Fórum - Téma


Motor_Fusion-startování


Fórum Fusion Motor_Fusion-startování

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Fusion  |  Naše vozidla


1  2

2009-02-28 13:32:02

zdravim, asi pred tydnem mi kamarad co jezdi s kamionem prodal levne naftu, znate to...ze prej vzdycky tankuje u shell, takze zadna nekvalita ze jo...jenze den dva na to jedu a znicehonic auto prestalo jet....zadna kontrolka motoru, jen se rozsvitilo dobijeni a uz to neslo nastartovat(starter motorem toci ale ne a ne chytnout...).

Takze se ptam

Stalo se vam tohle taky nekdy? mam 1,4 tdci motor....kamrad rikal ze common rail si neporadi s byt jen trochu spinavou naftou, zatimco tdi by tou vzalo...

nebo nevite co by to mohlo byt?

Ady
2009-02-28 17:03:50

Nechci strašít ale bude asi odepsane čerpadlo a nebo zanesene palivovy filtr pískem

2009-02-28 17:08:14

hele a to by proste zcistajasna odeslo nebo by to slo postupne? to by bylo asi pekne v pi*i co......a to by se neukazala zadna kontrolka? me fakt nic nesvitilo jako treba neco v motoru bo tak...

Ady
2009-02-28 17:12:46

A rozvodovy řemen jsi kontrolovál jestli se točí zmotorem ?

A kontrolka tam proto není žadna,jednou se to stane a prostě konec

2009-03-06 14:45:07

prej jim to na chvilku uz i naskocilo, ale diagnostika prej ukazuje "nizky tlak" mi bylo receno, ze prej trba cerpadlo nebo vstriky.....ja uz nevim, ten monter je navic strasne arogantni blb takze proste z nej prd dostanu a hlavne je to pres znamyho takze se do toho moc nehrne...

2009-03-14 11:31:33

tak dalsi novinka....dali sme to k jinymu nez arogantnimu a naladovymu mechanikovi a najednou se prace pohla...no tak nejdriv se zjistilo ze NEKDE netesni palivova soustava....pak se zjistilo ze to netesni nejak kolem zavitu vstriku na tretim valci...takze ted rikal ze otestuje vstriky nebo co a uvidi se.....kdyz by se menily vstriky tak prej 20 000,- dam vedet zas nejaky novinky...a prej uz to bylo dlouho podle usazenin...

2009-04-01 22:25:08

tak vstriky se pretesnily....ale objevil se nekde zkrat...ríidici jednotka se vyloucila, postupne dosli az k nejkay spaleny soucastce, kterou ale chlapi nevo od ceho je.....motor bezi, ale jde jen do 2000 RPM a sviti kontrolka EAC(nebo tak nejak, spatne sem mu po telfonu rozumel) a ABS....takze zkusi jinej plynovej pedal, ze prej tam neni lanko ale je to elektronicky...

2009-04-05 22:22:42

no tak prej nafta s tim nemela co delat......a bylo to lehce foukly tesneni vstriku nebo co a hlavne zkratovany predehrev paliva nebo co to tam je...a ten zkrat prehrival CPU a odpaloval pojistky a kvuli tomu vstriku cpu nepridala na vic nez 2000 RPM potom.....takze 4600,- za praci plus jeste musim behem roku vymenit ten predehrev, t je 2000,-..... a jeste mi ted pada nafta, kdyz to ohraty stoji tak musim pak namackat balonkem naftu u motoru....:-/ a to rika kamos ze by mohlo byt cerpadlo...ach jo...

2013-07-01 17:31:37

Dobrý den, prosím o radu ... dnes ráno jsem sedla do auta že pojedu do práce, otočila klíčkem a nic, Startér se točí ale motor se prostě ne a ne chytnout... Z deseti pokusů chytne jednou ale jen na sekundu a pak to zase spadne... V sobotu ráno jel uplne v pohode a nic se nedelo. A najednou tohle... Vůbec nevím, co s tím, potřebuju to akutně dát do pořádku, nemůže někdo poradit, čím to může být ?? Mám ford fusion, 1.4TDCi , 2003

2013-07-02 09:18:17

verunnnetka: Pokud kontrolky nic nekazují, tak to spíš vypadá, že nemá čerpadlo dost nafty. Může to být palivový filtr, ale i dopravní čerpadlo. Kolik jsi měla nafty v nádrži, když přestalo startovat ? Já nafťák nemám, ale možná ti poradí někdo další.

2013-07-02 22:11:20

petrdepo: Ahoj, dekuju moc za odpoved. Nafty jsem mela prave hodne malo, posledni dilek ....

