Fórum - Téma


Motor+Galaxy-náhlá ztráta výkonu


Fórum Galaxy II Motor+Galaxy-náhlá ztráta výkonu

Informace o modelu: Ford Galaxy II


1  2  3  4

2011-03-31 11:47:04

čau fordáci potřebiju poradit mám galaxy rv96 benzín dvoulitr jde tam jinej motor třeba ze scorpia nebo siery díky za každou radu

2011-11-01 19:29:42

mám ford galaxy rok výroby 2000 1.9tdi 85kw (auy) Při akceleraci a i při normální jízdě ztrácí výkon, motor jde do otáček, ale turbo nesepne.Stačí vypnout a zapnout klíček a jede zase normálně.je jedno jestli je motor teplý nebo studený někdy to za 10km o udělá 2x někdy je zase 14 dní klid...Přehodil jsem mezi s sebou elektro magnetické ventily turba a egr. nic se nezměnilo.Táhlo ventilu turba chodí lehko.Tak teď poraďte co s tím??

Děkuji

2011-11-01 22:50:12

To pavel.p78: Já bych se nejdřív odebral na diagnostiku do servisu. Možná na to kluci chytří přijdou.

2011-11-04 19:54:26

Právě že na diagnostice nebylo nic zjištěno :(

2011-11-04 22:04:22

To pavel.p78: Tak to je divný. Z nějakého důvodu to do toho nouzového režimu musí padat a z live dat to při zkušební jízdě musí být čitelné , co se v motoru děje. Kde to bylo na diagnostice a na jaké diagnostice?

2011-11-06 15:05:31

když to bylo na diagnostice tak to zrovna jelo normálně.měřili parametry za jízdy a vše bylo ok.Do nouzáku to nepadá.Jde to normálně do otáček,akorát nespíná turbo.Nouzovej režim je když to nejde do otáček,ne?Bylo to na wagu.

2011-11-06 16:27:29

To pavel.p78: A jak poznáš, že nesepne turbo? A čím se spíná turbo? Já myslel, že je turbo poháněno výfukovými plyny a buď se točí(stlačuje vzduch), nebo se netočí(nestlačuje vzduch). Já jsem ještě v žádném autě žádný spínač na turbo nenašel.

Jestliže dieselový motor ztrácí výkon, logicky se mu nedostává buď palivo a nebo vzduch. Pokud budeš měřit live data za jízdy a motor při tom nebude ztrácet výkon, holt musíš pokus opakovat, dokud ke ztrátě výkonu nedojde. Jinak na to asi nepřijdeš. Tohle jsou bohužel závady které se odhalují velmi špatně. VAG je poměrně kvalitní diagnostika, takže s tou se na to dá přijít.

Co se týká nouzového režimu , tak se právě projevuje tím, že auto jakoby ztratí výkon. Po vypnutí zapalování se režim vrátí do normálu do té doby, než nastane opět chyba. Pokud je to sporadická chyba. Pokud je to statická chyba, motor se do standartního režimu už bez odstranění závady nevrátí. Jestliže to žádnou chybu nepíše a motor přesto ztrácí výkon, zkusil bych se ještě podívat do nádrže, jestli není přicpaný sací koš. Jinak mně nějak nic už nenapadá.

viki  
2011-11-11 01:59:23

tak diagnostika by měla něco vyjet chyby zustavají uloženy v paměti diagnostika s těhle let od vw nepozná mechanickou závadu šel bych cestou nejmenšího odporu což jsou podtlakové hadičky dírku ani nemusíš vidět aby dělala problém potom umí nadělat paseku onen ventil N75 nejlépe půjčit od nějakého známého(hledáni je často cesta pokus omyl a to i v servisech)turbo i když ti jde táhlo lehce neznamená to že je oki muže být zatuhlé naklápění lopatek nebo opotřebované všechny tyto věci mají vliv na výkon a jsou schopny tě hodit do nouzového rež,varianta B je čekat až se ti bude zavada objevovat mnohem častěji osobně bych si tipnul že ti umírá turbo

viki  
2011-11-11 02:20:35

Zrovna řešíme věc motor 2,3 107KW večer auto přijelo vše oki ráno nestartuje důvod zmizely tlaky na všech vlacích dnes už víme že řetěz skočil o zub proč to říkám libůstka tohoto motoru je že musí jít ven z auta(což znamená rozdělat pul auta) příčina skočení řetězu nejsem mechoš tak napíšu jak mě huba narostla nějaká vodící rozpadlá kladka docela mě šokovalo vodítka toho řetězu jsou v plastu a celkově hodně plastových součástek auto ma 160 tis, km žádné chrastění žádný zvuk navíc který by závadu předvídal

2011-11-24 19:05:41

Vyčistit turbo a je po závadě cau Mirek

2013-09-20 21:12:40

dextrone: Dobrej ja mam ten samy problem vyměnil sem turbo a vahu vzduchu a děla měto pořad tak už sem zničenej stoho.

2013-09-22 10:36:58

tamara63: čau podívej se na podtlakové hadičky pokud jsou poškozené tak je musíš vyměnit stačí malé poškození a turbo vypadne Mirek.

2013-09-22 14:00:09

Ahoj turbo je po repasu to jsem dělal jako prvni i vahu vzduchu jsem vyměnil tet chci ještě skusit vyměnit snimač saciho poltrubi .Jinak děkuji všem za rady jsem moc rad za každou radu.Pepík

2013-09-22 14:34:40

tamara63: Ahoj, jenom se zeptám to turbo sis měnil sám, nebo Ti ho někdo měnil? Co všechno jsi přitom ještě dělal?

2013-09-22 18:00:14

Ne tomě měnili v servisu i tu vahu vzduchu a u turba byla prokousana hadička a pořad pade do nouzaku akorad když lechce šlapu na plyn tak se vždicky chytne a jede jako blazen na plny vykon.

2013-09-22 18:22:29

tamara63: Jen se ptám, protože většinou když si to někdo doma mění sám zapomene na spoustu věcí co se s výměnou turba musí udělat. Jako je třeba výměna oleje, filtru, těsnění, šroubů, vyčištění intercooleru, hadic sání a třeba i sundání olejové vany a vyčištění mazání. A pak jsou zaražený, že se problém dříve či později vrátí.

2013-09-22 19:16:40

Dobrej tojsem nechal všechno vyměnit vše mě dělali v servisu akorad ja sem vyplach a vyfoukal snimač tlaku poltrubi jeto na tej silnej trubce co jde od turba kolem motoru dolu tak to začlo jezdit jen občas to uděla při rychlem sešlapnuti plynu když ho šlapu po zvolna tak se vždicky chytne a jede.

2013-09-22 19:21:11

snimač tlaku poltrubi tak sem ho objednal a už to bude všechno novy

viki  
2013-09-22 19:22:42

tamara63: to vážně věříte tomu že i turbo i váha vzduchu a ještě další součástka je špatná?a to vše zaráz snad ne

2013-09-22 19:27:33

viki: to všechno měnily v servisu ja nevym co stim když už v servisu sou z toho taky hotovy je to rok 2004


Odpovědět

1  2  3  4