Fórum - Téma


Motor+Fiesta-volnoběh, kolísání otáček


Fórum Fiesta IV Motor+Fiesta-volnoběh, kolísání otáček

Informace o modelu: Ford Fiesta IV


1  2  3

2008-02-06 22:30:11

ahojte. Neporadil by mi někdo proč moje fiestička chcípá?? svíčky i baterka je v poho, už fakt nevím, čím by to mohlo být, chcípá za studena i teplá při volnoběhu. Díky

2008-02-06 22:35:25

Chlapče, milý hochu, tady je každá rada drahá, zkus se rozepsat trochu, co je to za typ motoru a rok.

2008-02-07 13:26:01

r.v. 97, motor 1.3, jbc

2008-02-07 17:28:24

Tak koukám, tebe jen tak někdo k psaní nedonutí .

V první řadě zkontroluj hadičky od podtlaku, jestli jsou na svém místě a neporušené, měly by být dvě a vést pod škrtící klapku. Případně zkontroluj el. kablíky tamtéž.

Chcípne to, okamžitě po zastavení, nebo se to chvíli kucká?

2008-06-09 22:17:01

Zdarec,

zkus dát nové svíčky a vzduchový filtr a nebo si jednoduše přidat otáčky na volnoběh...

Napiš jestli to vyšlo

2010-05-25 10:17:53

Ahoj. mám fiestu 1.3 44 kw benzin 97 r.v. Začal mi chcípat motor a nevím si rady. Motor chcípne jak teplý, tak studený. Sešlápnu plyn, pustím a vždy to chcípne. Všechny filtry na autě jsem vyměnil, svíčky také i s kabelama. startuje napoprvé i v zimě a jede taky pěkně. otáčky drží pěkně, ale jen do té chvíle než prošlápnu plyn. mohl by mi prosím někdo poradit, co s tím? Děkuji za jakoukoliv radu.

2010-05-25 20:39:29

Ahoj. Něco podobného jsem řešil také, ale nezaručuji že mé rady pomohou. Pokud máš filtry, svíčky a kebely už za sebou tak mě všichni radili potenciometr a krokův motorek. Tyto dva prvky mají dost společného s volnoběžnými otáčkami tak se na to zkus pozeptat a uvidíš :)

2010-05-26 02:47:10

Díky moc. hned o víkendu se na to kouknu a dám vědět, jak to dopadlo.

2012-07-16 20:00:35

Ahoj všichni. Mám Fiestu 1,3 r.95. Při jízdě mi v pravé zatáčce už několikát zhasnul motor. Stane se to během 50 km asi tak čtyřikrát. Když úplně zastavím, tak okamžitě nastartuju jakoby nic, nebo stačí prošlápnout pedál ještě za jízdy a taky jede normálně dál. Nemáte někdo radu? dík

2012-08-08 20:43:17

Ahoj, mám Fiestu r.v.97 1.3 44kw. Dělají mi problém studený starty. Jak je motor trochu teplý, je všechno v pořádku.

Jak se to projevuje, motor naskočí v pohodě a hned naběhne na cca 1200ot, to trvá tak cca 3vteřiny. Pak otáčky klesnou až tak,že má snahu chcípnout. Pokud to ustojí a nechá se chvilku běžet, jede normálně. Pokud se vyrazí ihned, má snahu pocukávat. Co bych měl skontrolovat, vyčistit, popř vyměnit. Díky

2012-08-13 10:42:50

Můj problém vyřešen, byla to netěsnost podtlaku. V autě bylo namotováno ruční ovládání a většina věcí se ovládala podtlakem, po odpojení těchto věcí, auto startuje normálně.

2012-08-13 15:30:21

Zdravím vás,takže znova.Pokud tady odpovídáte,napište komu odpověď směřujete.

Nevím jestli to píšu dost srozumitelně ale před odpověďí bude nick komu píšete.

