Fórum - Téma


Motor_Focus I-problém se startem TDCi/TDDi


Fórum Focus I Motor_Focus I-problém se startem TDCi/TDDi

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3

2013-04-09 17:12:07

Dobrý den, mám problém s focusem 2003 tdci 1.8, auto mi nikdy nechytne na poprvé ať je léto nebo zima baterka je ok, při malých otáčkách mi občas chcípne, při dojezdech tam musím mít jedničku a zvýšíla se mi spotřeba, nemáte s tím někdo zkušenost a nevíte kde bych sehnal poblíž nějaký solidní servis okolo Hlinska v Čechach potřeboval bych udělat diagnostiku díky.

2013-04-09 17:58:13

halamis1: http://www.boschdieselservis.cz/

2013-11-01 10:33:17

Focus 1,8 TDCi 2004.Dlouho točí při nízkých teplotách než chytne.Nemá někdo nápad nebo zkušenost co by to mohlo dělat?

2013-11-01 12:16:36

pjena: V první řadě kontrola žhavících svíček, pokud jsou dobré, změřit tlak ve válcích a v railu.

2014-02-20 12:53:01

Špatný start .. Ahojky lidičky mám dotaz mám focuse 66w 1.8 Turbo DI / TDDi a každé záno špatně startuje musím žhavit dvakrát a stejně chytá až na čtvrté otocění praďte je to čerpadlem mělo by se přestavit nemám skušenost moc díky za pomoc.

2014-02-20 17:07:25

jardicek: Čau,prve začni od lacinější verzi a to jsou žhavící svíčky.Stačí když jedna nežhaví,nebo málo žhaví a uš to špatně chytá

2014-07-30 20:18:51

Ahoj mám problém s vozem Ford Focus 1.8 TDDI 66kw když mám studený nebo teplý motor nastartuje parádně ale jakmile jedu třeba jen kousek někam do obchodu a chci pak nastartovat tak to nejde dokud mu trochu nepomůžu čističem do sání ... žhavičky sou udělaný , předvstřik překontrolovanej , baterka nová a čerpadlo bylo už prý dělané ... vim že když předchozí majitel tvrdil že ho dělal tak mohl lhát ale prozatim vycházim z toho že tomu tak bylo .. V práci sem si udělal diagnostiku a vyhodila mi následující chyby 1... P0167- Obvod ohřívače lambda-sondy ( 2. řada válců , snímač 3 ) a druhou závadu P1564 - Řídící modul vstřikovacího čerpadla - požadavek redukce podávání paliva ...

Myslím že tyto závady souvisí vadný snímač nepodává informace o teplotě motoru a tudíž čerpadlo nedodává dostatečné množství nafty pro nastartování ...? Řešil už někdo tuto situaci a nějáké rady co s tím ...? Popřípadě kde se tyto snímače/čidla na tomto motoru nachází ...? Předem díky za rady a prosim zdržte se nějákých zbytečností stylu hod to ze skály atd...

2014-07-31 08:56:15

natyart: Příčinou mohou být obě chyby, protože podle Lambda sondy i podle čidla teploty dávkuje řídicí jednotka množství paliva pro start motoru..

2014-12-02 23:17:24

Ahoj lidi mám focusa mk1 tdci 74kw když je tak kolem 0stupnu nechce naskočit na poprvé motor chytne a v tu ranu zdechne pak mujsím tořit hodně dlouho... žhavičky mám funkční překontrolované dokonce i nové starter a baterka také nové minulý rok jsem dělal repas čerpadla i vstřiků prosím prosím prosím a 100x budu prosit poradte mi někdo nebo to semnou sekne... Automechanici si neví rady

2014-12-03 10:14:07

Nevím, jestli je to zrovna odpověď na tento problém, ale vím ze svého předchozího zaměstnání, že se musely vždycky před zimou odvodňovat nádrže odkalovacím (vypuštěcím) šroubem., aby se nemohla do palivové soustavy dostat voda z nádrže. Ta by způsobila ucpání ledem při teplotě pod 0 stupňů. Bohužel pumpaři nezaručují, že se při tankování do nádrže nedostane učité malé procento vody, která se tam může nastřádat..

2014-12-03 17:59:59

pincekjena:

Pravděpodobnå příčina motorů TDCI je, že čerpadlo nedá za studena dostatečný tlak. Neznamená to, že když jsi měnil vstřiky a čerpadlo,

že je to v pořádku? Budeš muset na diagnostiku, co ti píše?

