Fórum - Téma


Motor_Focus II-různé problémy


Fórum Focus II Motor_Focus II-různé problémy

Informace o modelu: Ford Focus II


1  2  3  4

2015-11-23 19:21:28

Ahoj

Mám Focus 2009 1,6 TDCI 80kw. Při jízdě po dálnici zřejmě vlivem ucpaného DPF filtru praskla plastová hadice od sání. Tuto jsem nechal vyměnit a DPF vyčistit. Poté jsem najel 10.000km a sání prasklo znova, přitom DPF filtr je v pořádku. Chtěl bych se zeptat zda s tím nemám nikdo zkušenost, přece jen ta plastová trubka stojí 2.500,- Kč tak, bych ji nerad za par km měnil znova. :(

2015-11-25 07:51:19

sonny: Je možné, že bude problém s regulací turba. Pokud bude například váznout, tak umožní příliš vysoký tlak v sání a ten po ohřátí hadice způsobí její destrukci. Možná na to může mít vliv i čidlo tlaku turba.

2015-11-27 17:53:47

zdravim.mam focus 1.6tdci,rv2005,mam pred tremi roky odhlaseny filtr pevnych castic od te doby nekolik desitek tisic bez problemu.zhruba o velkych prazdninach cerveny vykricnik a jedu v nouzovem rezimu.vystridal jsem nekolik diagnostik,byla nahrata zpet i origos program ford ale zadna zavada nenačtena.vymenil jsem od kamarada na zkousku ze sameho auta egr,vahu,a ty dve cidla vzduchu u klapek,zadna zmena.zaznamenal jsem ze pri desti v nissich teplotach skoci nouzak pozdeji cca za tri minuty,ale pri vetsim horku do minuty pri teplem motoru hned.,pri studenem motoru hned po startu nikdy nesviti.uz jsem to vzdal a do ted jezdil v nouzovem rezimu nikdo si stim nevedel rady.vcera jsem vyjel poprve kdyz bylo minus 3stupne venku motor pekny zatah najel jsem cca 20kylomtru a nic zadny nouzak. akorat po chvili jsem si vsiml nejaky zvuk jakoby neco sycelo mozna se to stalo hned jak to po startu proto bylo vse v poradky dava to smysl. druhy den jsem vlezl pod kapotu a zjistil jsem ze je alternator cerny od oleje=praskla ta kratka gumova hadice ktera vede do interkoleru,je to ta co je na plastovem potrubi od turba.odmastil jsem ji zvenku a provizorne zalepil izolackou a jel projet bylo cca plus 4stupne a sup nouzek je zpet.mezitim jsem zkusil jestli nejsou zadreny pouzdra tech dvou klapek ,a jestli je pruchozi coler a vse v poradku az na hadice ve kterych je na stenach dosti olej asi turbo uz neni jakby melo.muzete mi nekdo poradit cim by to mohlo byt ze zmizel vykricnik auto jelo normalne ale praskla ta hadice.chystam se jeste jak bude pod nulou zkusit.dekuji

2015-11-27 19:57:45

ivož: Může být problém s váznoucí regulací turba (třeba se zakarbonováním).

2015-11-27 20:00:12

petrdepo: Vedle... Regulace se nezanese karbonem. Ta je buď podtlaková, nebo elektronická. Karbonem se zanáší turbo a lopatky v něm jako takové...

2015-11-27 20:02:33

petrdepo:dekuji za tip muzu stim doma neco udelat ted ani nevim jak to tam je...byva podlak a uzaviraci ventil stim uz sem se setkal.. ale jak je to tady prosim zitra bych nato mrknul..

2015-11-27 20:04:00

povadi: Ano, asi jsem to špatně pojmenoval. Měl jsem místo toho napsat ovládání lopatek turba.

2015-11-27 20:23:59

stim se asi neda nic delat co?nebo da se podivat aspon jestli jsou zakarbonovany?

