Fórum - Téma


Motor_Focus I-problémy s funkcí


Fórum Focus I Motor_Focus I-problémy s funkcí

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Focus I  |  Naše vozidla


1  2  3

2015-03-17 17:07:47

Ahoj po dlouhé době klidu Vás zdravím a žádám o radu.. ze dne na den mi při jízdě přišlo, že můj mazlík nějak ztratil na výkonu, jedná se o to že při sešlápnutí plynového pedálu sice auto akceleruje ale připadne mi že méně než dříve a tak trochu je to nepříjemné hlavně u předjíždění :(( .. jinak auto zní pořád stejně ani nezačalo kouřit prostě žádná změna kromě toho zpomalení akcelerace :( pokud má někdo stejnou nebo podobnou zkušenost budu moc vděčný za rady co s tím aby to moje zlato zase jelo jak za mlada :))

FF 1.8TDDi 66kW r.v. 2000 ..

2015-03-18 11:51:31

krsman93: ahoj, jen takovej dotaz. Jsi si jistý, že jsi natankoval pravou naftu? Tenhle problem jsem měl na Slovensku, když jsem om ylem natankoval naftu ze Slovnaftu. Od té doby pouze Shell. A auto jede jako ďas. Petr.

2015-03-18 20:28:28

No bohužel ten problém byl at jsem natankoval na Shell, Agip, OMV i Eurooil :( no jsem z toho jelen..

Včera jsem přišel na to, že mám v háji ložiska na zadních kolech takže o víkendu výměna, třeba to mohlo být tím, že se při zátěži a vyšší rychlosti přidrhávali (doufám) dále bude i výměna oleje a vzduchového filtru tak snad se problém vyřeší jelikož mám za to že s motorem problém není, ten motor prakticky ani nezakouří max když potáhnu jedničku do 4 tis otáteč to stejné i na volnoběh ale jinak ani slabá známka zakouření z výfuku takže vstřiky nebo vadné turbo bych vyloučil :)

2017-04-04 20:10:03

Zdravím vás pánové a dámy mám takový zajímavý problém otočím klíčem a rozbliká se kontrolka zhavení nastartuji motor běží a jedu maximálně se zařazenou rychlostní a to je všechno el.plyn sem vyměnil čerpadlo je taky menĕné a dělá to dal neví někdo z vas po čem bych ještě měl jít.

2000 Focus

2017-04-04 20:19:52

zdravím , zkus snímače tlaku vzduchu na sacím potrubí - 1 je za filtrem vzducu , 2 je za chladičem vzduchu , na levé straně , byla by dobrá kontrola zasunutí konektorů u motoru a jejich prostříkmutí Kontaktolem . Pavel

2017-04-04 20:36:28

prdůchf: dobrej nápad to mě nenapadlo mě právě nadad egr čerpadlo který bylo špatný plyn atd.dik

2017-04-04 20:45:11

není zač , trpělivost a kafíčko . Pavel

2017-04-14 15:12:04

prdůchf:Tak prosim tě čidlama to nebylo zas to samí odpojim baterku jednotka se resetne a zhaveni neblika pět minut chodu a bliká zase akorát je divný že motor běží jak hodiny nastartují na skrtnuti a plyn prostě nereaguje nevíš co dál

2017-04-14 16:16:03

zdravím , typl bych to na filtr sání , jak je málo průchodný- kouří,nadspotřeba menší výkon ,prohlédni také hadice + chladič vzduchu- těsnost . Pavel

arny87: zdravím , ovládání čerpadla je řešeno elektricky- v plynovém pedálu je planžeta , ta sníma pokyny pro čerpadlo v kterém je opět elektrický element , ponořený v naftě - k vůli chlazení .Zkusil bych začít s pedálem plynu , opatrně rozdělat , kontrola konektorů u pedálu a u čerpadla. Pavel

arny87: rozdělat plyn, pedál , je v něm planžeta+olýšky sběračů el. ovládání elektroniky ve vstřik. čerpadle , zkontroluj konektory od pedálu plynu+u čerpadla. Pavel

2017-04-16 12:35:10

prdůchf: el.plyn sem si vzal v práci asi čtyřikrát plynem to prostě není čidlama taky ne čerpadlo je ok tak fakt uz nevim diagnostika říká el. Plyn snimač c

2017-04-16 13:13:17

arny87: zdravím , tak už to bude zřejmě blokovat některý snímač ( konektor ?) kolem motoru , měl jsem podobnou závadu až nakonec jsem prostříkal všechny konektory a prošel všechny pojistky - v motor. prostoru - byla 1 vadná, ukostření motoru u starteru a doposud v pohodě , v nejhorším případě řídící jednotka v pravo pod palubovkou nebo konektory k ní , - pátrej - Pavel.

