Fórum - Téma


Motor+Fiesta záměna 1,1i za 1,25i


Fórum Fiesta III Motor+Fiesta záměna 1,1i za 1,25i

Informace o modelu: Ford Fiesta III



2010-03-15 23:15:56

Zdravím Vás všechny :)

V hlavě se mi už dlouho promítají různé razantní úpravy mé motorizace, ale na žádnou z nich nejsou dostatečné finance. Nechal bych to všechno plavat kdyby mi kamarád nenabídl zcela zdama motor 1,25i Zetec. Motor hodně chválený a standartně montovaný do typu MK4 (kulatá fišta) Jedná se o dobře udržovaný kousek a proto mě to zase nakousalo myšlenky :) V první řadě bych se rád dozvěděl jestli pasuje. Co jsem se tak koukal tak většina benzínových fiest MK3 mají svody v předu motoru a to by výměnu kompletně vyloučilo protože 1,25 to má stejně jako puma apod. (jakoby vzadu za motorem z pohledu po otevření kapoty). Vše by mě nechalo v klidu kdybych neviděl osazení dieslové verze MK3 která má svody stejně jako 1,25 (vzadu). Jak to tedy je. Pomůže někdo? :) Díkyyyyy

2010-03-15 23:35:20

no nevim kam jsi utek? když neco chceš tak si chvili počkej, ted to nemam s kym rozebrat .no kazdopadne uvahy mas hezky ale ja bych spiše premejšlel jak tak dostat taky vetší obsah,ja nevim 1.6 nebo 1.8 to by mohlo litat slušně.svody už pak vyřešíš to takovej problem neni.1.1 nebo 1.25 nevidim rozdil takže asi tak-------takže po konzultaci s indian se musim malinko poopravit 1.6 se u fiesty nedálo.takže se to da udělat bud nelegalne tim že si tam daš co chceš(samozřejmě to musi bejt z fiesty aby to nikdo mepoznal)vyrazíš stejny číslo a tak a nebo legalně s přepisem motoru do tp(osobně si myslim že to ani nepovolej ale budiš) takže prvně zalolej do prahy na zastoupeni našeho fordu a na tohle se zeptej poté mužeš postupovat dal

2010-03-16 00:02:22

Ali.G předně bych se stavil na STK, dekře nebo něčem takovém jestli vůbec takový motor půjde zapsat do TP, protože vyměnit motor by neměl být až tkový problém, ale pak ti třeba řeknou na stk, že ti jí nedaj a jsi asi víš kde. Hlavní pro tebe bude uložení motoru (tzn.:náklon motoru, uchycení v kaoserii a podobně). Co se týká svodů toho bych se až tak nebál, výfuk upravit půjde okud nebude na druhé straně motoru než je doposud, ale pokud se nepletu, tak jdou svody většinou doprostřed vozu, takže je to jen o délce trubky ( středového dílu výfuku). Být tebou tak napřed udělámto kolečko po úřadech, abysi pracně neměnil motor včetně elektriky a pak ti neřekli, že ti to nezapíšou. Záměna motoru prostě není taková legrácka na domácí hraní, ponese to sebou spoustu problémů, ale vše se dá řešit.

2010-03-16 23:51:11

Kluci? :) Mluvil tu někdo o zapisování motoru? :) To bych neřešil....... Dnes jsem opět přemýšlel a na jedněch stránkách jsem našel, že rozdíl generací jen v interieru a plechařině. Kostra zůstala udajně stejná což by opět potvrdilo možnost motor vyměnit. Co se týče zde zmiňovaných motorizací vyššího objemu tak se do fiest dělali jako 1,6 tak 1,8. Byli to sportovní verze s tím že se vyráběli ještě v rozdílných variantách. (8v, 16v, 16v turbo apod.). V podstatě by nebyl problém tam takový motor dát, ale to už je pak na výměnu tlumičů, brzd a všeho s tím spojené což by vyžadovalo dosti velkou investici. 1,25i 16v Zetec bych chtěl kvůli jeho pověsti. Každý fiesťák na něj valí chválu a svezení v něm mě také uchvátilo :) Na to jak je to malý objem tak docela střela :)........................................uaaaaaaaa................................. Zjišťuji, že se ten motor do mé MK3 nikdy nedělal :( ............ Ještě kouknu jak jsou uchyty, ale zatím tomu moc šancí nedávám :P Díky však všem za rady :)

2010-03-28 21:40:08

No upřímně,nebylo by lepší koupit si rovnou Fiestu model od.r. 96,právě s tímto motorem??Má taky hezčí vnitřek,a liší se třeba i tím,že má jinak(lépe,tvrději)naladěný podvozek a stabilizátory(to naše starší Fiesty,třeba ani nemají).Navíc může mít tato novější Fiesta i klimatizaci,a airbagy,a i tak ji seženeš od 30 tis....

A pak si ji můžeš zase šlechtit

2011-11-03 15:49:03

Nevim jak kdo ma zkusenosti se zamenou motoru ale jen do doby najeti do STK...


Odpovědět