Fórum - Téma


Motor_Focus I-problém se startem TDCi/TDDi


Fórum Focus I Motor_Focus I-problém se startem TDCi/TDDi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Focus I  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6

2017-06-16 17:21:22

16.6. Tak dnes ráno se situace opakovala. prijel jsem po noční domu, chcipnul jsem motor klíčkem. převlékl se a ze sjedu pro snídani a už jsem nenastartoval. tak jsem se šel trochu prospat. nafta tam jde, vzduchový filtr bez usazenin, a az po odmontování motorového krytu a lezení po kabelech a asi na pošesté chytnul. nechal jsem ho tedy navolnoběh běžet a asi po minutě sám chcípnul, bez jakéhokoliv blikání kontrolek! Tak ze ho znovu nastartuju a teď ase vše v pořádku, chytne na otočení, nastartuju i 10 po sobě bez problému. V pondělí jdu na diagnostiku k mému automechanikovi, domluvit se na postupu, naplánovat výměnu předního pravého ložizka a čidla abs na levé straně. a Ještě mi pujčí auto :) Mám 8000 na auto a z další výplaty taky 8000, tak snad dám toho mýho uz dopořádku ;)

17.6. dnes při cestě se zahřátým motorem se roblikalo žhavení, motor byl v nouzovém (omezený vykon, atd...) a po asi 2 kilometrech (chtěl jsem dojet domů (1km)) motor zhasl sám, dojel jsem tedy co nejdál. zastavil a s mračícím se obličejem s nechutí nasledujícího tlačení do kopce a přes náves jsem jestě zkusil auto natočit. ihned na první otočení chytnul! normálně, tak jsem rychle dojel domů!

2017-06-16 18:26:18

frekwence1: Pravděpodobně jde o spadávání nafty kvůli netěsnosti mezi filtrem a dopravním čerpadlem. Po delším stání (někdy třeba už po hodině) to trvá hodně točení, než si naftu znovu natáhne. Řadě lidí se to stává po výměně palivového filtru, protože těsnicí kroužky v rychlospojkách už bývají ztvrdlé a špatně těsní.

2017-08-09 10:56:05

Zdravím všechny, mám problém. Zničehonic nejde nastartovat, ani necvakne relé, kontrolky svítí, světla svítí vše jinak funguje, poradil by někdo? Děkuji.

2017-08-09 10:57:17

Jedná se o 1,8 tddi 2004 najeto cca 300000 km

2017-08-09 18:06:30

frekwence1: pokud bliká kontrolka žhavení, měl by to být špatný snímač vačkového hřídele. Oparva cca 1 000,- Kč

2017-08-09 19:19:25

geom: mám to samé auto , naj. cca 330000 , zkus vyměnit hadičky od přepadů trysek , mají vnitřní průměr cca 4 mm -to je také zdroj padání nafty- Pavel

2017-08-10 08:42:21

prdůchf: Netěsnost hadiček od přepadů trysek by se nejspíš ukázala jako únik nafty. Kvůli tomu nafta těžko může spadávat, protože se v protisměru od vstřikovacích trysek přes vstřikovací a dopravní čerpadlo vracet nemůže. Nafta z přepadů trysek se do nádrže vrací jinou cestou.

2017-08-10 08:44:39

smelub: Blikání kontrolky žhavení může signalizovat více různých problémů. Na to je dobré načíst z řídicí jednotky chyby.

2017-08-10 10:23:58

zdravím , na tddi je škoda , že nemá v nádrži čerpadlo - vše je choulostivé na těsnost a použít průhledné hadičky je riziko k vůli teplotám , jak píšeš určitě netěsnost u motoru a nebylo by na škodu ukostření motoru u starteru-to problikávání kontrolky , Pavel


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6