Fórum - Téma


Motor_Fiesta IV-volnoběh


Fórum Fiesta IV Motor_Fiesta IV-volnoběh

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford Fiesta IV  |  Naše vozidla


1  2  3

2014-09-09 19:19:07

fiestinka: Svíčky a kabely by se projevovali i při vyšších otáčkách. To samé asi i zapalovací cívka. Možná, že se na příčinu přijde až s diagnostikou.

2014-09-09 21:00:13

Typicka zavada fiesty , vaha vzduchu . Vitahnout podivat se jak to vipada . pri civce by to ani nenastartovala

2014-09-09 22:43:58

harby: Tak s tou cívkou nemáš pravdu před nějakou dobou jsem jednomu zákazníkovi taky řešil stejný problém a bylo to v cívce Ale není to zas až tak časté, spíš to bejvá váha vzduchu, tady při jejím čištění pozor, častá chyba je, že to lidi čistí odmašťovačem na brzdy a tím ji dodělají. Nestane se to pokaždé, ale je to dost časté.

Jinak pak to dělá ještě zalepená klapka.

2014-09-10 04:07:14

povadi:Zkusím prvně tu váhu vzduchu,každopádně závadu musím nechat odstranit co nejdříve

harby:Děkuji moc za více info a snad bude vše zase ok

2014-09-10 09:54:55

fiestinka: zdravim te trochu se pridam do tematu taky mi kolisali otacky vaha vzduchu byla dobra volnobeznej ventil taky a nakonec to byl ucpanej ventil odvetrani hlavy motoru prolil jsem ho wdckem a vyfoukal a bylo po problemu

2014-09-10 10:38:03

petr12:Také zdravím Zítra mám jet ke svému mechanikovi na tu váhu vzduchu,pročistí mi ji což bude asi nutné a jestli to nepřestane,tak mu mám říct aby mi udělal ještě i to samé,co jsis dělal Ty?Prosím můžeš mi rozepsat,kde najdu ten VENTIL ODVĚTRÁNÍ HLAVY MOTORU?A tím WDčkem máš na mysli nějaký olej?Není lepší sprej místo oleje?Když zítra řeku mechanikovi,aby mi to udělal tak samo jako jsis to udělal Ty,tak aby se tam něco ještě nepoškodilo...

2014-09-10 11:02:36

fiestinka: WD-éčko je sprej a prodávají ho u pumpy.

2014-09-10 18:35:20

fiestinka: na vahu vzduchu to nevidim ta nema vliv na kolisani otacek spis podlakovy hadicky,volnobeznej ventil,ventil odvetrani hlavy motoru. Vahu vzduchu muzes vyskouset tim ze ji odpojis a jezdi bez ni. malinko mozna stoupne spotreba, mechanik muze vahu procistit ale asi to nebude mit vliv muzes vahu skusit na jakym koliv aute ji odpojit a nezacnou kolisat otacky pul roku jsem jezdil bez vahy jen byla vetsi spotreba pak jsem prisel na to ze mi kabeli k ni prekousali kuny

art
2014-12-16 13:07:43

Ahoj, mám problém s kolísáním otáček u fiesty 1.25 zetec rok 1997,výměna krokovaciho motorku, vyčištění váhy vzduchu, při podrazeni a sešlápnutí spojky to chcipne,diagnostika nic neukaze

2014-12-16 18:02:09

art: zdravim te taky jsem se stim docela natrapil manzelce to takhle chciplo pred zeleznicnim prejezdm byla pred nim zatacka jak to chciplo neslo servo a skoncila na trati menil jsem vahy vzduchu krokovy motorky lambdu a nakonec jsem vycistil ventil odvetrani klikovy skrine tusim ze nazev je PCV VENTIL byl ucpanej pouzil jsem WD a prostrikal a nakonec vyfoukal kompresorem od ty doby bez problemu byl zasranej tim zaschlim olejem co jde z vika ventilu mozna te to pomuze je to oprava kterou zvladnes sam a nic to nestoji ale taky to byt nemusi

art
2014-12-16 18:04:13

petr12: díky za radu zkusím

2014-12-16 18:17:03

petr12: WD by se na tohle neměl používat

2014-12-17 15:06:12

povadi: mozna nemelo ale ja tenkrat nemel nic jinyho pri ruce a do dnes to funguje bez problemu a co by na to bylo dobry za pripravek?

2015-11-18 23:02:26

cauvec. ja mam fiestu 1,25i 55kw a delaly mi problem otacky. studenej motor, slapnuti na plyn a pri pusteni spadly otacky na 400 a auto skoro chciplo. stacilo prostriknout klapku na volnobeh nebo jak se tomu nadava, prostriknout vahu vzduchu a uz to je fajn, drzi to pekne, obcas to sice trosku studeny klesne, ale uz nechcipne :)

2016-03-12 18:06:07

kyle: souhlas s indianem,odpojil jsem konektor snimace rychlosti a je pokoj. odamelda

2016-03-28 22:19:35

jelda: Chcípání a kolísání volnoběhu, může být spojeno s odvětráním motorového (bloku) Nevím přesně jak to je na konkrétním motoru, ale vetšinou je vyústění pod klapku, takže při prasknutí (vlivem stáří, tepla od motoru, mechanické poškození) se dostává vzduch až za měřící část (klapku) sání vzduchu a může to vést ke zvýšeným otáčkám, nebo i naopak k zadušení. Ještě občas to může způsobovat EGR ventil, pokud se nezavírá u novějších motorů může být poměr výfukových spalin proudících do sání větší než zbytek vzduchu. Víc nevím

2017-05-10 14:47:43

steve: Ahoj,mám stejný problém,už se ti to podařilo vyřešit? V autoservisu si s tím nevědí rady.

2017-05-10 17:18:29

babun7744: Bohužel se Steve už 8 let nepřipojil. Ale je možné, že to dělala ta čidla.


Odpovědět

1  2  3