Fórum - Téma


Motor_Fiesta IV-studený start


Fórum Fiesta IV Motor_Fiesta IV-studený start

Informace o modelu: Ford Fiesta IV


1  2

2015-05-06 10:48:32

blopyk: Zdravim, něco podobného mi na mondeu dělalo čidlo teploty vody.

2015-05-07 08:04:29

blopyk: Příčina může být váha vzduchu.

2016-10-31 11:48:35

Ahoj tak další poznatek. po nastartování motoru za studena jsou nízké volnoběžné otáčky cca kolem 800 otáček. nesepne se jakoby sytič. když sešlápnu plyn tak se motor dusí. je tam díra jak u karburátoru. pomalé přidání je ok. proto my asi při zařazení d nebo l na automatu motor za studena chcípne. jak se ohřeje je to ok. čím by to mohlo být? děkuji

2016-10-31 11:56:14

taťulda: ja mam podobny problem, s tym ze sitic sa mi zapne. za stude po zaradeni skape, akurat pri spiatocke mi to len pridusi. Uvazujem nad precistenim prevodovky zatial mi s tym nikdo nevedel poradit.

2016-10-31 18:59:20

branino: Protože jde o automatickou převodovku, tak by mohla pomoci výměna hydraulického oleje a filtru. Tím, že je venku už chladněji, tak starší olej už může houstnout. Někdy pomůže pár minut po nastartování nechat motor na volnoběhu, aby čerpadlo v převodovce promíchalo olej. Je třeba dodržet specifikaci oleje.

2016-11-01 12:37:42

petrdepo: filter a olej ma 2 mesiace. Jedine co ostava novy filter a olej ale na cisticku, asi niektory kanalik bude opchaty.

2016-11-02 07:34:26

branino: V tom případě bych viděl problém spíš s motorem, protože automatická převodovka se bude chovat pořád stejně. Regulace motoru by to zařazení převodu měla vyrovnat. Navíc studený motor by měl mít několik minut zvýšený počet otáček o cca 100-150/min. Teprve po jeho částečném ohřátí mají volnoběžné otáčky klesnout na normální.

2016-11-02 09:09:21

petrdepo: sitic funguje, otacky zvysi, po ohriati klesne, ale aj tak ho pridusi tak ze vacsinou chcipne ak nie, tak ho extremme pridusi, ci je zima ci leto, samozrejme v zime castejsi, startujem na druhy treti krat, brzda nesmie byt na doraz, vzdy po zaradeni, s autom cukne aj po zohriati

2016-11-02 09:14:47

za studena má motor cca do 800 otáček. a po sešlápnutí plynu se dusí. po ohřátí na provozní teplotu jsou otáčky tam kde mají být kolem cca 950 otáček. vím že ohřátý motor na automatu má volnoběžné otáčky višší než manuál kolem těch 950 otáček právě kvůli tomu vyrovnávání. když automat zařadí tak klesají otáčky i o 200 otáček. takže těch 800 je málo když klesne na 600 tak se už neudrží. otázka je proč studený motor má sotva 800 a ohřátý je tam kde má být na těch 950. mohlo by to být třeba čidlo teploty pro řj? zítra chci čistit klapku a čidlo i krokový motorek. díky za rady Petr

branino: tak tohle mi to taky dělá za tepla. že trochu kopne ale udrží se. pokud ovšem rychle volim řadičem tak občas chcípne

2016-11-02 17:29:48

taťulda: To lehké kopnutí je normální a vzniká naplněním měniče po zařazení. To, že na zpátečku je menší je dáno jiným převodovým poměrem zpátečky. Ostatní je věc regulace motoru a příčinu by měla zjistit diagnostika.

2016-11-10 00:45:53

tak dnes diagnostika házelo to chybu lambda, váha, teplota vzduchu. po výmazu dobrý ale jediná závada co se objevuje je předčasné časování vačkové hřídele výfukových ventilů. bylo vysvětleno že to ostatní závady může házet ty rozhozené rozvody. takže mě čekají rozvody a pak znovu diag.


Odpovědět

1  2