Fórum - Téma


Motor+Focus-při přidání plynu začne cukat


Fórum Focus I Motor+Focus-při přidání plynu začne cukat

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3

2011-03-12 12:28:11

čaute kámoš má Ford focus 2000ročník 1.6 motor a za jízdy při přidání plynu to začne cukat jak kdyby neměl dostatek otáček nevíte někdo co by to mohlo být??? Dík

2011-03-12 12:50:42

Mohly by to být svíčky, ale i některé čidlo.

2011-03-19 00:11:42

Cívka na 1.6 odchází často cena něco kolem 3200 ,- nová po vrakáčích se dá snad sehnat za polovinu a ať stim nejezdí dlouho já to půl roku oddaloval a zničilo mi to katík ;))

2011-05-16 21:15:21

Zdravím Forďáky můj problém spočívá že při přidání plynu či podřazení a přidání vozidlo cuká jinak jede vcelku pěkně ikdyž mám pocit že byl živější ale nejsem si stím jisty na sto procent,jinak mě blbne ukazatel kylometru jestli to nema něco za přičinění stím,když přestane jet tak se mírně sníží víkon budu měnit.Jinak svíčky nedavno měněny starty dobre ikdyž jednou začas trva dyl.Jinak jsem nadmíru spokojeny až nato cukání ,nevíte někdo kde je v motoře ta zapalovací cívka a jak vypadá?

hof  
2011-05-16 21:26:51

to zdenekford - ahoj, posílám ti obrázek, kterej by ti měl pomoct se orientovat, co je co ......

2011-05-16 21:37:39

jo díky vypada to že by ta vyměna neměla bít složitá tak dám vědět,jo a neměl bys tam někde čidlo tachometru popř výměna

2011-05-18 15:32:33

jo chtěl jsem se ještě zeptat odhalí tuto závadu diagnostika v autorizovanem servisu ať zbytečně nekoupím cívku a nakonec zjistím že to tím není

2011-05-18 15:43:15

No já v autorizovaném servisu nebyl, ale po připojení na PC to bylo vidět tak to mechanik vyměnil a už to necukalo

2011-05-18 15:45:18

Jako nefungujou ty digitální kilometry nebo ručička blbne ?? jo jestli je to špatná cívka tak to chce fakt vyměnit já stim jezdil chvíli a co sem se pak dozvěděl tak to ničí katík.

2011-05-18 16:12:37

no blbne ručička chili jde apak zase ne v patek mi nudou měnit čidlo tachometru tak uvidime

2011-05-18 16:13:40

Jojo je to čičlo :)

2011-08-02 18:38:52

Takže nakonec závada se našla bylo to v kabelech špatný kontakt a problem na světě,stačilo prostříknout kontaktorem a vozidlo opět jezdí jako nové

2011-10-08 20:22:12

Cau a jaky to byl kabel mam podobny problem priblizne pri 1800 otackach kdyz najednou dupnu na plyn tak sebou auto zacuka mel jsem ho napojeny na PC nic to neukazalo vymenil jsem svicky taky nic jezdim tak uz od doby co jsem ho koupil (3roky) katalyzator funguje byl jsem nedavno na STK

Ady
2011-10-08 20:38:35

RSST výměň snímač chladici kapaliny taky mě to příšti týden čeka

2011-10-08 22:05:01

no nejlepší je ty kabely vyměnit všechny stojí kolem 600Kč ale musím potvrdit že po výměně super výkon jede ještě líp

2013-09-03 19:36:43

já mám problém s cukáním při vysokých rychlostech, FF II 1.6 74kW.

Rychlost cca 190 km/h přes 5000 ot./min. (ale ne v červeným) a auto jako by se začalo dusit, to že to víc než udávaná max rychlost je jedna věc, ale problém vidím v tom cukání.

Nevím jestli nestíhá čerpadlo, svíčky, nebo zanesenej filtr... Nebo je tam elektronický omezení? Kdyby měl někdo podobnou zkušenost, budu rád za rady.

2013-10-28 10:52:11

Ahoj, mám obdobný problém. Auto mi cuká při přidání plynu, ale pouze na 5ku a jen když pustím plyn na nulu a znovu přidám, při různých otáčkách i rychlostech od 80km/h a výše. Párkrát cukne, při sníženém výkonu, pak se chytí a vše v pohodě, dokud plyn nepustím znovu na nulu. Nedělá to ale pravidelně, jen občas. Filtry, olej a svíčky jsou vyměněné před rokem ale žádná změna, dokonoce je úplně nová i baterka. Svíčky nejsou originál ford, jsou to nějaké dražší, ale značku nevím. Auto bylo ve 3 servisech a na diagnostice a vše vypadalo v pořádku. V servisech si s tím neví rady, ale v original servisu jsme s autem nebyli zatím. Tankuju zásadně na Benzině a poslední dobou už jen spíše na Shell. Včera jsem natankovala Shell V-Power a auto mi přestalo táhnout. Nedávno jsme dávali do oleje, takový ten hustý těsnící olej, plánuju v nejbližší době výměnu olejového filtru. Na všechny rychlosti, rozjezdy o polovinu pomalejší, za to ale auto přestalo cukat na 5ku. Dříve ukazovala diagnostika chybu na první cívce, ta byla prohozena za druhou. Chybu to pak ukazovalo opět na první cívce, takže tam problém asi nebude. Nedávno bylo auto na diagnostice znovu a chyba už se neobjevila. Při startování mi auto okamžitě chcípne, pokud nešlápnu na plyn, pak vše v pohodě. Podruhé už nastartuje v pohodě. A střídavě mi svítí a nesvítí oranžová kontrolka chyby motoru. Svítí třeba než vyjedu půl nádrže a pak zhasne, pak se objeví třeba až po dalších dvou natankováních, nebo pro změnu svítí i týden klidně. Zatím jsem nenašla žádnou pravidelnost kdy svítí a kdy ne. Auto má najeto 148tis km. Kdyby někdo měl nějaký nápad, byla bych vděčná.

2013-10-28 11:35:41

lenka_84:

Tuto závadu většinou způsobuje váha vzduchu. Ale diagnostika by to měla ukázat

2013-10-28 17:11:43

lenka_84: Nemyslím si, že by to muselo být váhou vzduchu. U mne, když jsem měl vadnou váhu vzduchu (odpojený odpůrek), tak motor cukal jenom od cca 900ot/min do 2000ot/min, ale jenom na 1. a 2.rychlostní stupeň. Při tom cukání se okamžitě chytil při plném plynu. Vadnou váhu vzduchu by v každém případě musela ukázat jako chybu diagnostika.

Problém bych spíš viděl v možnosti načnutých zapalovacích kabelů a nebo načnuté zapalovací cívce. Ještě je dobré zkontrolovat mezeru mezi elektrodami svíček ( u motorů Zetec a Duratec má být 1,3 mm). Nové svíčky totiž mají mezeru mezi elektrodami menší. Podle mne je divné, když svítí kontrolka motoru a při tom diagnostika nic nenačte. Asi ta diagnostika nebo její obsluha není zrovna moc dobrá.

2013-10-28 22:22:25

výpadky zapalování jednotlivých válců vůbec nemusí mít souvislost s cívkou, ale velmi často tuto diagnostickou chybu způsobuje chyba směsi, zdechání po startu bývá těsnění pod sáním = chyba směsi....takže tady bych začal s opravou, ne že by to teda nemohl být třeba vypadlý podtlak ze sání nebo poškozené sání


Odpovědět

1  2  3