Fórum - Téma


Motor-Focus II-ztráta výkonu za jízdy,cukání apod


Fórum Focus II Motor-Focus II-ztráta výkonu za jízdy,cukání apod

Informace o modelu: Ford Focus II


1  2

2010-04-01 15:19:22

To rott: Pokud já vím není důvod měnit klapku sání, protože by jí mělo stačit vyčistit. Na lamdba sondu bych to už vůbec neviděl, to by se ti chovalo jinak. Já osobně bych překontroloval v první řadě stav sacího potrubí od čela až ke klapce. Pak by to mohlo taky být filtrem paliva, pokud je zanešený. A spousta dalších věcí....

2010-04-01 15:43:43

po pravde doted jsem to nevyresil sam, ale na 70% to bude potenciometr skrtici sklapky, jde vysroubovat a ocistit pak kontaktolem nebo necim s vatickou, se mi to pak razantne zlepsilo ale uz to zase zacina blbnout tak koupim novy

2010-04-01 22:56:45

Ano, to je jedna z věcí, která má přímou spojitost. Nový potenciometr nebude moc drahý. Dá se vcelku dobře sehnat i v replice.

2010-04-01 23:25:09

v te replice se to da sehnat kde? ve fordu za to chteli asi 1800 a snad v kelly o neco levneji

2010-04-02 00:11:22

A máš číslo dílu, zjistil bych ti číslo dílu repliky a případně kdo jí dělá a za kolik...

2010-08-20 18:58:16

po dlouhe dobe zpet tu, co se tyce toho problemu, tak v posledni dobe auto docela dost cukalo, hlavne pri popojizdeni v kolone to zaclo byt neusnosne jak motor kolisal a zdechal. ve fordu mi rekli ze to muze byt spis volnobezny ventil ci co ale vymenil jsem rovnou ten snimac polohy skrtici klapky za originalni dil z fordu (stal tusim 2000kc + nejake drobne koruny) resetnul jednotku a od te doby auto jezdi skoro zase jako hříbě, maximalka se zvysila, a kolisani otacek v kolone uplne zmizelo. jinak dival jsem se jinde a nikde jsem nemohl ten dil najit, snad jedine podle typu auta/motoru jsem nasel v elitu, chteli za nej 2500kc, coz se mi zdalo dost na to ze originalni autodil z fordu stoji 2 tisice. Jinak loni to stalo jeste o 200 min, asi cena toho plastu a odporoveho pasku za 50korun stoupa..na krabicce je cislo dilu: 988F 9B989 BB , pak tam vidim jeste 1071403

2012-07-02 19:13:17

Zdravím mám menší problém jelo mi to na 3 valce tak jsem koupil orginál svíčky a kabely bohužel mi 4 válec pořád nepalí.Může to být cívkou nebo něčím jiným.Prosím poraďte.Děkuji

2014-07-06 19:16:39

mám ford focus 1,6 tdi rok 2009 a měl bych dotaz. Jel jsem při otáčkách 3500 a najednou to vlítlo na 5000 otáček a hrozný kouř a vypnul jsem klíčky a motor běžel dál a po chvilce vypl a docela to smrdělo. Teď to jen točí a nenastartuje.

Nevíte někdo o tomto problému?

2015-01-14 20:29:13

zedan3: ahoj nejsem si úplně jistý ale nepadlo ti turbo?

2015-01-15 06:59:10

stresna: Pokud jsem tomu dobře porozuměl, tak se jedná o benzínový motor. Pokud ti nepálí 4.válec, tak to cívkou nebude, protože cívka je dvojitá a to by ti nepálily dva válce. Asi by bylo dobré ověřit jestli svíčka hází jiskru (například položená na kostru motoru).

2015-01-15 14:07:44

zedan3: Jj, vypadá to na turbo.

2015-01-16 06:08:07

petrdepo: bohužel to bylo civkou prvně jsem vyměnil svíčky pak kabeli a nakonec tu civku

2016-11-15 19:02:34

Ahoj, občas při jízdě (na jedničku, dvojku, občas i trojku) sebou auto cukne (si škytne). Když jezdím pomalu tak skoro nic. Ale když prostě jedu nebo spěchám a trochu na to šlapu, tak občas sebou auto jednou cukne během zvyšování otáček. Stává se to když mám nohu na plynu. Výkon a najednou chviličku nic. Autům vůbec nerozumím, ale přijde mi jako kdyby na vteřinu vypadlo turbo. Většinou na křižovatkách a v zatáčkách je to dost nepříjemné.

Víte co by to mohlo být?

Předem díky za tipy, martin

2016-11-15 23:59:22

martin24: měnil někdo někdy naftový filtr?Ještě bych to nechal přečíst diagnostikou...


Odpovědět

1  2