Fórum - Téma


Motor_Focus I-záměna motoru a motorových dílů


Fórum Focus I Motor_Focus I-záměna motoru a motorových dílů

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Focus I  |  Naše vozidla



2014-12-23 00:22:56

dobrý den nedávno se mi potkal motor je to 1.8 tdci 85 kw a chlap mi prodal 74 kw jaky je v tom rozdil on mi tvrdi ze zadny a ze prej staci prehodit egr ventyl a prehrát řidicu jednotku a bude to vse ok ale ja si myslim ze je to pravý opak spis se bojim elekroniky atd poradíte někdo ? dik moc za odpovědi jedna se o ford focus kombi 1.8 tdci 85 kw po faceliftu dik moc

2014-12-23 01:48:59

adam156: nevim sice jaký přesně,ale nebylo by lepší se nejdřív zeptat a pak pořídit než naopak?neber tuto odpoved nijak myšlenou zle....ale jestli máš v úmyslu ten motor dát do auta místo toho rozbitýho tak rozdíl by neměl být v ničem,možná teda jak říkal to egr a bud přehrát jednotku motoru a nebo sehnat jednotku k motoru,ja bych volil ji sehnat,páč si myslim že ji seženeš levnějc než když ji dáš přeprogramovat a samozřejmě i musíš nechat zapsat do TP jiný typ motoru i kW,ale to předpokládám že víš :)

2015-03-12 18:28:03

Ahoj, potřeboval bych pomoc od někoho, kdo má Focuse nejlépe rok 2003 s motorem 1.6 74kW typ FYDD ?

Koupil jsem totiž toto auto, původní majitel mi říkal, že v tom měnili řídící jednotku motoru, že byla špatná - dal mi k tomu původní spínačku s klíčem a snímačem imobilizéru - ale taky v tom měnili i motor a to za typ FYDA a já teď nemohu doladit drobné problémy jako že někdy to poškubává, nebo při zastavení otáčky spadnou hodně nízko, že to téměř chcípne a hlavně při přidání plynu to má takovou díru odspodu - prostě to hned netáhne. Diagnostika napsala špatnou váhu vzduchu - jenže ono to žádnou nemá, pak něco s vysokým tlakem paliva, atd. A hlavně když jedu svižněji, tak mi najednou teploměr teploty motoru vylítne rychle až k červenému poli, pak stačí ubrat plyn a zase se rychle vrátí na normal.

Prostě nevím co všechno tam bylo vyměněno a co ne - takže bych potřeboval nejlépe pomocí fotek zjistit jaké jsou rozdíly v managementu kolem motoru mezi typy FYDA a FYDD.

Dal jsem nové svíčky NGK V-line 25, zapalovací kabely i cívku - trochu se to zlepšilo, už to tolik nepoškubává za jízdy, ale ta díra odspodu tam furt je. Dal jsem i nové teplotní čidlo v hlavě mezi svíčkami, ale tam se nic nezměnilo. Je tam ještě jiné teplotní čidlo, které by mělo vliv na ručičku teploměru?

Kdyžtak jsem na mailu skaldal@seznam.cz

Děkuji.

2015-03-13 09:35:35

skaldal: Je to divné, že by tam váha vzduchu nebyla (mezi filtrem sání a sáním motoru). To by diagnostika neměla psát, že je v ní problém. Benzínové motory váhu vzduchu mívají skoro všechny.

2015-07-23 09:44:16

Ahoj, může mi tu někdo poradit s výměnou rozvodů u focuse r.v. 2003 55kw 1,8tddi měnili se při 160tis a teď mám najeto 230tis

2015-07-23 10:03:36

petura: ahoj jako novému členu bych doporučil nejdříve slušně pozdravit a pak také používat kouzelná slovíčka. To je tady takový zvyk. Hezký den Matas. Takhle ti tady nikdo nic nepoví.

2015-07-23 11:30:05

matasmondeo1: No nevím, myslím, že jsem pozdravila....a omlouvám se tedy, že jsem rovnou nepoprosila.....

2017-03-05 15:38:41

Zdravim lidi,

Potrebuju poradit, jestli ma nekdo zkusenosti s vymenou motoru. Chci vymenit svoji 1.4 za 1.6 povoleni mam jen se obavam pripadnych komplikaci. Poradte mi jestli s tim nekdo ma zkusenosti diky.

2017-03-05 16:38:00

xanderx: Zdravím-bez obav , doporučuji prohlédnout spojku+ložisko . Pavel Š.

2017-03-05 16:39:28

Jinak je to napohled stejny motor vcetne elektroniky?

2017-03-05 17:14:50

Nevím přesně nastavení řídící jednotky , ale neměl by být problém.

2017-03-05 17:19:43

Dekuji

2017-03-05 18:49:29

xanderx: Rozměrově je stejný -zmíněná spojka-dotázat se na parametry přítlačného talíře t.j.pružiny , motor bude mít větší výkon . P.Š

2017-03-05 18:51:00

xanderx: Také je třeba si dát pozor na to, jakou spojku máš ty. U motoru 1.4 a 1.6 se vyskytují průměry 210mm i 220mm a ten by měl odpovídat i setrváku. Motor 1.6 má spojku o průměru 220mm. Proto je lepší, když bys měl motor komplet i se spojkou. Také by bylo dobré, aby motor byl ve verzi "S", to znamená s hliníkovou klikovou skříní (verze Zetec/Duratec). Jednak je lehčí a pak má také stejnou tepelnou roztažnost jako třeba hlava motoru. Tím jsou menší nároky na těsnění pod hlavou.

2017-03-05 18:54:14

souhlas !

2017-06-08 21:54:45

Zdravím.Mám dotaz.Mám auto v servisu kvůli zdvihátkům,a mechanik chce nahradit původní hrníčková zdvihátka starším typem zdvihátek s penízkovýma podložkama.Bude to fungovat??Je možné je zaměnit??Díky


Odpovědět