Fórum - Téma


Motor_Mondeo-TDCi problémy se startováním


Fórum Mondeo MK III Motor_Mondeo-TDCi problémy se startováním

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Mondeo MK III  |  Naše vozidla


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 42

2014-02-14 14:26:45

gomba: Jenom poznámka - pokud bude třeba měnit kroužky, je dobré nechat vyměnit rovnou u všech válců. Cena za opravu je silně závislá na tom, kdo ji provádí. Orientační cenu sad kroužků si najdeš na e-shopech.

2014-02-14 21:06:22

mikeford:

Tak to je dobrá zpráva. Neboj se, klidně hned ještě jednou, nebo v nejbližší době. Nikdy to asi nikdo nedělal, tak aby se to vyčistilo.

ale je to opravdu na tobě.

2014-02-28 22:50:09

Studený motor špatně staruje, žhavicí svíčky? .. Studený motor špatně staruje, žhavicí svíčky? .. Ahoj, před cca 2 měsíci jsem měl problém nastartovat, až jsem vytřískal původní, 10 let starou baterii. Koupil jsem novou, motor naskočil napodruhé. Teď jsem jezdil normálně, motor naskočil vždy napoprvé. Před týdnem, když byly asi - 3, jsem nastartoval až napodruhé. Pak auto asi 4 dny stálo a při včera, při +2 jsem nastartoval až asi na pošesté, několikrát se mi rozsvítila kontrolka žhavení. Když jsem pak ale během dne několikrát zastavoval, následný start byl okamžitý. Mám podezření na svíčky, jelikož už mám najeto 250.000 a svíčky jsou původní. Osobně jsem najel 100.000 za 4 roky a tyto problémy zažívám prvně. A pokud jsou to svíčky, jaké jsou nejlepší pro mé auto? Děkuji

2014-02-28 22:59:15

Vyskoušej po zastavení povolit víčko nádrže.Může být ucpaný odvzdušnovací ventil a podlak vysaje naftu z filtru zpět do nádže.Proto při delším stání musíš dlouho točit a při krátkém nastartuješ bez problému.

2014-02-28 23:19:44

pepa1905: Myslíš při nastartovaném motoru?

2014-03-01 17:11:22

monty83: Motor nemusí být nastartovaný, ale hned po stopnutí motoru po jízdě otevřeš nalévací víčko nádrže a nesmí se ozvat zasyčení. To bu totiž znamenalo, že odvětrávací otvor je ucpaný a v nádrži se dělá podtlak, který brání palivu se dostat z nádrže k motoru. Ale to byse projevovalo spíš postupným poklesem výkonu z důvodu nedostatku paliva..

Lepší asi bude, když zkusíš 2x za sebou nažhavit. Pokud bude potom start lepší, tak je problém se žhavicími svíčkami.

2014-03-01 18:00:24

petrdepo: Zkusím 2x nažhavit. Často totiž beru naftu a nikdy se žádné zasyčení neozvalo... Otázka zní, po čem dalším mám jít, kdyby ani po dvojím žhavení změna nenastala?

2014-03-01 20:05:29

zasyčení neuslyšíš,ten podtlak je malý ale dostatečný aby za par hodin vysál naftu z filtru.Je to odskoušený.Chce to vyskoušet je to jedno z nejlevnějších řešení.samozřejmě může být chyba i v něčem jiném.Vyskoušej a uvidíš.

2014-03-01 21:24:02

pepa1905: OK, díky, zkusím to, jelikož jsem nedočkavej, tak hned zítra...

2014-03-02 08:29:29

pepa1905: Tak jsem dnes nastartoval zcela normálně, takže nevím nic... Když jsem pak přijel do práce a vypnul motor, po otevření nádrže se neozvalo vůbec nic, ucho jsem měl u toho, takže tímto asi nebude. A teď teda nevím, kdyby to bylo svíčkama, měl bych problém podle mě i dnes, když byly stejné podmínky jako před 4 dny. Může mít na start vliv výměna oleje a olejového filtru před 2 měsíci nebo výměna baterie před cca měsícem a půl?