2015-11-27 20:26:45

ivož: Když pokládáš na někoho dotaz, použij u jeho textu tlačítko odpovědět aby bylo jasné komu je to směřováno.

Jinak záleží na Tvé zdatnosti, vybavení a zkušenostech, zda s tím něco dělat či né v domácích podmínkách...

2015-11-27 20:32:02

povadi: nedokazu rici jak jsem zdatny)) A da se stim neco delat...nebo spise co by se stim dalo delat.dekuji

2015-11-27 20:33:27

ivož: Dělat se se vším dá vždy něco, ale předně udělej diagnostiku abys nedělal něco zbytečně...

2015-11-27 20:39:52

povadi: diagnostiku jedine uz ve fordu a tam to bude asi mastny uz kdyz jen sahnu na kliku, byl jsem v boschu,manik co jezdi po vsech servisech v okoli adal taky nic,a ty ostatni nepocitam...bude to asi nejaka mechanicka kokotina a tu to asi nezaznamena jinak fakt nevim.. odkud vy jste kde mate servis?,a kolik by stalo urceni zavady. nehodlam uz platit zato ze mi nikdo nic nenajde jestli mi rozumite. proste zalatim za urceni zavady a popripade hned zaplatim i za odstraneni zavady..

2016-01-17 12:11:48

.. Zdravím všechny. Při jízdě mi se mi náhle rozsvítily všechny kontrolky jak při zapnutém klíčku do první polohy, budíky spadly,motor přitom šel na volnoběh. Pak se zase rozběhl, ale jen s malým výkonem. Po vypnutí klíčku a opětovném zapnutí, vše zas fungovalo. Týden vše fungovalo ok a pak se závada opakovala s tím že motor úplně zhasl a na diagnostice se ukázalo 9 různých závad-motor,ABS,ESP,imobilizér... Po vymazání vše zas fungovalo ok. Po pár dnech jízdy se to zase objevilo. po vypnutí klíčů to zase funguje a tak pořád dokola. Prostě super závada. Nestalo se někomu něco podobné? Dík

2016-01-17 17:38:06

ivož: ford je v nouzovým režimu už v továrně

2016-01-17 17:41:20

hard2112: Zkontroluj všechny kostry (od baterie, od motoru atd.). Může se jednat o zoxydovaný spoj.

2016-01-18 08:15:02

hard2112: Stalo sa mi to a treba ísť za auto-elektrikárom. Vyberie predný panel čo sú v ňom budíky. Spraví očistenie koncovky a pre-cínovanie. :)

2016-01-19 07:11:01

hard2112: Nevím jestli přístrojový panel může ovlivnit chování motoru, jak píše michalovcan5. Podle mne to souvisí s řídicí jednotkou motoru a bude třeba ji napojit na forďáckou diagnostiku.

2016-01-20 07:55:48

Tiež by ma to nenapadlo, ale tak to to bolo v mojom prípad. Panel je vlastne komunikácia všetkého a preto aj keď sa to nezdá robí práve tuto chybu.

2016-01-24 09:19:34

Zdravím. Chci se optat na závadu mého vozu.

Autu spadl výkon a netáhne. Až od 3 tis. 1,2,3st a 4,5 tam je to slabé. Turbo funguje. A závady nehlásí. Neměl někdo podobné problémy?

Focus II 1.6tdci 80kw 2008 ..

2016-01-24 10:12:38

Taky zdravím,je to velmi obecně popsáno a těžko se z toho dát něco vysledovat. K tomu aby jsme odhalili závadu bude nutné trochu více vstupních údajů,ale ty tady bohužel nevidím.Může to být skutečně mnoho věcí jedna z nich ucpaný vzduch.filtr,popř.nečistoty v palivovém filtru,začínající problém s turbem,atd.zkuste se trochu více rozvášnit nad tím kdy to začalo co tam lijete,kdy byli měněny filtry,máli to spojitost ještě s něčím jiným např teplota vzduchu,atd,atd.


Odpovědět

1  2  3  4