Fórum - Téma


Motor+Focus-při akceleraci vynechává,škube


Fórum Focus I Motor+Focus-při akceleraci vynechává,škube

Informace o modelu: Ford Focus I


1  2  3  4

2014-02-19 16:42:05

Hef: to máš pravdu...je to o člověku...a když někdo chce,hodně věcí si muže udělat na autě sám...

2014-02-19 19:01:49

radio: zdravim ma ten samy problem svycky sem menil i palivovy filtr a porad to škube

2014-02-20 11:43:40

Ahojky lidičky mám dotaz mám focuse 66w 1.8 Turbo DI / TDDi a každé záno špatně startuje musím žhavit dvakrát a stejně chytá až na čtvrté otocění praďte je to čerpadlem mělo by se přestavit nemám skušenost moc díky za pomoc.

2014-02-20 13:34:47

jardicek: Spíš to bude žhavicími svíčkami. Pokud pomáhá vícenásobné žhavení, tak bývá některá žhavicí svíčka vadná. Je to popsáno i v dalších příspěvcích.

2014-03-22 22:48:03

tak můj problém s nestartováním v zimě za studena a podtáčení volnoběžných otáček při dobržďování vyřešen. Volnoběžný ventil je jen pouhou zneužívanou loutkou v celém tom představení. Jádro problému je v nepřesném odlitku příruby škrtící klapky a sacími parohy respektive nálitky na přírubě pro klapku na sacím potrubí do kterých se šroubují 4 šrouby pro uchycení škrtící klapky. 3 z těchto 4 nálitků jsou vyšší než 4. .... a důsledek je takový že když tam tu klapku dotáhnete těmi 4 šrouby na fest tak si to vlastně sedne nerovnoměrně a to plastové tělo škrtící klapky se zkříží .... samotná klapička uvnitř pak lehce drhne o stěny v určité poloze a může vní i váznout.... karbon na stěnách tomu ještě pomůže... a co teprve voda v zimě.... klapka se před vypnutím motoru plně nezavře a potenciometr tedy nevyšle poslední impulz k otevření volnoběžného ventilu..... druhý den tak přijdete k autu které má pořád lehce nedovřenou škrtící klapku a tak při otočení klíčkem do druhé polohy nemůže dojít k otevření volnoběžného ventilu neboť se nedokončil cyklus z předchozího dne. .... klapka často ještě k tomu přimrzne vodou takže jí to chvilku trvá než se plně zavře. ..... navíc motor je po ránu studený a otáčky jsou lehce přirozeně vejš takže člověk nic nepozná. Stejně tak při dojíždění kdy se otáčky mají posunout dolu na volnoběžné se klapka zavře s lehkým opožděním kdy zadrhává a volnoběžný ventil se tak otevírá se zpožděním... při kterém má motor tendenci chcípat..tedy vibrovat.

diagnostika nic nenajde. za všechno může především zkřížené tělo škrtící klapky.... zajímalo by mě kde udělali soudruzi z NDR chybu

2014-06-07 20:23:30

zdarec Fordáci...nevím co se týče toho škubání, vždy je to při nižších otáčkách...asi kabely...nebo cívka nevím...po výměně svíček vše ok a pak to zase začalo...když motor točím do vyšších otáček vše ok...za info díky...a ještě náhradní klíč...ve Fordu mi řekli 3l...to semi zdá dost bez dálkáče...jinak se budu snažit dojed na sraz za týden (y)

2014-06-07 20:31:30

čeněk: Co se týká škubání, škube i když prošlápneš plyn na podlahu ? Pokud škubání ustane, tak to může dělat váha vzduchu. Mě to dělalo před 3 lety také a přišla na to diagnostika. Po stránce klíče je lepší navštit nějaké klíčové centrum.

2014-06-08 03:33:17

petrdepo: naopak je to horší,když prošlápnu plyn na podlahu...podřadím a dobrý...myslím,že to budou ty kabely ...vždy když jsem je musel odpojit a znovu vrátil bylo to ok...postupně se to zase vrací...

2014-06-08 06:20:24

čeněk: Hodně lidí doporučuje kabely Bosch. Na trhu je ale také hodně výrobců nekvalitních kabelů. Ale i české kabely na tom nebývají špatně.

