Fórum - Téma


Motor+Fiesta-ztráta výkonu při vyšších otáčkách


Fórum Fiesta IV Motor+Fiesta-ztráta výkonu při vyšších otáčkách

Informace o modelu: Ford Fiesta IV



2013-09-15 15:36:36

Prosím o pomoc. Při otáčkách nad cca 3900 auto ztratí výkon. Nechce se mu jit do vyšších otáček a spíš mi připadá, jak kdyby motor brzdil. Co by to mohlo dělat?

A pak mám i druhý problém možná s tím spojený. Při volnoběžných otáčkách když rychle šlápnu na plyn, motor sebou zaklepe "škytne" a pak teprve jde do otáček. Při plynulém přidávání jde do otáček ihned. Pokud to dělám v motorovém prostoru pomocí klapky, slyším jak někde zasyčí vzduch. Děkuji.

Fiesta IV 1997 1,3

2013-09-15 17:46:39

blopyk: Ahoj,takto na dálku je to trochu těžší,ale zkontroluj svíčky,vzduchový filtr. Případně to zkus bez něj.

2013-11-11 17:17:25

blopyk: ahoj dnes mi to děla to samé Při otáčkách nad cca 3900 auto ztratí výkon ? nepřišel jsem na příčinu , filtry jsou nové olej taky a nic

 petrdepo  
2013-11-11 17:43:44

samircz: Bylo by dobré to napíchnout na diagnostiku. Problém může být třeba s MAF senzorem v sání.

2013-11-11 22:26:28

petrdepo: hned zitra pokud to stihnu dam otestovat ( mate tip jaky dobry program , kabel mam )

děkuji za radu

 petrdepo  
2013-11-12 18:57:07

samircz: Například slušný program by měl být Fordiag. Dá se stáhnout z ulozto.cz. Jestli se nemýlím, tak by tam měl být cracknuté verzi.

2014-01-20 23:41:30

podivej se na vahu vzduchu MAF je hned u filtru na sacim potrubi takove hlinikove telo kdyz to sundas tak z jedne strany bys mel videt cidla takove dve malinke civecky tak vytahni celou tu sondu z toho tela drzi na dvou sroubkach na tom tele. vem si stetku do usi benzin a jemne to ocisti od bordelu jestli mas 1.25 zetec 16v tak je to nejspis tendleten problem. me se to stava tak co rok staci zdycky ocistit a taha zase jak zblaznena

 petrdepo  
2014-01-21 16:04:59

giro: Váha vzduchu (MAF senzor) u tohoto typu Fiesty by měla mít místo cíveček (to jsem zatím neviděl) jako čidlo dva odpůrky. Jeden vyhřívací a jeden termistor. První (vstupní) ohřívá vzduch, který se prouděním dostává ke druhému odpůrku (termistoru) který hodnotu teploty posíá do řídicí jednotky. Měří se tím množství nasávaného vzduchu. S těmi odpůrky je třeba zacházet při čištění opatrně, aby se nepoškodily. Čím víc nasávaného vzduchu proudí, tím je u termistoru chladnější a motor si podle toho upravuje množství peliva v poměru ke v zduchu.

2014-01-23 23:43:12

petrdepo: dik za opravu uz jsem zase chytrejsi :) nevedel jsem jak to nazvat proste jsou tam dve keramicke blbosti na kterych je namotany opravtu tenky medeny drat vypada to jak nezality odpor me to pripominalo civku:) proste to opatrne ocisti stetkama na usi namocenyma v bezinu cisti se to s tim perfektne a mel bys frcet :) vim jak vaha vzduchu funguje ale jinak dekuji za podrobne vysvetleni :) zase o neco chytrejsi vysvetlil jsem to proste laicky.. aby to kde kdo pochopil

 petrdepo  
2014-01-24 10:10:09

giro: Ještě doplním. Na čištění stačí obyčejný kulatý školní štětec na vodovky. Ten je dostatečně měkký, aby nic nepoškodil.

2014-01-25 04:57:30

petrdepo: kup normalni sprey na čištěni karburatoru a budeto bezpečnejší

 petrdepo  
2014-01-25 13:29:53

samircz: Zatím to nepotřebuji. Po 130000 km mám odpůrky ve váze vzduchu pořád čisté (nedávno jsem se díval). Možná je to tím, že filtr mám až nahoře pod kapotou místo u podběhu a že to je kuželový sportovní typ Green Power.


Odpovědět