Fórum - Téma


Motor+Focus-voda u zapalovacích svíček


Fórum Focus II Motor+Focus-voda u zapalovacích svíček

Informace o modelu: Ford Focus II



2008-12-20 17:46:26

Asi před měsícem mi auto skočilo do nouzového režimu. Tak jsem ho dal do servisu a tam našli zapalovací svíčky pod vodou. Tvrdili, že asi byla prasklá tryska ostřikovače a tak to teklo na ventilové víko a tudy ke svíčkám. Dneska jsem tam jen tak ze zvědavosti mrknul a už je tam voda zas a fajfky od koroze. Na focus fóru jsem našel 2 případy, ale žádnej relevantní závěr. Setkal se s tím tady někdo?

2008-12-20 18:34:41

Ahoj,nejjednoduší věc, postupně rozebrat a hned bude jasno. My tady nečteme z kříšťálové koule.Zdenek

2008-12-20 20:23:36

Nečteš jo? Myslel jsem to tak jestli se s tím někdo nesetkal. Od stolu to nevystřelí nikdo.

2008-12-20 21:47:31

Když nad tím tak přemýšlím, tak mi tady od stolu připadá, že jediná možnost kudy se tam ta voda dostane, je okolo těch zapalovacích kabelů.

Povídačky o nějaké prasklé trysce ostřikovače bych pánům v servisu nepolykal. Ta voda se na motor dostane i při jízdě v dešti. Zaměřil bych se na těsnící hlavice svíčkových kabelů.

2008-12-21 10:35:49

Zdá se, že průšvih je větší. Ta voda je totiž červená a tudíž chladíci kjapalina. Jsou tam vidět i krystalky solí asi jak se odpařovala. Jediné vysvětlení, které mě napadá je, že praskla hlava.

2008-12-21 11:13:46

Nečtu jak jsi podotkl Ahoj,nejjednoduší věc, postupně rozebrat a hned bude jasno Zdenek

2008-12-21 11:18:59

Dělal jsem si srandu. Zítra s tím asi zajedu do servisu, ale zřejmě to tam nenechám, protože dělaj poslední den. A budu se s nima chtít dohodnout na reklamaci nebo kulanci.

2008-12-21 12:12:00

To je sice hezký, že si z nás děláš srandu, ale zkus mi vysvětlit jednu věc. Jak chceš aby ti někdo poradil relevantní radu,když z tebe informace lezou jako z chlupatý deky. Předevčírem to byla voda a najednou už je to antifreeze.Bylo to v servisu a tam odborníci ten červenej roztok identifikovali jako směs do ostřikovačů

Tak si potom nezoufej, že ti tu není nikdo schopnej poradit. Svěř to raději odborníkům!

2008-12-21 12:26:45

Dělal jsem si srandu, z toho, že to nečte, protože mi to připadalo dost jasný. Rekapitulace: Včera jsem vytáhl fajfku a byla mokrá. Protože servis před měsícem tvrdil, že je to z ostřikovačů, tak jsem jejich názor přijal a domníval se, že se závada opakuje. Proto jsem sem vznesl dotaz, zda se s tím někdo setkal. Večer mi to nedalo, došel jsem do garáže, abych tu vodu vysušil a zbytek nechal odpařit. Až TADY při vysoušení jsem zjistil, že to není voda, ale nemrzka. Je mi jasný, že mi takhle nikdo nepomůže odstranit závadu. Ale když jsem se ptal, tak jsem ještě žil v domnění, že jde o obyč.vodu a zajímalo mě zda se s tím už někdo setkal. Co je na tom nejasného? Teď se problém někam vyvinul a já nebo servis budeme muset zjistit odkuď se tam ta voda bere.

2009-01-10 15:34:54

Vyřešeno. Netěsnily mrazovky v halvě.

fahrer, 2009-01-10 15:34:54 napsal:

Vyřešeno. Netěsnily mrazovky v halvě.

