Fórum - Téma


Motor+Fiesta-váha vzduchu


Fórum Fiesta VI Motor+Fiesta-váha vzduchu

Informace o modelu: Ford Fiesta VI


1  2

2009-03-18 20:27:40

zdravim.potřeboval bych zjistit jake,ze 4 drátků co vedou do váhy vzduchu,jsou na teplotu nasávaného vzduchu.je to na vůz Fiesta 1,3 ,51kw , 2003.potřeboval bych to vědět kvůly té blbosti kterou jsem koupil.Ta by měla dávat řídící jednotce signál ,že vzduch je teplejší než opravdu je a tady by to mělo zvíšit kompresy.Ale nevím na které to připojit,mají to být jen 2.díky.

2009-03-18 20:42:13

Měl by to být pin 3 a 4 na konektoru map - podle nákresu

2009-03-18 21:29:23

děkuji moc.už jsem nevěříl že se to dá sehnat.našel jsem toto http://obchod.autokelly.cz -bohužel se mi nedaří zadat adresu aby naběhl i obrázek. KOD výr.je : EPS 1.993.097 ale zde se zjistí leda...neboť EL.moc nerozumím. nemáš náhodou nějaké zkušenosti s touto blbostí či nějakejma ůpravama? ale jinak určitě dík.

2009-03-19 09:51:31

Tak o tomhle slyším poprvé, ale dává to docela smysl. To čidlo teploty vzduchu bude určitě rezistentní , čili se podle teploty mění odpor, a ta blbůstka , kterou jsi koupil bude jen obyčejný rezistor s přesně vypočítaným odporem. Tudíž to jen připíchneš paraelně na ty dva drátky a je jedno , který kam. Každopádně musíš mít u té věcičky nějaký návod k montáži a podle něj postupuj.

2015-08-01 14:30:36

Ahoj, auto mi občas zničeho nic přestalo táhnout, motor nešel vůbec do otáček. Moc jsem to neřešil, ale teď se mi rozsvítila i kontrolka MIL, připojil jsem to na diagnostiku Vag a vyhodilo mi to (tlak nasávaného vzduch hodnota příliš malá a teplota nasávaného vzduchu příliš velká). Vytáhl jsem váhu vzduchu vyčistil jsem jí. Ještě jsem jí proměřil odpory, ale nevím jakou mají mít správnou hodnotu. Dáte někdo radu co by to mohlo být. Dík

2015-08-01 14:33:26

evolusn: Vag diagnostika je totální nesmysl u Forda

On je totiž s diagnostikou u Forda dost velkej problém. I když kvalitní multiznačková diagnostika jako je třeba KTS-ko od Bosche, Delphi, Texa, SuperVag. a pod. Tak se stává, že u forda nedokážou správně komunikovat s ŘJ a vypíšou bez závad, nebo jen přibližnou závadu, nebo totální blbost.

A ty rádoby diagnostiky co se prodávají za pár korun na netu nejsou nic jiného než rozšířené Scannery. A s tima opravdu nic neuděláš umí jen hodně omezenej základ. A prodejci hřeší na to, že lidi se chytnou na cenu. Nehledě na to, že s diagnostikou musíš umět dělat, jinak si zaděláš na pořádnej problém a znepojízdníš si třeba auto.

2015-08-30 19:27:37

čau potřeboval bych poradit s fordíkem náko zlobí a už si nevím rady mám fiestu rok 2005 obsah 1,25 55kw.Když nastartuji tak se za 4vteřiny začne dusit a po sešlápnutí plynu vše ok.měnil jsem svíčky origos s fordu,mám nové filtry,rozvody a pořád nicco by to mohlo být?mužeto ělat baterka?na diagnostice vubec nic díky za radu

2015-08-30 19:49:53

jirka15: No nejsem mechanik ale ja bych to odhadoval klidne i na zanesene vstriky

2015-08-30 20:06:25

jan1: no skoušel jsem adetiva a dělá to pořád jak mile auto stojí vic jak 8 hodin a pak ho nastartuju tak se zadusí sešlápnu plyn a pak ok jako by se nic nedělo no a nemuže to být baterkou?zátěžák ukazuje bad

2015-08-31 20:06:33

jirka15: No ja mel se startem problem taky.Byl jsem ve Fordu a tam diagnostika atd. a nic az jsem zjistil ze neni hlavne jedno kde tankujes benzin a hlavne me poradily at obcas vytocim motor do kopce tak mezi 3 az 4 tisicema otacek aby se vypalil karbon ze vstriku.Ja si rikal to je blbost jako prase ale i tak jsem to vyzkousel a treba jednou za mesic to opakuju a nemam problem a zavada zmizela.To je moje zkusenost no.

2015-09-07 18:11:43

čau tak ted ta závada žačína se z horšovattočil jsem motor až do 4500otaček a pořád to děla ráno nastartuju a za 3 vteřiny se udusí klapka čistá nová baterka adetiva v benzínu fakt už nevím jediné co mě vrtá hlavou je to že na pravej straně na konci lišty vstřiku něco syčí ale benzín neteče mužeto být ono co mě zlobí?a kde tam najdu karburátor taky mě na to upozornovali v autoservisu mám ford fiesta rok 2006 1,25 55kw dík za radu

2015-09-09 09:45:35

jirka15: Mám dojem že si asi pleteš pojmy. Když má motor vstřiky, tak nemá karburátor a naopak. To, co ti tam syčí, může být odsávání z karteru (klikové skříně) které je vyústěno do sání motoru. Pokud není těsné, tak se může ozývat jako syčení a může úplně změnit poměry v přípravě směsi. Pokud je hadička prasklá, je třeba ji vyměnit.

2015-09-09 17:30:22

čau hele névím tak mě to řekli v opravně a to co myslíš je v pohodě ale na kraji lišty jak vsou vstřiky tak je tam náky rekulátor tlaku paliva a ten syčí je na něm nasezená hedička a když jsem ji odpojil tak trochu vytekl benzín mužeto dět tohle?díky moc za radu

2015-09-09 17:35:23

jirka15: Myslíš zajisté zpětný ventil

2015-09-09 17:37:29

povadi: asi ano je to možné že by to mohlo dělat tohle?

2015-09-09 17:38:36

jirka15: Kolik Ti to dává tlaku benzinu?

2015-09-09 17:41:46

povadi: 3,1 co naměřily pry to je v pořádku čerpadlo palivové,

2015-09-09 17:45:01

jirka15: měřeno to bylo kde, na čerpadle, či před lištou?

2015-09-09 17:45:16

povadi: kontroloval jsem i klapku sání a ta je čista na diagnosstice není vubec nic

povadi: a měřeno bylo na liště.

2015-09-09 17:49:12

jirka15: dobrá, to je v normě, tak otestuj ten ventil.


Odpovědět

1  2