpadlo to má na vysokoklakém ale přídavné elektrické čerpadlo měli TDDi a podle katalogu autokelly TDCI do r.v. 09/2003. pokud si měnil filtr nebo ho jen odpojil a vylil a nejde to natočit si ve stejně situaci jako já. Skoro tři měsíce jsem nejezdil zkoušel jsem všechno možný ale marně. nakonec poslední možnost, která mi byla proti srsti --- roztáhnout na laně to jediný pomohlo - kámoš se mnou lítal přes 15KM musí to dostat točky jinak to neodvzdušníš, ale pokud má někdo lepší systém šup sem sním.

2015-06-16 23:38:27

popeye: stačí otevřít nádrž a troch natlakovat třeba kompresorem, a u motoru odvzdušnit

2015-06-17 08:32:16

jon29: Pokud palivoměr nic neukáže, tak může být ucpaný sací koš v nádrži. Za normálního stavu by se palivoměr měl zaplavit bez tlaku a stav paliva by měl ukazovat (i kdyby byl motor zavzdušněný).

2015-06-17 21:20:40

Tak podle diagnostiky je v haji cerpadlo, auti se veze do diesel servisu v bosonohach aby to otestovali, udelali i kontrolu vstriku a pak se uvidi, ale vypada to ze je to mazlika konecna cena opravy bohuzel asi presahne cenu vozu

2015-06-17 21:41:25

schavemaker: Já jsem sehnal čerpadlo z vrakoviště za 6000 a dá se sehnat i levněji. Ale chtěl řekl jsem si, že 6000 do toho ještě dám. Plus práce za 2000,-

2015-06-17 22:02:51

schavemaker: Ahoj docela by mě zajímal kod chyby co ukázala diagnostika, pokud máš zavzdušněné vedení před filtrem a čerpadlo si samo nenasaje diagnostika ukáže chybu v tlaku na railový liště nebo už jsem viděl chybu vypsanou jako chybná komunikace s modulem čerpadla tam nějáký průtokový čidlo snad i je, ..... hele aby s tebe nedělali vola v servisech jsou všeho schopný pokud máš ale smůlu tak je v háji asi obojí čerpadlo i vstřiky většinou to tak je vydřený čerpadlo piliny ve vstřikách - čemuž osobně nevěřím mám své skušenosti. Škoda že si nepamatuju kody těch chyb, ale popis co vypsal kabel Fordiag byl u jedné chyby - příliš nízké (ICP) - motor startuje a druhou jsem tak nejak přelouskal z angličtiny jako chybná komunikace se vstřikovacím čerpalem - tohle sice nebylo zavdušněný, ale totálně zabetonovanej palivák takže být tebou zapřáhnu to na lano za nějákýho kámoše a dám tomu trošičku pokouřit přes kvalt jak jsem psal pokud to dáš do servisu bude to drahý a pokud ti tato varianta nepomůže a je skutečně v háji čerpadlo tak nic nezkazíš nebo ta možnost přifouknout nádrž kompresorem a zkusit to odvdušnit u motoru to nemám ověřený

2015-06-18 12:32:34

Ja vim a hlavne diagnostika musi napsat zavadu cerpadla a vstriku kdyz tam nejde nafta. Dneska se jeste chystam ze hodim novej palivak, napojim na neho naftu z kanistru, odvzdusnim a zkusim ho natocit. Pak se udela znova diagnostika a uvidime. Pro me z neznamyho duvodu totiz nejde nafta od nadrze do palivovyho filtru. Zavzdusneny potruby bych vyloucil protoze v tom aute nikdy nebylo nim jak ctvrt nadrze. Spis mam podezreni jestli vedeni nebo saci kos nemuzou byt ucpany nejakym bordelem. Vstriky sem totiz delal loni a kontrolovalo se i cerpadlo, bylo v pohode a pridreny nebylo. Podle mne je problem bud ve vedeni nafty a nebo ve vysokotlakym modulu nebo elektrice, protoze je tam porad jeste nekde u cerpadla odber 6A i kdyz jenom otocim klickem a nestartuju.

2015-06-18 13:08:25

schavemaker: mě na diagnostice poruchu čerpadla neukázalo a byl tam problém. Přišel jsem na to tím, že nic jiného už to byt nemohlo. Taky to ještě muže byt opotřebením. Přepadoveho potruby?

2015-06-18 18:37:49

schavemaker: to je taky dobrej pokus nový filtr a vzít to z kanystru, ikdyž já to zkoušel a mě se nezadařilo dokonce jsem už zoufale zkoušel tlačit naftu palivovým čerpadlem z felicie rovnou do trubky co vede od paliválu do čerpadla ani Ň pravda tedy že když už to chytlo tak s pylnem na podlaze nešly otáčky nad 2500 a jakmile jsem povolil hned to zdechlo. fakt 15km na laně potupně za Octávií a to se podařilo sice ze začátku to nedrželo volnoběh běželo to na postupně na 2 pak na 3 válce ale pak se to čaplo a od tý doby mám klid.


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 14