2013-07-03 06:33:45

Ahojky, není tady někdo schopný z Varů nebo okolí, kdo má diagnostiku a mohl by se mi podívat na Forda ??

Nestartuje mi a nejspíš to bude čerpadlem... ale potřebuju to napíchnout a nemám momentálně moc peněz, takže to nechci dávat k nějakýmu týpkovi zo mě zase o 20 tisíc stáhne.....

Damián  
Zdeněk
2013-07-03 07:55:18

verunnnetka: Na diagnostiku je nejlépe zajet do autorizovaného servisu Ford, stojí to cca 1000,- Kč, protože ne každý garážista má kvalitní diagnostiku, která načte všechny chybové kódy. Buď se potvrdí a nebo vyloučí chyba v elektronice. Pokud to bude závada mechanická, postupoval bych odzadu dopředu : nádrž (možné nečistoty na dně nádrže), palivové čerpadlo, palivový filtr, palivové hadičky, čerpadlo, vstřiky apod. To už může dělat i neautorizovaný servis nebo někdo známý.

2013-07-04 09:49:35

verunnnetka: Ta diagnostika může být i levnější. Většinou si za ni účtují 1 hodinu práce a tu cenu mají servisy rozdílnou. Na té diagnostice se rovnou zeptej, jestli by ti mohli zkontrolovat a třeba i vyměnit palivový filtr. Jestli bude palivový filtr hodně zanešený, tak by asi bylo dobré změnit pumpu, u které tankuješ.

2013-07-04 16:08:35

verun já bych ti na to kouknul ale jsem až z plzně, muselo by se to sem nějak dotahnout

2017-06-22 12:41:21

Dobrý den na všechny, tady jsem četla o nějakém filtru paliva u TDCI - také jej vlastním v 1.4 TDCI automat - nyní najeto cca 190T rozvody měněny řemen taky - mě se stává, že při plném plynu a do kopce občas škubne v motoru někdy vícekrát uberu plyn a je vše zase v pohodě. Při běžných otáčkách nic. Ptala jsem se odborníka jestli není třeba vyměnit filtr paliva - bylo mi řečeno, že tam žádný není. Můžete mi tedy prosím poradit, kde hledat - myslím ale, že by měl být přinejmenším přímo v sání u palivového čerpadla ?? nebo je někde ještě jiný.

Děkuji předem za odpověď a doufám v odpověď od někoho kdo se vyzná.

Přeji hezký den z Písku JČ Rosi

2017-06-22 18:38:09

rosito: Palivový filtr má určitě, je před mezistěnou na straně spolujezdce. Z odkazu http://www.fordclub.eu/manual_download.php?id=558 si stáhni servisní manuál a je to na straně 53. Odborníka vyměň, protože je na baterky a baterky má vybité. Škubnutí může dělat čidlo otáček klikové hřídele (nebo vačkové hřídele). Někdy se na něm uchytí kovové nečistoty a ty pak brání spolehlivé funkci.

2017-06-22 18:50:12

petrdepo: Děkuji do Plzně jak budu v náladě nasadím montérky a podívám se na to. A srdečný dík za manuál to mi určitě pomůže. Jsem si říkala jestli se ozvete a nechtěla jsem Vás s tím zbytečně otravovat přímým emailem. Už jste mi poradil několikráte a vždy to mělo hlavu a patu. Dík a hezký den Rosi

Ps. A to čidlo najdu kde přibližně? a je jen jedno nebo je případně i na rozvodech?

2017-06-23 08:20:32

rosito: To bohužel nevím, protože diesel nemám. Já mám benzínovou verzi 1.6L Zetec. Ale nejspíš to bude stejné i u jiného modelu, který má stejný motor (Fiesta, Focus). Ale v jiném popisu je napsáno, že je čidlo polohy vačkové hřídele je na pravé straně víka hlavy válců za ozubenou řemenicí vačkového hřídele.

2017-06-23 11:12:04

Dobrý den na všechny, vlastním Fusio v 1.4 TDCI automat - nyní najeto cca 190T rozvody měněny řemen taky - stává s mi, že při plném plynu občas škubne v motoru někdy i vícekrát za sebou - uberu plyn a za chvilku je vše zase v pohodě. Při běžných otáčkách nic. Jeden ochotný kolega mi prozradil, že by to mohl dělat palivový filtr a kde se nachází - který asi nikdy nikdo nečistil. Tak teď vím jak na to odpustit případný kal ale ještě bych potřebovala vědět jak potom odvzdušním systém. Víte někdo jak se to dělá?? Můžete mi tedy prosím někdo poradit?? . Děkuji předem za odpověď nebo další případné rady.

Přeji hezký den z Písku JČ

Rosi


Odpovědět

1  2