Fórum - Téma


Motor+Fiesta-po zhasnutí,špatný start


Fórum Fiesta VI Motor+Fiesta-po zhasnutí,špatný start

Informace o modelu: Ford Fiesta VI


1  2

2013-08-27 21:40:17

Dobrý den, mám problém se svoji Fiestou. Když se mi stane, že zapomenu zařazenou rychlost a zastavím vozidlo, tak logicky chcípne, ale co je problémem - už nenastartuje. Při otočení klíčkem je slyšet jen slabé pootočení a lehký záběr motoru, ale to je vše. Když jsem natvrdo odpojila baterku a pak ji opět připojila, tak vůz už nastartoval. Volala jsem i do servisu a tam mi řekli, že netuší, čím by to mohlo být, a že to nemám řešit, dokud pomáhá odpojení baterie a závada se plně neprojeví. Máte někdo podobnou zkušenost? Za každou radu budu vděčná.

2013-08-27 22:16:08

fiestav2002: Tak za takovou odpověď v servisu bych je tam nakopal do ........... Není jen slabá baterie ? Zkoušela jsi ji dobít ? Když po odpojení a znovuzapojení baterie startuješ tak to točí dobře ? Najdi servis , kde dělají zátěžový test na baterie ať ti ho udělají , trvá to pár minut , někdy ten přístroj mívají i v prodejnách autobaterií .

2013-08-28 08:57:24

vaman: Baterku jsem dobít zkoušela a točila dobře. Každopádně ten zátěžový test zkusím. Díky za tip!

2013-08-28 09:56:03

fiestav2002: Jak máš starou baterii? Baterie může vykazovat napětí, ale většinou už nemá proudovou kapacitu pokud jí máš 3 a více let, kup novou a máš klid...stejně se blíží zima a budeš ráda že že jsi jí vyměnila. Přeměř ješte dobíjení...nemusí dostatečně dobíjet altík. Pokud vezmeš voltmetr a změříš baterii, tak na zvýšené otáčky musí být na kontaktech cca 13.5-14.2 V...pokud ne, špatně dobíjí altík. Většinou to bývají uhlíky nebo regulátor napětí. Někdy bývá vadná i volnoběžná řemenice na atlíku (pokud jí má)

2013-10-23 22:56:46

Zdravím vážení Forďáci,tak pokud se baterie týče,tak se musím výrobce zastat-moje Fiestička je rok výroby 7.2002,v ní byla namontovaná bezúdržbová baterie,originál od Forda a ta byla vyrobena 11.2001 a dožila mi až do teď,kdy jsem jí před zimou raději preventívně vyměnil za novou,vzhledem k věku vozítka a ceně originálu ne za stejný typ,od kterého očekávám životnost menší,ale dostačujjící pro spolehlivé dožití Fordíka.Možná mi to nebudete věřit,ale tu baterku jsem nikdy nedobíjel mimo vozidlo,ani jinak. Ke kontrole měla takové barevné oko,které mělo stále tu správnou,zelenou barvu,která vybledla až teď,poslední dobu,což mě vedlo k její výměně

2013-10-24 08:50:34

stturnier200: Pokud je baterie vpořádku a je rozsvícené předepsané osvětlení vozidla (tlumená světla), tak při volnoběžných otáčkách by napětí po nastartování nemělo klesnout pod 13,8 V (to znamená při cca 150-Watové zátěži(. Po cca 1/2 hodině jízdy (kdy už se baterie srovnala po staru) by po vypnutí osvětlení mělo být napětí v rozsahu 14,1 - 14,5 V (14,1 V u starších vozidel, kdy se ještě kalciové baterie nedávaly a byly jen klasické olověné baterie a cca 14,5 V u novějších vozidel, která už z výroby měla olověné baterie s přísadou kalcia). Podle typu baterie z výroby byl také osazován regulátor nabíjení v alternátoru nastavený pro příslušné napětí.

Pro kalciové baterie je napětí vyšší a proto daleko častěji odchází žárovky. Ale kalciové baterie zase mají tu výhodu, že pokud se hluboko navybijou, tak mají delší životnost.