Je to pro přehlednost ne pro buzeraci Díky

2012-10-13 00:29:51

Ahoj, měl jsem stejný problém a bylo to čidlo volnoběžného ventilu, a prasklá podtlaková hadice. Tak to snad někomu pomůže

2012-10-22 18:59:22

Zdravim Mjr.Blaste... kde je to čidlo volnoběžného ventilu? měl jsem nějaký takový problémy vymenil jsem ten volnoběžnej ventyl a právě to nepomohlo..

2012-10-30 05:36:47

zdravim vas vsecny to chcipani motoru nebo kolisani otacek me hodne pricin nemusi to bejt porad stejnej problem u kazdyho auta. nez schanet volnobezny ventil a menit skuste to nej jednodusi odpjte konektor vahy vzduchu a pak skosejte ventily snimace vackove hridele atd.....

2013-02-20 18:49:11

Opět řeším kolísání otáček na mí fiestě 1,4 54kw rv95 už jsem se tady o tom dřív zmiňoval,jenže nedávno jsem měnil motor za ten samí tip a otáčky i na tu tom mi kolísají uplně stejně jako na tom púvodním kolísají v rozmezí 400-1500 a většinnou to chcipne obvzlášť když dojíždím do křižovatky.Jediný co jsem bral z puvodního motoru je filtbox z váhou vzduchu,tak jsem vahu vyměnil a pořád stejný mam doma tři váhy a navšech to dělá. Tak už jsem tak ňák v koncích jiny motor a závada stejná.Žeby schoda náhod.Předem dík za rady.

2013-02-20 23:12:08

ahoj petre 12. mohl by to delat krokovy motorek. mel jsem uplne stejny problem, kolisajici otacky, nekdy byly na chcipnuti, jindy zase nechtely spadnout, v krizovatce jsem vetsinou startoval. ke konci uz ani volnobeh nedrzel. vymenil jsem krokovy motorek, prace na 10 minut, cena cca 700 kc, a je klid. pokud to budes delat, tak po namontovani a zapojeni konektoru odpoj a pote zapoj + z baterie. zdravi jelda

2013-10-21 13:54:26

Zdravím, mám Ford Fiesta, 1,25 ZETEC, rok výroby 98. U motoru mám potíže s otáčkami. Při starém krokovém motorku mi motor při volnoběhu chcípal, když jsem třeba zastavil na křižovatce nebo se otáčel u domu, spadly otáčky a motor zdechl. Navíc se mi stávalo, že když jsem s autem jel....tak hlavně při otáčkách na 2000 mi při řazení vyletěli otáčky na 4000. Motor prostě začal řvát. Když zůstalo vyřazeno, otáčky v uvedených výšinách zůstaly. Proto jsem na vozu provedl výměnu krokového motorku. Chcípání na křižovatkách zmizelo, ale motor se pro změnu za studena drží na 1800 otáčká a po zahřátí má 1400 - 1500. Problém je v tom, že při řazení nebo vyřazení motor opět vyletí někde ke 4000 otáček a ne a ne spadnout. Když jsem přijel k domu a chtěl zastavit, motor vyletěl do otáček. Motor jsem vypl, počkal asi 5 vteřin, znovu nastartoval a na motru zůstalo 1500 otáček a předl jako kotě. Potřeboval bych poradit, kde by mohl být problém. Ztrátu výkonu jsem na vozidle v žádné rychlosti nepozoroval, jezdí jak drak...jediný problém zůstává v otáčkách. Děkuji

2013-10-22 13:59:03

kyle: Problém by mohl být ve snímači rychlosti, ten se nachází na spoji motoru a převodovky mírně schovaný za motorem našroubovaný přímo do těla převodovky.

2013-10-22 14:05:07

kyle: pokud muzes nech si to napicnout na kabel tady to muze delat vice veci a nebo eksperiment pokus omyl jak rikam pricin muze bejt vic vaha vzduch,volnobezny ventil,cidla otacek atd...


Odpovědět

1  2  3