Fórum - Téma


Motor_Galaxy III-startování


Fórum Galaxy III Motor_Galaxy III-startování

Informace o modelu: Ford Galaxy III



2016-01-29 19:47:23

Start studeného motoru (i při - 10) je bez problému. Po zahřátí motoru (stačí ujet cca 10 km) je opětovné startování velmi obtížné. Závisí také na množství paliva v nádrži. Galaxy 2006

2016-01-30 01:03:02

budha: Bylo by dobré to více přiblížit aby mohlo být správně poraženo.

2016-01-31 00:12:53

budha:

Jestli to dělá jen za tepla , může to být čerpadlo. Kolik má najeto?

2017-01-09 17:22:43

Ahoj,prosím o radu jel jsem na hory normalně jsem dojel ale trochu jsem hrabal do kopce.Zastavil jsem u chalupy vypnul motor a odešel po dvou dnech jsem chtěl nastarovat ale napsali se mě tři chyby. Immobiliser active,Engine malfunction,Power steering malfunction nevíte co by to mohlo být do hromady za problém ..... Galaxy 2007 2.0

Ahoj problém byl v tom že to nešlo natočit,ani nenaběhl starter.Dneska jsem dorazil k autu zapnul plynovou saharu a ohřál jsem prostor motoru potom jako mávnutím proutku chyby zmizely a auto šlo nastartovat.Při jízdě se cca 5xrozsvítily chyby a zhasnul motor.Tak zítra pokračuju v hledání závady.

2017-01-12 18:05:23

Tak auto jsem dal do servisu a nic ted jedu a občas vypne motor.Když jsem zjistil pomocí obd2 chyby tak mě to napsalo 3 chyby.Nevíte někdo co to znamená P2D31 P324B P3931.Děkuji za pomoc už jsem z toho hotovej.

2017-01-14 09:14:46

Nechal jsem udělat repas startéru a auto s dobrou baterií startuje velmi dobře. Uvidíme v létě. Po 220 000 km byla zničená ložiska - drhnul rotor o stator, jeden uhlík byl zcela zapečený a vše bylo rezavé a bez vazelíny.

Aby řídící jednotka otevřela naftu do vstřiků, nesmí při startu klesnou napětí baterie pod cca 9V.

2017-01-14 09:28:18

Byl jsem s autem u elektrikáře a zjistil,že mi alternátor dobíjí 13,5V.Je to dostačující?

 petrdepo  
2017-01-15 07:40:18

karbic81: 13,5V je málo. To se potom velmi dlouho nabíjí baterie. U starších vozů, které z výroby neměly kalciové baterie, bylo napětí 14,1V, u novějších s kalciovými bateriemi to bylo už 14,5-14,6V. To už ale mají zkrácenou životnost žárovky. Nejspíš bude třeba napětí znovu ověřit přímo na svorce alternátoru a zkontrolovat kostry, jestli se někde neztrácí napětí Neboli změřit rozdíl napětí mezi svorkou alternátoru a svorkou baterie při běhu motoru a zapnutých alespoň hlavních světel.

2017-01-15 16:10:16

Tak jsem zjistil,že baterií to asi nebude,plně se nabila a stejnak jsem nenastartoval.Počítač hlásí 3 chyby (imobilizer aktiv,power steering malfunction,engine malfunction).Zkoušel jsem vyndat řídící jednotku a vrátit zpět a ani ťuk.Už fakt nevím.Nesetkal jste se s tím někdo????Nemůže to být třeba čerpadlem?

 petrdepo  
2017-01-16 07:09:36

karbic81: Největší problém asi bude imobilizér, protože ten zablokuje řadu dalších funkcí. Zjus odpojit baterii a nech ji řádně dobít nabíječkou. Nabíjení nabíječkou, když je v autě připojená, může být nebezpečné pro elektroniku, protože ke konci nabíjení stoupne napětí přes 15 Voltů. Odpojením baterie se také elektronika vyresetuje. Jen budeš potřebovat kód na rádio.

2017-01-16 11:50:24

To jsem taky,už zkusil odpojil jsem baterku,po hodině připojil a bohužel to samé.Auto se rozhouká objeví se ty 3 závady a smolík.Tak jsem dal auto na lano a hurá do servisu.Uvidíme jestli na něco příjdou.


Odpovědět