2014-03-02 21:07:21

Tak už začínám být bezradný. Dnes ráno 2 stupně a start super, okamžitý. Teď jsem skončil v práci, 9 stupňů, a nastartovat se mi podařilo asi až po 5 minutách. Zkoušel jsem i víckrát žhavit a nic, otevřít a zavřít nádrž, prostě pokusy a nic. Asi na 15 pokus to najednou chytlo, jakoby se nic nedělo, otáčky stálé, dojel jsem 3 km domu, chcípnul a ještě zkusil nastartovat, samozřejmě to chytlo okamžitě. Takže zítra zavolám na servis a dám to na diagnostiku, doufám, že to bude nějaké banalita...

2014-03-02 21:31:17

TO víčko musíš povolit hned po zastavení motoru aby se srovnali tlaky.Příznaky tomu odpovídají.Po delším staní spadne nafta a proto musíš dlouho točit aby se dostala do filtru a čerpadla.Tento případ jsme měli v rodině.V fordu řešily vyměnou žhaviček,nepomohlo tak čidlo vačkoveho hřídele celkově i s diagnostikou asi 8000kč.Závada trvala stále tak chtěli vyměnit čerpadlo za 25 000kč.Což odmítl a chtěl sehnat repasovane.Jako poslední možnost vyskoušel povolené víčko a víc jak rok startuje bez problémů a hlavně ušetřil za čerpadlo která chtěli odborníci od fordu měnit.

2014-03-02 22:04:50

pepa1905: Jo aha, ty myslíš jako po každém dojezdu otevřít a zavřít? To jsem to prvně nepochopil správně. Jinak jak jsem psal dnes ráno, divil jsem se, že po 4 dnech stání jsem ráno nastartoval napoprvé. Další otázka zní, jestli dokáže diagnostika vypátrat příčinu, konkrétně jestli je špatná nebo ucpaná ta odvzdušňovací nádobka. Naštěstí mám dobrého známého, který také používá selský rozum, ne jako "odborníci" u Fordu...

2014-03-02 22:45:41

monty83:

Tak si tady čtu co tu pišete. Žhavení s tim nemá nic společného. Comonn Rail v pohodě startuje až do -10 stupňů, tedy pokud je motor v kondici. Podtlak v nádrži to nekdy mívá.

To s tim nemá nic spolecneho.

To že to někdy chytne někdy ne, bývá problém s EGR ventilem, že se nevrátí do výchozí polohy pro start, nebo pak vstřiky.

Chce to diagnostiku, a kdo se v ni vyzná. A najde to jistě.

2014-03-02 23:20:49

tomenzino: No v prosinci jsem auto nastartoval v - 17 na první otočení klíčkem, stejně jako každou předchozí zimu. I proto jsem tak překvapen, že to teď hapruje. Díky za informaci o EGR, snad to brzy vyřeším, dám pak vědět... Co se týká vstřiků, neprojevovalo by se to taky za jízdy? Protože jakmile auto nastartuje, šlape jak švýcarský hodinky. To EGR je dobrý postřeh...

2014-03-02 23:31:48

monty83:

Právě i vstřiky se takto chovají. Největší problém je při startu, a často se jedná o dobu, pokud je venku okolo 0 stupňů.

Ale jak píšu chce to diagnostiku, a kdo se vyzná.

2014-03-02 23:42:17

Budu moudřejší, ale byl by to paradox, když při 0 stupňů to chytlo hned a večer při 9 už ne...

2014-03-02 23:44:08

monty83: Běžná věc... Vstřiky takhle zlobí

2014-03-02 23:56:33

monty83:

Ono je to různý. Vstřiky respektive Comonnrail spolehlivě funguje celé léto, pokud je teplo. Je to klasika. Na zimu je konečnå.

Chce se o to celoročně starat.

2014-03-03 00:12:26

Asi hloupá otázka: Jak starat? Pravidelně měním olej a filtry, naftu beru u benziny, většinou Vervu. Podotýkám, že toto je můj první trabl po 5 letech, co auto mám, resp. po 100.000 km najetých mnou a 250 celkově... No a kdyby to byly střiky, jak je nejlépe pročistit?


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 42