2012-12-30 12:00:14

Ahoj,

Mám u Focusu ten samý problém - chladící kapalinu na svíčkách. Vůbec nemám pojem, co znamená výraz netěsnily mrazovky...a kolik stála oprava?

Díky za odpověď.

2013-01-06 18:25:23

Ales

Když se pozorně podíváš do prostoru, kde jsou svíčky, tak tam uvidíš dvě šroubovací zátky. Mají v sobě šestihranný otvor pro imbusový klíč. Nejedná se ve skutečnosti o mrazové zátky, ale o ucpávky technologických otvorů, potřebných pro výrobu hlavy. Tyhle zátky se mohou střídáním teplot a vibracemi časem povolit a jelikož je pod nimi vodní kanálek, tak z nich potom teče chl. kapalina. Je potřeba demontovat víko ventilů, zátky demontovat, očistit, namazat těsnící pastou a pořádně znovu utáhnout. Mělo by tam být pak už sucho. To těsnění víka ventilů je lepší dát pak nové, aby zase netekl pro změnu olej.

2013-01-06 18:31:36

Ano tak to je. Nevšiml jsem si, že jsem na to byl tázan.

hof  
2013-01-06 19:25:58

všem, ano, tak to je, nevšiml si, že je tázán, ale všimnout by si býval byl moh, kdyby byl osloven ......

... http://www.fordclub.eu/vote_detail.php?id=81 ....

2013-01-06 19:45:47

Nemyslím. Zcela jistě mi přišel email s upozorněním. Ale prostě jsem na to reagoval. To oslovování má smysl pouze v případě nějaké divoké diskuze, které se zúčastní více členů najednou. Je-li položen dotaz, který se týká informace staré několik měsíců, tak oslovení je naprosto irelevantní.

2013-01-11 15:28:20

Díky za odpověď. Vyřešila oprava v servisu a výměna mrazových zátek (materiál cca za 80 Kč/ks). Původní mrazovky byly částečně zkorodovaný, takže chladící kapalina lehce prolínala. Díky tomu došlo i k částečné korozi hlavy po obvodu mrazovky, bylo nutné okraje otvoru zabrousit a přidat těsnící pastu

2013-01-15 07:12:59

ahoj.

škoda, že jsem to nečetl dřív.

odpověděl bych ti.

měl jsem to také.

jelo mi to na tři válce.

v tahu to škubalo, ale jet se s tím dalo.

kontrolka se mohla zbláznit.

jinak matroš mě stál 29 za kus.

jsou tam dvě.

tak zatím...........

2013-07-20 07:57:15

Ahoj. Tento týden jsem měl podobný problém jako RADEKB na Focusu II, 1,6, 2006. Auto začlo jet na tři válce a kontrolka diagnostiky motoru se mohla zbláznit. Jet se s tím dalo, ale samo sebou dost blbě . Nevěděl jsem, čím to je, protože svíčky jsem dal před půl rokem nové. Dal jsem tam Boschky. Když jsem kontroloval kabely ke svíčkám, tak jsem z prostoru svíček vysál tak deci nemrzky. Druhý den jelo auto do servisu, kde zjistili mimo jiné drobnou netěsnost jedné protizámrzové zátky.(za jak dlouho to tam nateklo nevím). Na výměnu pojedu někdy jindy.Prý pokud je mechanik šikovný a zátka mu nepadne dovnitř, tak je to drobná oprava. Pokud mu tam padne, tak musí hlava dolů, posléze na přebroušení a oprava se může protáhnout až na týden

Nicméně, už jedu na čtyři válce. Vyměnili mi svíčky za nové originál (135.- za kus) plus novou zapalovací cívku (1815.-). Oprava celkem za 4158.-. Hlavně, že už to zase jede

2013-07-20 19:41:21

radeksl:

Pravděpodobně to bylo cívkou.To se u Focusů stává běžně.


Odpovědět