Fórum - Téma


Motor+Galaxy problémy se startem,pal.filtr ap


Fórum Galaxy II Motor+Galaxy problémy se startem,pal.filtr ap

Informace o modelu: Ford Galaxy II



2008-07-16 22:06:17

Dobrý ,

mám problem při ranním startu auto chytne a hned umře.Pokud třikrát zapnu a vypnu klíček tak většinou nastartuje,ale ne také vždy.Potom již celý den startuje bez problémů a při jízdě se chová normálně.

Pumpu v nádrži jsem vyměnil za novou,mám nový palivový filtr a ještě při běhu motoru na volnoběh , motor vynechává.

Nikdo mi není schopen opravit ani značkový servis.Děkuji za radu

2008-07-21 22:25:47

Na 95% padá nafta. Chce to důkladně zkontrolovat palivovou soustavu. Velký problém je u palivového filtru. Pokud je filtr zmetek, tak si přisává okolo zpětného ventilku, který se do něj zacvakává.

2008-07-22 23:10:15

Díky za radu,zkusím to a dám zprávu.

2008-08-09 21:14:44

Bohužel,koupil jsem nový filtr i ventil a dělá to zase.Nedělá to ,ale pravidelně,někdy týden chytá a potom to nechce chytnout.Je mi jasné ,že se někde ztrácí tlak ,ale kde ?

Spíš bych potřeboval vědět,jestli zpětná větev do nádrže má být pod tlakem.V příručce píší ,že ano,ale já jej tam nemám.

2008-08-09 22:43:35

Ve zpětné části by myslím ani tlak být neměl. To je jen odvod přebytečné nafty, co neproteče vstřikama do motoru. Pokud nebyl problém ve filtru, tak potom už těch variant je strašně moc na řešení na dálku. Počítám že v autorizovaném servisu dělali diagnostiku a auto má pravidelně měněné rozvody.

Jěště jaden dotaz: Nepřibývá náhodou olej v motoru?

2008-08-10 21:51:53

dík za odpověd,

olej určitě nepřibývá,to jsem kontroloval.Rozvody jsou nové,vod.pumpa nová.Když po ránu třikrát zapnu a vypnu klíč tak potom chytne bez problémů.Co se týče tlaku,jsem to špatně napsal.Myslel jsem tlak ve větvi od pumpy v nádrži do filtru a motoru,tam se píše,že by měl být stálý tlak,ale když jsem měnil pumpu v nádrži,tak tam nebyl.Nevím jestli v této větvi je někde zpětný ventil.Kontroloval jsem jestli hadičky někde neprolínají a nic jsem nenašel. Samozřejmě v odborných servisech jsem byl,ale na diagnostice nic nezjistili a hledat se jim nechce ,jsou to měniči!?!

Ještě takový poznatek,když jsem měnil pal.filtr a chtěl jsem jej odvzdušnit tak jsem vše připojil a vývod z filtru jsem vyvedl do láhve.Jak jsem zapl klíček,tak jsem čekal,že pumpa bude neustále tlačit až vypnu klíček,protože nemá tlak,ale

pumpa jede jen tak 3 sek.a vypne se.Tak jsem musel několikrát ,zapnout a vypnout klíček abych dostal naftu do filtru?!?

2008-08-11 21:50:51

To že po chvíli tahle pumpa vypne, je správně. To je totiž jen pomocná dopravní pumpa z nádrže. Hlavní podávací pumpa je součástí vývěvy a vysoký tlak si potom dělají vstřikovací trysky(vstřiky).

Jenom mě pobavilo, že autorizovaný servis vrátil auto neopravené!

Každopádně, pokud tam někde je zakopanej pes, tak ať mechanik zapojí hlavu. Na to se prostě musí přijít a nevracet zákazníkovi auto s tím, že nikdo neví co tomu je.

Nejhorší věc je, střídat servisy, ať na tom pocvičí každej neumětel. To se z toho ten poslední zblázní a to auto raději podpálí.

2012-01-14 18:40:14

Čau prosim tě má podobný problém po každé když jedu jen kousek tak mi to vycucne filtr musím oddělat tu zátku na filtru tam je podtlak pak párkrát otočím klíčkem dokut se filr nenaplní pak to zavřu a nastartuji. Když jedu dál tak se to nestane. Tento problé mám již druhou zimu přes léto v pohodě dal jsem nový sací koš i s motorkem do nádrže nové hlavní čerpadlo nový filtr a ten ventilek co je u filtru apořád stejný tak schánim kdo mi poradí co s tim krámem.

Předem dík všem za radu Standa


Odpovědět