2014-06-08 10:35:51

čeněk: A porsim tě kolik máš najeto, při jakejch otáčkách to škube, a hlavně proč hledáš závadu na kabelech když bude někde na sání, protože kdyby to mělo být kabelama, tak ti bude vynechávat celem pravidelně. Takže roydělat hadici ke škrtící klapce, vyndat klapku vyčistit a rovnou vyčisti i volnoběžný ventil, když už to bude dole. Tvůj problém je v tom, že když na to dupneš, tak motor nedostane dost vzduchu a dusí se a proto škube.

2014-06-08 11:29:18

ja tomu sice moc nerozumim ale myslim si že jestli to je kabelama tak by se to naopak mohlo projevovat při vyšších točkách ne? Tesla dobrá značka za pětikilo se daj koupit. není to zas tolik aby to člověk neriskl. vyčistit sání filtr, škrtící klapku (mě přes usazeniny zadrhávala a nevracela se) ted je po problému. volnoběžnej ventil to asi nebude když se otevírá jen na volnoběžné točky ne?

2014-06-08 12:24:27

cimi: Je to jednoduchý, volnoběžný ventil neotevírá jenom při volnoběhu, ale třeba i při plném sešlápnutí plynu, právě, aby se do motoru dostalo maximum vzduchu. Tak a tvůj problém je přímo škrtící klapka, jelikož škrtící klapka nedoléhá uplně ke stěnám, tak tahle škvírka po čase zanese a projevuje se to právě škubáním motoru při přechodu y nižších do vzšších otáček. Další věc, kabeli, tz si můžeš naprosto hravě odzkoušet sám přeměřením jejich odporu, samozřejmě se může stát, že některý z kabelů bude poškozen, nicméně to opět zjistíš sám, večer si nahoď motor otevři kapotu a vem rosičku s vodou, jak ti motor běží tak pokud stříkneš rosičkou nad kabelama, tak pokud bude některý z nich mít poškoyenou iyolaci projeví se ti to jiskrou. Tohle je jednoduchá závada, máš problém na sání ne s kabeli, kdyby to bylo kabelama, nebude ten problém pravidelného rázu. Ale klidně si kabeli kup a zahoď 500 zbytečně, mě to může být jedno.

2014-06-08 14:31:24

indian:Dobře proberm to na srazu...víc lidí víc ví...rád si nechám poradit...me spíš zaráží,když je vyhodím a vrátím je to lepší...

2014-08-24 21:34:07

hef: Zdravim, mate jeste prosim ten kontakt na pana co opravuje Fordy v Roztokach. Dekuji.

Hef
2014-08-24 22:05:05

Ahoj. Jasan: 602 221 928

2014-08-24 22:12:50

hef: Diky moc!.

Abych trochu taky prispel, docetl jsem se, ze skubani pri vyssich otackach muze byt zpusobene snimacem skrtici klapky (TPS). Pred dovolenou mi menili vzduchovy filtr tak to mozna souvisi.

2014-08-24 22:20:45

cervjaz: Tento snímač může dělat škubání nejen ve vysokejch otáčkách, ale i v nízkejch či středních. Záleží na jeho opotřebení.

Hef
2014-08-24 22:21:19

Vsechno je mozny :) Ale zacal bych od svicek a kabelu (kterejma mohli hejbat pri demontazi filtru) - ale to tu asi bude nekde psany :)

2014-08-24 22:41:58

Rozumim diky za radu .

Mate recht ten potenciometr muze zlobit kdekoliv.

BTW:

Ten servis kde jsem byl neni sice autorizovany Ford, ale napriklad za 4l oleje, ktery tam nalili si uctovali 1400 , nainternetu jsem pak nasel 5l za cca 800.

Uz tam ani nepachnu, zkusim ten servis co posilal Feh mam to takrka za domem.

Hef
2014-08-24 22:50:15

Ano, 5l bejvalo kolem 900 Kč, ovšem +ještě filtr (130 Kč?). Ten Roztockej servis nerikam, ze je levnej (na to budou lepsi nejaky "garaznici"), ale je slusnej, penize normalka a rozumi tomu.

Tak at to dopadne!


Odpovědět

1  2  3  4