2014-12-06 17:49:32

no máým v háji váhu vzduchu ale vlit na to nemá už jsem zkoušel i jiný ...potom vstřikovací tlak za běhu motoru je okolo 25-29megabaru nebo jaká je ta hodnota příští týden pujdu k automechanikovi vytáhne mi čerpadlo a zkusí znovu zkontrolovat zda nejdou vštřiky do přepadu a jesi nění bordel v čerpadle jinak já už si vážně nevím rady co s tím muže bejt

2015-03-30 20:23:45

Předevčírem jsem normálně dojel domů a zhasnul motor. Druhý den jsem nastartoval ale motor asi po 4-5 vteřinách zhasnul a už jsem nenastartoval. Známí mi říkal, že nemám naftu ve filtru a tak mi ho zalil a přes kabely jsem auto nastartoval. Dnes situace stejná , jenom s tím rozdílem , že známej není doma a auto už jsem nenatočil ale baterii vybil. Proč mi padá nafta z filtru? motor 1.8 TDCi 16V

2015-08-31 20:39:32

zdravím asi píšu pozdě ale přece. starty- zkusil bych žhavičky a žhavicí relé ( sice jsem měl jiné auto ale stejný problem ) ted mám koupeneho focuse kombi 2004 1,9 TDCI hned po koupi vyměněné trysky čerpadlo žhavičky ,80 Tkm žádný problem

2015-12-22 18:58:53

Zdravím,chtěl bych se zeptat jestli mám vadnou spínací skřínku,když jsem dneska nemohl otočit klíčkem do 3 polohy a tím pádem jsem nestartnul .1,8 TDDi,dík za odpověď

2016-01-03 10:04:41

ligi: Hoj ja zatim tankuji kde se dá ,dvojhmota mi taky končí a starty se taky zhoršily. co se týče cukaní (2.2-2.8) ,po výměně trysek a čerpadla mi bylo řečeno že to bude cukat asi 1500-2000 km. že se to samo seřídí. Najezdil jsem asi 20 000 a stale to cukalo ,ale přisuzuji to tomu že jsem jezdil do německa takže jsem otačky držel spíše nad 3000, ted už jezdím jen jak se u nás říká kolem komínu najel jsem asi 1500 a cukání přestalo . Zřejmně se tedy musí těch 2000 km najet v běžných otáčkach do 2000/ot . Spravně řečeno pomalu to zajet. Jinak jsem spokojen.

2016-01-15 23:28:13

Focus 1,8 tdci 2002 - kolisanie tlaku paliva .. caute. bol som na diagnostike a tam mi povedali ze mi kolise tlak v palivovom systeme. auto mam kratko, ale zatial som si nevsimol ze by som mal niekedy pokles vykonu, alebo trhanie za jazdy, proste vsetko mi ide tak ako ma. jedine co som si vsimol je ze ked startujem so studenym motorom, tak mi vzdy na prvy krat chyti a hned zhasne. na druhy krat chyti na brnk. nemal niekto takyto zazitok?

2016-01-16 07:31:47

vdacny: To co popisuješ s tím startem, může a nemusí mít souvislost s tím co vypsala diagnostika. Další věc je zda závada kolísání tlaku paliva vůbec je - zda byla použitá správná diagnostika. Od toho se odvíjí i to, že závada nemusí vůbec bejt, nebo může bejt závada jinde.

2016-01-16 23:25:32

povadi: ono nejake to kolisanie tam je. dneska som sa zapocuval do chodu motora a ozaj je to tam. ale rucicku ani nepohne. aby si rozumel, na peugeot 406 benzin ked mi kolisali otacky, tak to rucicka lietala hore dole. Auto mam tyzden a ked mi ho majitel predaval, tak vravel ze su tam vymenene zhavice. Dnes pri cca -3stupnoch mi auto najprv 2krat chytilo a hned skapalo a az potom na treti krat nastartovalo. a este som si vsimol ze kontrolka zhavenia svietila strasne kratko . mam sa obavat ze to auto pojde do vecnych lovist?

2016-01-17 10:24:52

vdacny: zdravím , měl jsem podobný problém , vyřešilo se to-vyměnil jsem pal.filtr v motorovém prostoru - nezapomenout ho před připojením hadic paliva zalít celý naftou a jetě jsem vyměnil hadičku přepadu nafty co vede od vstř. čerpadla ke zminˇovanému filru nafty , ta hadička má průměr vnitřní cca 0,4-0,5 mm - tam se přisává do vedení nafty vzduch , a ráno je problém se startem - chytne -zdechne a dlouho se musí startovat než zabere.Ještě by bylo dobré při výměně filtru zkontrolovat v koncovkách hadic O-kroužky ! Jinak doporučuji si zadat you-tube , do okénka vypsat problém - objeví se mnoho videí ohledně zadané věci !

Zdravím Pavel .


Odpovědět

1  2  3