Fórum - Téma


Motor_Focus II-různé problémy


Fórum Focus II Motor_Focus II-různé problémy

Informace o modelu: Ford Focus II


1  2  3  4

2016-08-30 07:07:55

burcis: Vliv na přeskočení řemenu má také stav napínáku. Může mít třeba načnutou pružinu. Při výměně řemenu se současně mění i napínák. Také je třeba zkontrolovat stav kladek, zda nemají opotřebené hrany ozubení. Svou roli také může hrát i kvalita řemenu, zda je to originál Ford nebo nějaký nekvalitní. Některé značky vyrábí řemeny i v Číně.

2016-08-30 07:14:47

petrdepo: Díky moc, info předám zítra ... tomu co mi to bude opět dělat. Řemen údajně stál 800 jelikož je prý elastický. Já se v autech nevyznám ale bylo mi divný že mi tvrdí že tam žádný napínák není.

2016-08-30 07:43:57

burcis: Pokud tvrdí, že tam žádný napínák není tak auto nezná a tomu bych potom takovou práci vůbec nesvěřil. Napínací kladku mít musí, protože provozem se ozubený řemen pohonu vačkové hřídele o několik málo procent prodlouží a tím by se uvolnil a hrozila by havárie motoru. Napínací kladka rozvodového řemenu se mění proto, aby měla nové ložisko a tím se zabránilo jeho zadření. Životnost je podle servisního plánu doporučena 150000km nebo 10 let. Starší vozy měly doporučenou životnost ozubeného řemenu jen 5 let.

2016-08-30 08:49:21

petrdepo: Díky za vysvětlení, auto jsem koupil na 157000 takže asi měněna nebyla. Zkusíme to asi jako první možnost.

2016-08-30 12:20:38

Nechci rejpat ale to je remen od altiku a cerpadla spis bych se podival zda jsou kladky v ose.

2016-08-30 19:13:51

mirass: Asi si pleteš příčně ozubený řemen (na rozvody) a podélně drážkovaný řemen (na alternátor, vodní pumpu, klimatizaci).

hof  
2016-08-30 20:03:09

mirass: klidně rejpej, ale zřejmě máš pravdu, na tý první fotce je jasně vidět, že se nejedná o ozubený, ale drážkovaný řemen, přeskočený o jednu drážku do boku, takže ta úvaha o tom, že řemenice nejsou souosé, je zcela namístě, řemen dře o blok motoru ..... takže to nejsi ty, kdo si plete typy řemenů .....

2016-08-31 06:38:11

hof: Máš pravdu. Nechal sem se splést pojmem v příspěvku "o jeden zub" a také tím, že jsem si nezvětšil přiložené fotky. Omlouvám se. Správně měl napsat "o jednu drážku". Napnutí drážkového řemenu řemenu se nastavuje napínacím šroubem. Trošku se to vzhledově může lišit, jestli je to motor Zetec nebo Duratec. Je třeba dodržet správné napětí řemenu. Orientačně by se měl nový drážkový řemen prohnout cca o 1-2 mm. Napínací šroub u napínací kladky viz obrázky.

2016-09-08 14:57:29

Ahoj,

mám Focus II 2005, benzín 1,6. Začal mi vynechávat motor při akceleraci, cukat, někdy. Občas se zakucká, začne blikat kontrolka motoru, pak zhasne a zas je všechno v normálu. Vyměněny svíčky, vyčištěno vstřikování a žádná změna. Poraďte.

2016-09-08 18:12:41

boletus: Ještě se může stát, že bude třeba vyměnit zapalovací kabely.

2016-09-08 20:04:30

petrdepo: Taky mně napadl palivový filtr, ale nemám tušení, kde je schovaný.

2016-09-08 20:35:33

boletus: Kdyby byl problém s palivovým filtrem, tak by měl motor ve vyšších otáčkách snížený výkon kvůli nedostatku paliva.

boletus: Už jsi nechal vyčíst chyby diagnostikou ?

2016-09-08 21:23:15

petrdepo: Diagnostika hlásí chyba v zapalování, což může být cokoli. Okruh je dosti široký. Ale taky čerpadlo palivové.

2016-09-09 08:14:28

boletus: Chyba v zapalování bývá většinou spojena se zapalovací cívkou. Zkus změřit ohmmetrem výstupy ke svíčkám proti kostře. Měly by být přibližně stejné. To samé u zapalovacích kabelů. Ty by měly mít odpor také stejný. Kdyby byl problém s palivovým čerpadlem, tak by se to neprojevovalo cukáním, ale spíš úplným výpadkem výkonu a diagnostika by to vypsala přímo jako chybu palivového čerpadla a ne jako chybu zapalování.

2016-09-28 15:23:38

Ahoj.

Doufám že svůj problém píšu na správný místo. Jedná se o Focus 2006 1.8 Tdci. Jel jsem s sním na dovču kde momentálně taky jsem. Problém nastal v půlce cesty kdy turbo přestalo pískat a taky táhnout. Autu se moc nechcelo do otáček. Když jsem dorazil na konec cesty tak jsem to rozebral a turbo točí, ale našel jsem i ní olej který se tam dostal vzduchovím sáním z hlavy válců. Jak je to moc vážné, a kdybych odpojil tu hadici z hlavy válce a dal tam jinou kterou svedu pod auto dostanu se zpátky do CZ? Jednalo by se o cca 700 km.

Děkuji

2016-09-28 19:46:21

andother: Pravděpodobně ti přestala fungovat elektronická regulace turba. S tím asi nic neuděláš. Olej do sání asi hází právě turbo.

2016-09-28 19:58:00

S tym tak trochu počítám že bude nově nebo repase. turbo :-/ , aké ten olej se tam dostáváme zhoda z hlavy valcu. Kdyby to bylo od turbo tak olej najdu aj na vzduchový filtrů, což je čisté.

2016-09-29 08:50:17

andother: Turbo hází olej do sání motoru, kde se při malé rychlosti proudění vzduchu zachytává na stěnách sání. Při normálním provozním režimu se nasaje a spálí. Protože proud vzduchu je od turba k sání motoru, tak to nemůže být obráceně. Pouze když už by ho tam bylo moc usazeného na stěnách, tak může ztéci nazpět. Ve filtru nemůžeš olej nalézt, protože směr proudění vzduchu je o filtru k turbu, a to by bylo v protisměru. Pokud tam máš oleje hodně, tak turbo ztratilo těsnost hřídele a je to na repasi nebo výměnu turba.

2016-10-01 17:24:06

Ahoj.Tak mi to nedalo a šťoural jsem se kolem turba. Našel se viník.U regulace turba upadla jedna segrovka a rozpojilo regulaci. Dál už to turbo točilo jen minimálně a bez tahu.Momentálně tu segrovku mám nahrazenou drátem a v pondělí dokoupit. Výborná dovolená.

2016-11-02 19:54:19

boletus: Ahoj.

Až nyní jsem četl tento problém.

Měl jsem to samé a problém byl v mrazuvzdorných zátkách.

Dostane se totiž chladící kapalina ke svíčkám.

Já mám sice rok 2007, ale asi to bude stejnej motor.

Blbě se měněj ty zátky a tak jem to musel nakonec nechat zalepit natvrdo.


Odpovědět

1  2  3  4