2017-04-17 09:24:09

prdůchf:Zdravím tě tak uz asi vím čím to bude čerpadlo mám repáslý ale nějakej koumes co to dělal tak to pěkně odflák na čerpadle jsou drátky který jsou ledabyle spojený do sebe a dokonale zamaskovaný bužírkou a když snima pohnu tak plyn začne reagovat a posléze motor chcípne a nejde natočit tak se chci zeptat jestli si to měl někdy rozehraný a nebo se mám na to vykašlat a někam to odnést.

2017-04-17 09:35:55

arny87: zdravím , jsem automechanik v důchodu , s elektronikou v čerpadle ti neporadím za nás ta zmršená elektronika nebyla , mohu ti poslat tel. na zdroj náhr. dílů - levně , jinak si na you-tube zadej opravy čerpadel focus , je tam dost videí s opravami. Pavel

2017-04-17 09:45:25

prdůchf: Tak jestli ti to nebude vadit tak mi pošli ten kontakt to bude lepší než se v tom hrabat.

2017-04-17 09:54:03

arny87: kontakt ford - pan Jirka , tel. 731 535103 , můžeš se na něj spolehnout , má vše a levně a 100pro kvalita . Napadlo mě , jestli při výměně čerpadla bylo zalito naftou ? - jina by došlo na KO- elektroniky v čerpadle-nafta slouží k její chlazení. Pavel

2017-04-17 20:35:38

prdůchf:po namontovaní sem do čerpadla natáhl naftu balónkem a rozmontoval trubky ale ono to nezačalo hned třeba až po půl roce jenže sem se s tim ještě nesetkal

2017-04-17 21:08:52

arny87: zdar , zkusil bych povolit trubičky u trysek , a aby ti někdo startoval s plným plynem - budeš hned vědět jestli je čerpadlo OK , jestli bude dávat -potom se mrkni na rozvody i klínek na hřídelce k čerpadlu - já to typuji na tu zmršenou el. v čerpadle - navým proč to dělají-hodně to nasírá jinak dobrá auta , mám na svém už 330000 km- a pohoda , ale muchy taky byli , napiš jak to probíhá -jedu do pátku do Slovinska - termály - budu na mailu v pátek. Pavel

2017-04-18 21:10:13

prdůchf:tak asi takhle zdechla řídící jednotka čerpadla řídící jednotka už o čerpadle neví tak že buď musím vyměnit čerpadlo a nebo ho nechat opravit což u repasliho čerpadla je dost hustý tak že budu velmi opatrně vybírat opraváře nebo prodejce aby to nedopadlo úplně stejně tak třeba poprvé se mi zadřel motor protocený šály dobrý vyměnil sem motor a jak na potvoru popruhy to samí tak sem ho vyndal nechal sem si opravit hlavu písty šály a šály na klíce vše nové klika srovnána a zabrošena prostě motor go. A furt nějakej problém nikde nic neteče motor tlaky jak blázen turbo š tdci z 90 koní mám nějakejch 120 a furt ne a ne jezdit to by mě mohlo fakt trefit tomu autu jsem věnoval tolik času a peněz že bych za to měl už opravdu pěkný auto jenže když si něco umanu tak to chci dotáhnout do konce a ten můj focus mi to furt kazí to sem fakt ještě nezažil

2017-04-20 17:18:03

arny87: zdravím , dojel jsem z termálů , v osteraichu 160 po dálnici , Víden je pod sněhem . Skus poslední pokus , na střechu dej plast kanist s naftou - cca 4 m. průhledné hadičky prům. 8 ve vnitř , trochu pocuc a dej do filtru-aby se vyloučila závada ve vedení paliva z nádrže - jestli to nepůjde , domluv se s kontaktem co jsem ti poslal , určitě jednotku má , za zálohu i půjčí , fakt co píšeš je na nervy , tddi-čka jsou super motory , tdci už je pasé a tupl problémy , trysky atd.Zavolej na ten tel. a určitě se domluvíte , pojedu k němu také pro silentblok převodovky a ten proti naklánění motoru při rozjedu . Zdar Pavel

2017-04-22 22:21:38

Pumpa jako taková je zdravá a už vím že chyba je v jednotce jak sem ti psal chyba el.plyn snimač c. Znamená že potenciometr neumí otevřít rádoby jehlu v čerpadle nevim jak to tam přesně funguje ale chlapík asi tak 65 let to ví přesně a docela sem čuměl když mi řek že to poletuje vymění tu věc a zase to bude makat a pán na mě koukal úplně stejně jako já na něj když sem řekl že sem dělal go.motoru v garáži že by si to prej nedal a ja kdybych rozebral to čerpadlo tak jako on tak ho můžu vzít a zahodit jo a nechceš ten držák motoru poslat mám asi tři nic za to chtít nebudu


Odpovědět

1  2  3