Fórum - Téma


Motor_Focus II-EGR


Fórum Focus II Motor_Focus II-EGR

Informace o modelu: Ford Focus II



2016-08-21 17:54:09

Pánové nevíte někdo zda mohu zaslepit egr ventil u 16 tdci 66kw 2006? děkuji za radu

2016-08-21 23:04:37

Najdi si na internetu fotku EGR ventilu, pokud je ovládaný elektronicky (má konektor) tak ne.

Pokud je ovládaný podtlakem (má ustí na hadičku) tak ano.

2016-08-22 07:29:53

Eletronicky dekuji za info

2016-08-26 18:48:03

Muzes zaslepit, ted to budu delat na 1.8 tdci, ale musí se vypnout i softwarově jinak bude hlásit chybu a neprojdes na emisich, zkus odpojit konektor co to udela..

2016-08-27 09:05:30

romanprofi: Někde na Fóru jsem také četl, že se dá zaslepit částečně (do klapky se vyvrtá otvor o velikosti několik mm). To se pak nemusí ošetřit sofwarově. Zkus si to vyhledat v tématech o EGR.

2016-09-03 17:57:46

Panove jen jeste otazka kdyz mam eletrickej egr ventyl tak staci ho vypojit nebo ho musim i zaslepit, uz mesic bojuju s cernym kourem jak za studena tak za tepla,proto zkousim uz vse :(

2016-09-03 19:44:15

mirass: Při odpojení elektricky sledovaného EGRu se musí diagnostikou vypnout v softwaru řídicí jednotky jeho sledování. Černý kouř znamená, že motor špatně spaluje, protože má na dávku paliva málo vzduchu.

2016-09-03 20:24:15

petrdepo: Dík to jsem tak nějak našel, v Po. jdu dát kontrolovat vstřiky

2016-09-03 20:31:02

a jen tak dodatek k tomu čoudu ,když je studenej tak to ani nečoudí horší je to když se motor ohřeje,nebo když ho prošlápnu.

2016-09-03 20:53:26

mirass: NEmusí to být vstřiky... může to být turbo, je dým po zahřátí bílý? Ubývá olej?

Zaslepení EGR nedoporučuji, motor i olej se déle zahřívá. Je to podstatný zásah do řízení motoru, lepší je ho občas vyčistit.

2016-09-03 23:06:04

Nnet: tak od začátku vypadla mě žhavička (upadl mě hrut do motoru za jízdy) , naskočil mě nouzák . Doma jsem to rozebral a zjistil ,že to odnesl výfuk. ventyl.Ten jsem vyměnil přebrousil. Tlaky mám 27-28.Diag. žádná chyba. Auto za studena jemně trošku kouří šedě, po zahřátí černě a to samé když ho sešlápnu (černě). EGR zaslepovat nebudu. Vstřiky těsněj. žádná trubka není prasklá.Turbo ok,rozvody nastaveny na čepy,olej ok,zato motor se podle mě klepe více než dříve.Tak už nevím co bych měl jiného zkusit než ty vstřiky. beru každou radu co zkusit nejhorší je ,že mě končí stk a bojím se že s tím kouřem jí nedám

2016-09-04 07:08:18

mirass: Asi by neškodilo ověřit funkci váhy vzduchu (MAP senzor), protože její údaje ovlivňují poměr vzduchu a paliva. Totéž i lambda sonda. Obojí ověří v různých provozních režimech (za jízdy) diagnostika v notebooku. Než investovat do repase nebo výměny vstřiků je levnější tyhle údaje ověřit diagnostkou. Ale není diagnostika jako diagnostika. Řada univerzálních řadu chyb nenajde nebo chybně přeloží jejich význam.


Odpovědět