Fórum - Téma


Motor+Ka-při řazení neklesají otáčky,snímač klapky


Fórum KA I Motor+Ka-při řazení neklesají otáčky,snímač klapky

Informace o modelu: Ford KA I



2008-11-13 20:28:35

Zdar, potřebuju poradit. Žena má KAčko 1,3 44 kw. Při řazení strašně pomalu klesají otáčky motoru, takže to řve jak ďas. Měl sem to ve 2 servisech a ani jeden to nespravil. Nedělá to pokaždý. Nevíte, čím by to mohlo bejt? Pište klidně na mail stehlik.f@seznam.cz DÍK

2009-03-13 17:20:18

volnobezny ventil vyplachnout v tech benzinu a je klid ale nemusi to pomoct cna nov dilu 2000 az 4000

2009-04-21 13:30:19

alebo skontroluj vahu vzduchu... mne to tiez robilo... a teraz je uz ticho

2009-04-26 18:44:41

tak jsem na to prisel dela to snimac polohy skrtici klapky tak jsem ho vymenil ale auto rve stale kdyz ten snimac odpojim tak auto beha normalne tak me z toho nekdo vyvedte asi to napichnu na pocitac jinak nevim

2009-04-28 17:31:05

mam jeste dotaz nevite nekdo kde najdu cidlo na chladici kapalinu teplotni cidlo diky

2009-05-07 20:31:29

zdravim vsetkych,,prosim o radu,,motor mi nedrzi otacky medzi rychlostami strasne vyletia hore a klesnu az kym auto uplne nestoji,medzi preradovanim motor reve jak besny,,pri volnobehu zase otacky kolisaju a po niekolkych sekundach sa to ustali,,objednal som si volnobezny ventil tak hadam to bude ok,,moze tam byt ina zavada??

2009-05-07 21:16:54

toto robilo aj mne... ze pri preradovani hucal motor jak besny aj vtedy kym som nezastavil uplne... staci vycistit vahu vzduchu... teda v mojom pripade to pomohlo.

2009-05-09 20:18:36

ja uz na to konecne prisel bylo mi divny ze mi to auto yacalo rvat i kdyz jsem ho pustil na neutral lehni pod auto z prevodovky vede kabel to je nahon a od neho vedou 3 kabely po tech jdi az nahore narazis nspoju tech kabelu tu rozpoj to je snimac pohybu nikdo poradne nevi na co to tam je ani ve fordu jak to prestane mas vyhrano nepripojuj to novej nekupuj zacne to delat znovu moznost 2 odpoj snimac skrtici klapky kdyz to nebude rvat je vadnej stoji ranec ale jeden mam volat 602249401 kdyby nic zavolej poradim jak dal

2009-05-10 18:58:24

este som neni taky zbehly,ako sa ta vaha vzduchu nastavuje u ford ka ??

2009-05-11 17:54:36

z vahou vzduchu nic neudelas ta je bud dobra nebo spatna

2009-05-11 18:56:06

asi hej,budem musiet kupit novu

2009-08-15 20:18:23

Mám problém s Ford Ka 1.3, 1997. Po zařazení vyššího rychlostního stupně , tj. vyšlápnutí spojky,otáčky neklesají, ale zhruba až po 2 nebo 3 vteřinách zase klesnou...řve to jako ďas a jede jako s tempomatem (nešlapu na plyn a a přesto jede). Zpočátku to dělalo občas, ale teď už okamžitě, jakmile se jen trochu zahřeje motor.Nevím, co by to mohlo dělat. Jsem z toho fakt zoufalá. Poradíte? Díky

2011-07-02 09:51:38

Tak mechanik na to přišel, v blízkosti nádoby na odstřikovače je zapojený kabel, ten vypojil a paráda. Beruška jezdí jako brok.

2016-09-23 18:53:23

Zdravím, mám potíže s otačkami motoru,pokud auto stojí, vše je v pořádku, jakmile se ale dá do pohybu,dojde k samovolnému zvýšení otáček do poměrně vysokých hodnot.Pokud přeřazujete, jeví se to jakoby jste nesundali nohu s plynu...pří zastavení např. v křižovatce se po malé chvíli opět otačky sklidní..až pro mě neuvěřitelná závislost problému na pohybu....

  • potenciometr pro ovladání klapky vzduchu změřitelný, vypada OK
  • netěsnosti v soustavě saní OK
  • "řízení podtlaku"(něco jako sytíč) na vrakovišti odzkoušeny ruzné typy a různe modely,motor pracoval pouze s typem z Ford fiesta ale beze změny problému
  • u váhy vzduchu netuším jak odzkoušet funkčnost,při odpojení za chodu motor reaguje a zastaví se

Může toto snad ovlintit špatný tlak v hydraulice pro řízení,zanešený filtr sání....

Káčko jsem pořídíl za 10 000,- ale v podvozku a spojce už mám cca 15 000,-, proto potřebuji radu co "konkretně" může toto způsobovat.....Díky

 petrdepo  
2016-09-23 19:16:16

hastep: Někdy také může pomoci resetování paměti řídicí jednotky odpojením baterie. To bys ale potřeboval kód na rádio.

2016-09-23 19:43:30

petrdepo: Dočetl jsem se tady o tom resetu ale asi jsme neměly stejný problem,ale beru to jako jednu z dobrých rad.Radio je vyměněné takže není v tomhle ohledu co řešit.Jenom se obávám že takhle jednoduché to nebude už několik laických názoru směřovalo k tlaku v hydraulice řízení ale drží mě od toho úvaha že pokud by jednotka detekovala nízký tlak a vynutila si navýšení otáček motoru, myslím si že by si ale nemohla vynutít extremní otáčky,a pokud ano,proč by se toto dělo pouze "při pohybu"(odzkoušeno jak dopředu tak dozadu),je známé že při plnej "rejdu" si motor otačky povýší ale nejde o žádné závratné navýšení...je snad návaznost mezi rychlostí pohybu vozidla a požadovaného tlaku v hydraulice řízení?Když potrápím posilovač řízení při volnoběhu a to na místě tak se motor k žádném extremnímu navýšení otaček nemá. Lituju toho že jsem nestudoval na automechanika, místo dotazů bych radilBohužel to je můj první Ford a účím se ho poznávat tzv. zaběhu..

 petrdepo  
2016-09-23 20:21:35

hastep: Hydraulika posilovače s otáčkami nemá žádnou vazbu. Požadavek na vyšší tlak jen lehce potlačí otáčky a řídicí jednotka je zpět vyrovná. Spíš může být problém s čidlem otáček klikové hřídele. Těžko soudit bez diagnostiky a zkušeností dalších lidí.


Odpovědět