Pokud uživatelce fiestav2002 po chcípnutí nešlo auto nastartovat, měla možná zapsanou nějakou chybu v paměti řídicí jednotky a po odpojení a opětovném připojení baterie se chyba vymazala a auto nastartovat šlo. Takže to ještě nemuselo znamenat špatný stav baterie.

2014-11-28 18:01:39

fiesta 1.4 TDCI špatně chytá .. fiesta 1.4 TDCI špatně chytá

Zdravím,mám Fiestu 1.4 TDCI,2008,problém je ten,že dlouho točí než chytne.Jedna svíčka byla pryč,ta se vyměnila a žádná změna.Filtr je nový,ještě bych potřeboval poradit,jestli ten balonek na pumpování nafty musí a po kolika asi zmačknutí,musí ztvrdnout?Nebo je to jenom na dopumpování nafty do filtru?Díky za odpovědˇ Petr

2014-11-28 18:08:26

petr5610:

U těchto motorů, pomohlo když pri startu se přidá trochu plynu. Asi ti padá nafta, ale pokud pumpuješ, balonek uplně není tvrdý. Marně.

Jinak jsi žena? Že máš červený nick

2014-11-28 19:22:56

tomenzino: píšu to za manželku je Petra,jinak to s tím plynem zkusím zítra ráno,ted s tím přijela,je to ještě teplý.Když tedy padá nafta musí být někde nějaký ventil ne?jinak dík

2014-11-28 19:58:06

petr5610:

Měl by být na přívodní hadičce paliva ventilek. Je muzi hadicí, aby nafta nepadala. Ok rano zkus, mírně přidávat

2014-11-29 15:05:26

tomenzino: zdar,ráno napumpoval,trochu plyn přidal a žádné zlepšení,6-7x motor točil než to chytlo.Asi nechám změřit vstřiky,jestli nejde ráno většina nafty do přepadu

2014-11-30 11:31:48

petr5610: Jen otázečka. Máš problém se startem vždy jen,když je to studené, Nebo je to pokaždé i když je teplý motor?

2014-11-30 11:37:10

mozol: Když je motor teplý,tak 2x otočí a jde.

2014-11-30 11:56:57

petr5610: Tak bych to viděl spíš na žhavičky. Jsou v háji. Ten problém znám z escorta 1.9TD. Za studena to točíš a jde ti z výfuku modrý kouř a když to chytne ,tak začudíš jak kamna. to proto,že to nenažhaví tak jak má.

2014-11-30 17:08:15

mozol: jestli jsi dobře četl vlákno,tak jsem psal,že svíčky jsou OK a při startu to nekouří jen to dlouho trvá než chytne.

2014-11-30 17:44:24

petr5610: no čtu asi správně,že jsi měnil jen jednu svíčku. No a vzhledmek tomu,ře ti píšu skušenost z escorta a ten je starší a ty máš fiestu a novější,tak není podmínkou,že ti to musí čoudit. Ale pokud vím,tak není jen jedna žhavička,nebo ano? A podle tvého popisu ,že za tepla to nastaruje,tak bych to na čerpadlo moc neviděl.

2014-11-30 17:52:07

mozol: měli jsme venku všechny,tři šly,jenjedna byla černá a nefungovala,ostatní byly dobré,krásně světle vypálené.to auto má jen 100 000 km,tankováno jen u AGIPu.takže tedˇzkusíme vstřiky.

2014-11-30 18:07:29

petr5610: Pak už asi nezbývá, než se domnívat, že dopravní čerpadlo má při startovacích otáčkách malý výkon a proto dává málo nafty. Jakmile motor nastartuje, tak už má otáčky větší a množství nafty už stačí. Teplý motor točí o něco větší startovací otáčky a tak startuje o něco lépe. Ale to by se zjistilo jenom při tom, kdyby se měřil tlak nafty. To by měli umět v servisu.

2014-11-30 18:39:55

petrdepo: zítra jde do servisu,doma se stím už nedá nic dělat

2014-11-30 18:47:08

petr5610: To, že jsou svíčky v poho jsi zjistil jak? Pohledem? Tak takhle to nezjistíš Musíš je změřit


Odpovědět

1  2