Fórum - Téma


Motor+Fiesta-záměny, rozdíly apod.


Fórum Fiesta IV Motor+Fiesta-záměny, rozdíly apod.

Informace o modelu: Ford Fiesta IV


1  2  3

2008-11-12 10:41:51

cus hele sel by do fiesty 98 rok 1,25 16v nacpat motor s escorta stejnej rok ale 1,6 16v ?? diky za odpoved

2008-11-12 22:59:30

Všechno jde. Když sklopíš sedačky, tak tam nacpeš i motor z Tatry.

2008-11-13 09:36:59

mno to jo ale ten motor chci do motorovyho prostoru

2008-11-14 13:35:50

Jj dokonce tam byl, Fiesta sport, 1.6i 16V, 103PS, byl shodný s Pumou, záleží co to je za Escort, starší měl obráceně výfuk a sání.

hof  
2008-11-14 21:18:07

Katalog vozidel uvádí toto - Fiesta 1.6 S

Třídveřový čtyř až pětimístný hatchback, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHC a objemem 1596 cmł, vrtání 80 mm a zdvih 79,5 mm, komprese 9,5, dvoukomorový karburátor Weber, výkon 66 kW (90 koní) při 5800 ot/min, točivý moment 135 Nm při 2800 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2446 mm, rozchod 1395/1387 mm, vnější rozměry 3791x1605x1369 mm, hmotnost 900 kg, maximální rychlost 187 km/h, zrychlení na stovku za 10,1 s. Model Fiesta druhé generace vyráběli s drobnými změnami v letech 1989 až 1996. Dodávala se tří i pětidveřová verze a motory od 1.1 po 1.8D. Uvedený model vyráběli jen krátce, v roce 1991 dostal inovovaný silnější motor 1.6i / 76 kW (103 koní) se vstřikováním.

2008-11-16 10:04:33

Ahoj Františku,

mám rád benzín,

proto vím, že to co jsi popsal, bylo v našich zeměpisných šířkách označováno XR2, později XR2i, pro další ročníky byla použita verze 1.8i 16V, 105hp, nebo 130hp, také s označením XR2i, pro další generaci byla sportovní verze označena SPORT, případně S a používala techniku, kterou jsem uvedl výše, u nyní již předposlední generace, bylo označení ST, jako u ostatních modelů FORD a do Fiesty byl dán motor 2.0i 16V 150hp

Fiesta Sport 1.6i 16V 103hp

hof  
2008-11-16 15:41:45

Pavle - ahoj, stejně mám pořád pocit, žes tu citaci z katalogu vozidel nečetl do konce, o tom motoru tam přeci je zmínka, sice až na konci, ale je.

Uvedený model vyráběli jen krátce, v roce 1991 dostal inovovaný silnější motor 1.6i / 76 kW (103 koní) se vstřikováním.

Jenom doufám, že je to 16ti ventil, protože to tam bohužel není uvedeno.

2008-11-16 16:17:55

A to právě není, motor o kterém píši já, se dával do Fiesty mnohem a mnohem později, jak jsem popsal v předchozím příspěvku.

hof  
2008-11-16 16:39:34

Čert vem motory.

hof  
2008-11-16 19:50:29

Tak Pavle - posílám ti čtyřválec, obsah dva litry, počet ventilů, jak už je u mě dobrým zvykem, netuším.

2008-11-17 11:31:00

tak tohle je bezventilový dost přechlastaný dvoutakt

2009-11-15 01:43:36

lidičky, mám na vás dotaz : mám fiestu2001 1.8TDDI a chtě jsem se zepat, nevíte někdo jestli pak do toho pasuje motor ze staršího modelu , třeba z 98 1.8td. Díky za každé info

2009-11-15 21:13:25

No jasně že motor pasuje. Blok je stejnej, jen hlava je úplně jiná, protože to má jiný vstřikování. Taky čerpadlo je jiný, elektronika,turbo,sací potrubí, no prostě všechno okolo.

Než to předělávat, tak tě asi vyjde levněji koupit jiný auto. A hlavně ten starý TD v zimě možná ani nenastartuješ.

2009-11-16 14:30:11

Díky , to jsem potřeboval vědět, vím že starší motory jsou horší na starty , tupší na jízdu , hlučnější ale když jedou tak jedou, za to to TDDI to je hotová zdávenina, nic horšího ford nemohl udělat. Jestli to jsou čerpadla nebo pojistkové skříně, to se jim opravdu nepovedlo

2009-11-17 22:45:48

Tak si kup auto na benzín a nebo batůžek a koloběžku. Myslím, že Ford až tak úplně nemůže za to, že to tvoje auto je jak říkáš "zdávenina".

2009-11-18 21:01:18

já nevlastním forda ale je to 4tý motor TDDI který spravuju a pokaždé je to čerpadlo, tak kdo za to může ? když ne FORD

Damián  
Zdeněk
2009-11-18 22:06:27

* to sachr: já to nechápu

napsat v jednom příspěvku "mám fiestu2001 1.8TDDI "

"lidičky, mám na vás dotaz : mám fiestu2001 1.8TDDI a chtě jsem se zepat, nevíte někdo jestli pak do toho pasuje motor ze staršího modelu , třeba z 98 1.8td. Díky za každé info"

a v dalším příspěvku "já nevlastním forda "

já nevlastním forda ale je to 4tý motor TDDI který spravuju a pokaždé je to čerpadlo, tak kdo za to může ? když ne FORD

*to snad není třeba

2009-11-18 22:19:49

já mám doma forda , ale na opravu, myslím že to nevadí že jsem se tu zaregistroval. Udělal jsem to proto , protože mi těhle aut doma přibývá ,tak aby jsem se dověděl nějaké vychytávky. Ale pokud je v tom problém , tak se odsud zase nějak odregistruju

2009-11-18 22:30:19

tak že co ? jak to teď mám chápat, jako plus nebo mínus.

2009-11-18 22:42:16

Sachr: já bych to viděl asi tak jako že ti tu nikdo nic nezakazuje, pokud dodržuješ pravidla...nicméně je to pouze můj názor, samozřejmě by bylo lepší mít i vlastnío forda, ale takových jako jsi ty tu bude asi víc...


Odpovědět

1  2  3