Fórum - Téma


Motor+Focus-záměna motoru a motorových dílů


Fórum Focus I Motor+Focus-záměna motoru a motorových dílů

Informace o modelu: Ford Focus I



2014-12-23 00:22:56

dobrý den nedávno se mi potkal motor je to 1.8 tdci 85 kw a chlap mi prodal 74 kw jaky je v tom rozdil on mi tvrdi ze zadny a ze prej staci prehodit egr ventyl a prehrát řidicu jednotku a bude to vse ok ale ja si myslim ze je to pravý opak spis se bojim elekroniky atd poradíte někdo ? dik moc za odpovědi jedna se o ford focus kombi 1.8 tdci 85 kw po faceliftu dik moc

2014-12-23 01:48:59

adam156: nevim sice jaký přesně,ale nebylo by lepší se nejdřív zeptat a pak pořídit než naopak?neber tuto odpoved nijak myšlenou zle....ale jestli máš v úmyslu ten motor dát do auta místo toho rozbitýho tak rozdíl by neměl být v ničem,možná teda jak říkal to egr a bud přehrát jednotku motoru a nebo sehnat jednotku k motoru,ja bych volil ji sehnat,páč si myslim že ji seženeš levnějc než když ji dáš přeprogramovat a samozřejmě i musíš nechat zapsat do TP jiný typ motoru i kW,ale to předpokládám že víš :)

2015-03-12 18:28:03

Ahoj, potřeboval bych pomoc od někoho, kdo má Focuse nejlépe rok 2003 s motorem 1.6 74kW typ FYDD ?

Koupil jsem totiž toto auto, původní majitel mi říkal, že v tom měnili řídící jednotku motoru, že byla špatná - dal mi k tomu původní spínačku s klíčem a snímačem imobilizéru - ale taky v tom měnili i motor a to za typ FYDA a já teď nemohu doladit drobné problémy jako že někdy to poškubává, nebo při zastavení otáčky spadnou hodně nízko, že to téměř chcípne a hlavně při přidání plynu to má takovou díru odspodu - prostě to hned netáhne. Diagnostika napsala špatnou váhu vzduchu - jenže ono to žádnou nemá, pak něco s vysokým tlakem paliva, atd. A hlavně když jedu svižněji, tak mi najednou teploměr teploty motoru vylítne rychle až k červenému poli, pak stačí ubrat plyn a zase se rychle vrátí na normal.

Prostě nevím co všechno tam bylo vyměněno a co ne - takže bych potřeboval nejlépe pomocí fotek zjistit jaké jsou rozdíly v managementu kolem motoru mezi typy FYDA a FYDD.

Dal jsem nové svíčky NGK V-line 25, zapalovací kabely i cívku - trochu se to zlepšilo, už to tolik nepoškubává za jízdy, ale ta díra odspodu tam furt je. Dal jsem i nové teplotní čidlo v hlavě mezi svíčkami, ale tam se nic nezměnilo. Je tam ještě jiné teplotní čidlo, které by mělo vliv na ručičku teploměru?

Kdyžtak jsem na mailu skaldal@seznam.cz

Děkuji.

 petrdepo  
2015-03-13 09:35:35

skaldal: Je to divné, že by tam váha vzduchu nebyla (mezi filtrem sání a sáním motoru). To by diagnostika neměla psát, že je v ní problém. Benzínové motory váhu vzduchu mívají skoro všechny.

2015-07-23 09:44:16

Ahoj, může mi tu někdo poradit s výměnou rozvodů u focuse r.v. 2003 55kw 1,8tddi měnili se při 160tis a teď mám najeto 230tis

2015-07-23 10:03:36

petura: ahoj jako novému členu bych doporučil nejdříve slušně pozdravit a pak také používat kouzelná slovíčka. To je tady takový zvyk. Hezký den Matas. Takhle ti tady nikdo nic nepoví.

2015-07-23 11:30:05

matasmondeo1: No nevím, myslím, že jsem pozdravila....a omlouvám se tedy, že jsem rovnou nepoprosila.....


Odpovědět