Fórum - Téma


Motor_Focus I-problém se startem TDCi/TDDi


Fórum Focus I Motor_Focus I-problém se startem TDCi/TDDi

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3

2016-01-18 09:30:14

prdůch: tak vo stvrtok idem do servisu a dam si vymenit filtre a kvapaliny a uvidime co to povie. Zatial diky

Doplneno 2016-01-23 02:17:40: takze mechanik povedal ze je to v cerpadle. moze to ist aj rok, ale aj dva dni.... proste nikto nevie kedy odide. chcem sa spytat kolko stoji taky repas, alebo ak mate niekto skusenosti s polskymi obchodmi. pytam sa preto, lebo mne povedal cenu repasovaneho 800e a to sa mi zda strasne vela.

2016-04-09 19:52:11

Hoja potrebuji poradit , 3 dny zpet mi auto na po 4 nastartovalo a slo znej husty bily dym , je to FFocus 1,8 TDDi , dneska rano jsem uz nenastartoval , az prijela asisteencni sluzba a startla me pres kable a zase to jde normalne kde muze byt problem diky

2016-04-10 19:53:30

waclawikmarek: hoj tipnul bych to na žhaviče

2016-05-14 22:48:54

ligi: Zkuste připojit na diagnostiku a udat správná čísla ke vštřikům. také mi to dělalo, že motor občas nenastartoval anebo nastartoval na 2 válce. až na popáté nebo šesté vždy chytil jako normálně. diagnostik mi vysvětlil, že temi starty si jednotka "spošítala" vstřiky a přepla se do nouzového řežimu, když nedostalal správné hodnoty. Nechci tím říct že to může být to samé, ale napadlo mě to při čtení popisu Vaše problému. Snad se to brzy vyřeší!

2016-05-15 06:25:21

waclawikmarek: Podle toho, že start se podařil až po připojení baterie na kabely by to ukazovalo na slabší baterii. Zkus měřit napětí při startování. Nemělo by klesnout při zatížení startérem pod 10,5V. Pokud klesne níž, tak je baterie buď nedobitá při častých krátkých jízdách (je třeba ji dobýt dlouhým nabíjením nízkým proudem aby se rozpustily sulfáty) nebo je třeba ji vyměnit.

Start dieselového motoru odebere z baterie více energie (žhavení + startování výkonnějším startérem) než u benzínového motoru. Je třeba si pamatovat, že jeden studený start = nejméně 1/2 hodiny běhu motoru pro plné dobití.

2016-11-08 16:04:20

Ahoj Forďáci, mám Focus TDCi (85kw) a dnes nastal problém. Jel jsem do školy a pul hodiny bylo vše v pořádku, ale při nájezdu na dálnici jsem na to zkusil trochu šlápnout a jakmile jsem to udělal, tak začalo blikat žhaveni a přestalo to táhnout. Po zastavení jsem k tomu přišel a hned jak dám klíč do zapalování, tak kontrolka bliká pořád v kuse a při startování motor jakoby chytne, ale hrozně to v něm rachta a zezadu jde hrozný kouř. Nejdřív jsem myslel, že se mi stalo to jako obvykle, že to chce spadnout do nouzaku vůbec nevím, co s tím může být, najeto ma 280tk. Auto jsem koupil asi před měsícem. Děkuji předem za pomoc, Aleš

2016-11-08 16:09:44

aleskuc: ja by som to v prvom rade hodil na diagnostiku nema niekto s tvojich kamosov ?

a akej farby je dym ?

2016-11-08 16:25:53

na diagnostiku to dostanu nejdrive zitra,az domu dotahnu auto nejak. uz jsem na ni parkrat byl.,protoze to chcipalo a kdyz jsem volal mechanikovi, tak rekl, ze to budou vstriky, na ktery jsem ale predtim kupoval cistic. Dým je takovy do tmave sede

2016-11-08 17:52:10

aleskuc: Nejsem odborník ani automechanik,ale jestli ti jde z výfuku černej kouř tak se nestíhá spálit palivo. Takže buďto vstriky,nebo možná el.závada . Jak bylo psáno,diagnostika možná poví více.

2016-11-09 10:18:45

Nejpravděpodobněji je to snímač otáček vačkového hřídele. Po schládnutí by to mělo nastartovat.

Snímač cca 1000,-Kč

pokud by to byla baterie, tak nevím, proč mu to za jízdy chcíplo.


Odpovědět

1  2  3