Fórum - Téma


Motor+Focus-problémy s výkonem


Fórum Focus I Motor+Focus-problémy s výkonem

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2

2010-09-21 14:24:27

Zdravím. Mám focuse 1.8 TDDi a nemá už takový výkon jako když jsem ho koupil. Myslel jsem že by to mohlo být turbem, tak jsem namontoval uplně nové,ale nepomohlo to. Pak jsem dostel radu vyměnit egerventil ale je to pořad stejné. Pokud přidám plný plyn tak auto zakouří stejně jako dřív a spotřeba je vyšší. Potřeboval bych radu čím by to mohlo být. Děkuji za odpovědi

2010-09-21 14:27:25

Sice by bylo fajn, kdyby si uvedl výkon a rok výroby, ale zeptám se tě možná na takovou divnou věc, měnil někdo vůbec palivový filtr, případně vstřikovací trysky?

2010-09-21 14:38:38

Výkon mám 66KW a je to rok 2001. Palivový filtr je novej a trysky jsem neměnil. známej říkal že kdyby to bylo tryskama tak by to běželo nepravidelně. Měl by si ještě náký návrh?

2010-09-21 15:08:27

A na diagnostice ti to ukázalo co?

2010-09-21 21:02:38

Píše to jen že je chudá směs při plnném výkonu

2011-01-04 18:55:16

Zdravím.Trysky to taky můžou být.Oni sice pálí,ale rozprašování nemusí být dokonalé a pak má motor nižší výkon a kouří.Když se to potom začne ještě dále zhoršovat,může dojít až na odkapávání a to je potom nebezpečí až propálení pístu.V každém případě bych je nechal přezkoušet na zkušebním stavu např. v servisu.

2011-01-04 21:24:43

pri ztrate vykonu je testem cislo jedna test komprese valcu... tim se vylouci netesnici/podpaleny ventil, propalene krouzky prip. pist samotny, tesneni pod hlavou atd.. tento test udela kazdy prumerny mechanik do 1000Kc a poda presnou informaci o kondici motoru... pote, co se na tomto testu ukazou bezproblemove hodnoty by se melo postupovat dal...

2011-01-15 13:52:07

Ahoj všichni

mám problém s turbem, při studeném staru se po chvilce rozbliká žhavení, dle diagnostiky vyměna turbodmychadla, tomu odpovídá tež fakt, že pokud s rozjedu s blikajícím symbolem, turbo vůbec nesepne.

Mohli by jste mi poradit, jaké turbo zakoupit? mám ford mondeo r.v 2006 - 2,2 TDCI najeto 95 000km

Díky

2011-01-15 14:25:47

ahoj, mě to dělá taky. ale dělá to jen když mam aditiva, resp když jich tam mam víc a jsou teploty cca -5 - 0.chvilku to necham chrochtat na neutrál pak to chcípnu a nastartuju a u to nedělá. nedávno sem byl na diagnostice ohledně jiného problému ale s tutím zřejměsouvisející pač se taky týká turba. hodilo mi to chybu na krokovim moturku na naklápění lopatek v turbu (euro IV) v autorizovaném servise mi řekli že samotnej motůrek nejde vyměnit respektive nejde koupit. i přesto že tam drží na třech šroubcích. ale v tutom autorizovaném servise mi bylo zděleno že oficiálně se to mění celé. což je cena kolem 40 tis. ale doporučili mi obejít vrakoviště najít stejnou motorizaci a z ní vytáhnout ten krokovej motůrek jen se vymění, do hodinky je to hotovo a můžu vesele jezdit. ptal jsem se zda to bude znát na výkonu a prý to bude jezdit stejně. už to na několika autech dělali a šlape to v pohodě.

2011-01-15 14:32:23

To Alesakk: Diagnostika sice říká vyměnit tubo, ale zkontroloval mechanik, jestli je to opravdu v turbu? Nemůže být závada jen řízení výkonu turba?

Pak jsou ještě dvě varinty řízení turba. Jedna varianta je , že je turbo řízené podtlakem za pomoci regulačních ventilů a druhá varianta je, že je turbo řízeno přímo elektronikou umístěnou na turbu. Bohužel nevím, jakou z těchto dvou variant máš ty ve svém voze.

2011-01-15 14:45:03

Jak píše Albi zkontrolovat podtlakové hadičky,mohla je třeba nějaká kuna překousat,a nebo zkontrolovat hadice sání jestly nejsou někde prasklé,třeba ty co vedou k chladiči vztlačeného vzduchu (intercooleru) viz.obrázek, často praskaj.

2011-01-15 15:49:11

díky za reakce, ale asi to bude v té elektonice, protože když nastartuju po 2 - 3 kontrolka zhasne a auto, turbo táhne normálně. I Ten mechanik říkal, že se jedná o elektoniku turba.

když jsem mu říkal, že auto má 95 tis, že se mi to zdá málo, tak řekl, že je to celkem časté, že většinou odchází okolo 80tis.

Kdybych se rozhodl turbou koupit, jaké by jste mi doporučili pro muj motor 2,2 tdci r.v 2006

díky

2011-01-15 16:14:40

Oprava elektronického ovládání turba : http://mtw.fordclubs.org/....php?article=161&rubrik=1

2011-01-16 18:39:04

Ahoj,

tak jsem to vyzkoušel, problém přetvává. Myslíte, že by se dala sehnat samostatná elektronika k turbu ?

http://mtw.fordclubs.org/....php?article=161&rubrik=1

2014-11-30 20:51:27

Zdravím,prosím Vás o radu nebo,jaký by mohl být problém,když auto zhruba po 200 metrech jízdy ztratí výkon.Děkuji Renda Focus 1.8 tdci

2014-12-01 12:33:22

reng1: Po zapnutí zapalování zkontroluj, jestli se ti rozsvítí všechny kontrolky (hlavně kontrolku poruchy motoru). Pokud by byla vadná, tak by to vypadalo na stav nouze. Bohužel nemáš vyplněnou "Registraci vozidla" a tak nevím, jestli ve Focusu máš benzínový nebo naftový motor. To se pak špatně hledá problém.

2014-12-01 21:35:10

petrdepo: Zdravím,jedná se o naftový motor,ale vůz není můj.Dobře,zjistím jak jsou na tom všechny kontrolky po zapnutí zapalování.

2014-12-01 21:40:04

petrdepo: Petře i když ta kontolka bude vadná, tak to nebude padat do nouzáku, to je jen signalizace

2015-02-11 20:59:27

Zdravím,nerad otravuji,ale chci se zeptat,zda má focus kombi 1999,1.8 16v,85kw (typ motoru EYDC)nějaký nouzový režim,psala mi sestřenka,že se jí tento problém stal za týden 4 krát.Jede a najednou se jí auto zpomalí,nejde otočit volantem a svítí jí 3 kontrolky (baterka,olej a žlutý motor),zabrzdí,vypne motor a znovu nastartuje a auto zase jede normálně.Děkuji za odpověď,Renda

2015-02-11 22:32:29

reng1:

Podle toho co pišeš, tak to že by nešlo otočit volantem, je divný, je tam klasický posilovač, a dokud se točí motor, i třeba jen přes kvalt, měl by jít volant volně. Jedině, že motor přestane pálit, začne pouze brzdit, a když jede sestřenka už pomalu, vyšlápne spojku, a motor se jen dokroutí. Po opetovnem startu motor naskočí. Je to takhle? Je spíš problém, že rok auta, nemá ještě tak dokonalou diagnostiku. Spíše bych šel po cívce atd, než se to projeví uplně.


Odpovědět

1  2