Fórum - Téma


Motor+Focus-spotřeba oleje,únik apod


Fórum Focus I Motor+Focus-spotřeba oleje,únik apod

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3

2014-07-10 20:26:51

zdenekford: 4litry oleje/300km...mazec, to je kuwa hodně ...změřit tlaky a určo udělat guferka na ventilech. Možná budou už hodně vyběhané výfuk ventily ve vodítkách...jakej to má nájezd ? Ty hodnoty ,žádný šlágr

 petrdepo  
2014-07-10 20:37:39

zdenekford: Máš jednoznačně nízké kompresní tlaky (ani ne na spodní hranici), Já mám také motor Zetec 1.6i a kompresní tlaky mám 13. Spodní hranice je 11.

2014-07-10 20:38:05

nevíš nakolik zhruba vyjde oprava,je mi líto to nenechat opravit protože to auto jede bezvadně

 petrdepo  
2014-07-10 20:44:45

zdenekford: To netuším, ale asi budou třeba nové pístní kroužky (kvůli tomu také žere víc oleje). Ty by asi nebyly tak moc drahé. Horší to bude s cenou za práci. Zkus si zavolat do několika servisů. Značkové Ford servisy jsou nejdražší. Bohužel jsi ve svém profilu nevyplnil město odkud jsi a tak ti těžko někdo poradí nějaký servis od Aše až po Ostravu nebo Břeclav.

2014-07-10 20:46:55

jsem přímo ze Zlína

 petrdepo  
2014-07-10 20:54:13

zdenekford: Tak si na netu vyhledej servisy Ford a zkus se vyhnout čistě značkovým. Stačí jen smluvní (ty, které mají smlouvu s Fordem, že mohou dělat záruční opravy). Ty totiž mají většinou nižší cenu za hodinu práce.

2014-07-10 22:02:15

akorát mě nejde do hlavy jedna věc když ty tlaky jsou teda u spodní hranice nemělo by to jít poznat na výkonu,toto je můj čtvrtý Focus v této motorizaci takže mohu porovnat a ze všech jede nejlíp ve sto padesáti pořád dává až do sto sedmdesáti,akceleruje nádherně nezná odpor,možná poslední míza před smrtí

 petrdepo  
2014-07-11 08:13:47

zdenekford: Pokud ti dobře startuje, tak to moc poznat není, protože řadu věcí v nastavení si přizpůsobí řídicí jednotka motoru (množství vzduchu v poměru k množství paliva podle údajů lambda sondy). Ale stejně, pokud žere olej a současně kouří, tak to vypadá (vzhledem ke kompresním tlakům) na ty kroužky a k tomu se zřejmě ještě přidávají i ty těsnicí kroužky (gufera) ventilů. Zřejmě bude motor mít hodně naběháno. Můžeš napsat, kolik má najeto km ?

2015-01-28 10:50:06

Ahojte,som tu registrovaný nejaký ten čas len som zatial nič konktretne nepisal,ale teraz by som tiez potreboval radu-pomoc,ide o to ze mi auto Focus 1,6 16V trochu papa motorový olej r.2000,nekvapka,motor cistý,nedymí tak neviem kde sa vlastne stratí,počas 10 000km dolejem asi 1,5 az 2l motoroveho oleja.Používam 5W30 ford formula,mam používať niečo hustejšie? pomôže to vlastne?

Jedine čo mi uniká je voda cez vodnú pumpu začalo to asi pred 2 týždňami a aj mi píska to si dam vymeniť.

Dakujem za rady.

2015-01-28 12:39:01

peterford: to že se ti strácí tak hodně olej je s nejvědší pravděpodbností zapečenýma stíracíma kroužkama. Nejlepší co můžeš udělat je vyměnit pístní kroužky. Nejlépe všechny. Budeš mít klid. To že ti teče voda přes pumpu,tak to je taky na výměnu vodní pumpy. Měla by se dělat zároveň s rozvodama a je pokoj.

2015-12-31 18:25:25

ridick:

možnost- těsnící kroužky vetilů - nebo turbo - pavel

2016-03-06 17:05:08

Ahoj zjistil jsem zajímavou věc u svého focusu. Při pravidelných kontrolách výšky hladiny oleje, kdy jeho hladina je stejná, mi najednou zmizne olej-až ke spodní rysce. Doleju olej na horní rysku a třeba dalších 400 km je hladina na max-při kontrolách třeba každých 100 km. A najednou mi olej zase zmizne-styl jízdy stále stejný... Setkal se s tím někdo? Zaráží mně,že se neztrácí postupně,ale že zmizne během pár km takové množství a po dolití je zase všechno nějaký čas v pořádku...jinak olej ford formula 5w30. Na vaně je trochu mastný povlak-kolem olejové měrky, jestli to nesouvisí,olej ale nekape nikde. Díky za rady

2016-03-06 18:28:59

somebody: Záleží jaký olej tam máš. Je známo,že by se hladina měla udržovat mezi ryskama. Dáž li až na horní rysku,tak většinou při studeném staru ti jde olej přes ventily přepadem pryč. Jak se motor ohřeje,tak je pak klid. Každý motor má na ventilovém víku olejový přepad.

2016-03-06 18:44:43

mozol: no když jsem poprvé hned po koupi měnil olej-nebyl tam skoro žádný, nalil jsem tam olej přesně mezi rysky. Hladina se držela nejakou dobu stále mezi ryskami a když jsem se zase podíval, najednou tam bylo minimum. To mně zazarazilo docela-když se hladina držela stále mezi. Tak jsem dolil po Max a zase hladina držela stále na Max - a když jsem se po několikáté během měsíce, kdy se nic nezměnilo zase podíval jestli je vše ok, hladina byla skoro na Min. Nechápu prostě jen tu náhlou skokovou spotřebu

2016-03-06 18:57:36

ridick: Zdravím , raději koupit motor stejného typu z havárky, na internetu jsou k mání.Pavel

 petrdepo  
2016-03-07 09:44:52

somebody: Pro serióznější odpověď od tebe schází řada doplňujících údajů, protože jsi je v registraci vozidla nechal prázdné.

Jaký je to motor (Zetec nebo už Duratec)

Zkoušel jsi držet hladinu oleje trochu níž - třeba jen lehce nad spodní rysku ?

Jaký používáš olej (plnou syntetiku nebo polosyntetiku - to má vliv na mazání studeného motoru)

Kouří motor, případně jakou barvu má kouř ?

Objevuje se ti zvýšené množství oleje v airboxu sání ? (olej se někam ztrácet musí, pokud někde vyloženě neteče).

Zkoušel jsi nechat změřit kompresi válců ?

2016-03-07 10:43:57

petrdepo: Petře, psal, že používá formulu 5w30

2016-03-07 10:59:38

petrdepo: ahoj je to zetec,hladinu jsem držel vždy uprostřed a jednou na max,motor nějak nekouří,a pokud trochu, tak kouř je bílý a vodu nemusím dolivat. Když jsem měnil vzduchový filtr i s tím malým molitanem před dvěma měsíci,bylo tam čisto. Jinak komprese jsem ještě nedával měřit. Jen mně zaráží, že si ten motor drží třeba tři týdny hladinu stejnou a pak najednou zmizne..

2016-03-07 11:08:13

somebody: to je klasická závada. Jde to přes gufera. Nalej tam Super charge od Winnsu a máš pokoj.

2016-03-07 11:12:24

povadi: Díky moc za tip, určitě to zkusím


Odpovědět

1  2  3