Fórum - Téma


Motor+Fiesta-nestartuje ani na roztažení


Fórum Fiesta IV Motor+Fiesta-nestartuje ani na roztažení

Informace o modelu: Ford Fiesta IV


1  2

2008-02-22 13:08:40

Zdravim vsechny. Mam Ford Fiestu 1995 1.1 . Problem - nejde nastartovat skyta ale nenastartuje. Pred 3mi tydny jsem koupit toto auto, jezdil jsem 4 dny a pak jednoho rana jsem nenastartoval a ani pri roztahovani autem a pripojenim el kabelu to nepomohlo. V servise mi jen procistili svicky a slo to zase asi tyden Spotreba paliva byla 8.2l na 100Km.Po tydnu mne musela odtahnout odahovka a tam mi dali nove svicky a upravili ( jesli se to u toho modelu da) cas kdy pisty jsou nahore a to hazi jiskru pry tam byli 3 pisty spatne serizene. Spotreba klesla na 6.7L na 100Km. Krom toho jsem byl u znameho a ten rikal, ze motor tlakuje, ztraci se olej, ale pod autem neni nic. Po 2 tydnech mi to neslo nastartartovat jedne destive noci a roztahoval mne jeden znamy autem a na 2 ku to po chvili chytlo a pak bez problemu rano nastartovalo i presto jsem radeji nechal v servise vymenit svicky. Vim, ze se mi to stane opet ale neznam pricinu proc to tak dela. Verim, ze mi v tomto poradite. Je to Anglicky model jelikoz jsem ted v Uk, ale myslim si ze ne vse by melo byt naopak logice jak to v UK byva. Predem diky za odpovedi.

2008-02-22 14:18:26

Ahoj, pokud ti ubývá olej není něco v pořádku z pístnámi kroužky a nebo z simeringy na ventilech . Tím se můžou zanášt svíčky a proto stálé problémy s nimi. Z nastavením těch tří pístů si dělali určitě srandu,nevím jak by to šlo udělat, ve skutečnosti to nejde, jak píšeš. Zdenek

2008-02-23 01:25:01

No kdyby byli zanesene svicky tak po roztazeni autem jak jsem psal si myslim, ze by mi to na druhy den rano nenaskocilo bez problemu ale zase by to neslo. Technik ktery se dival na ty svicky rikal, ze ty svicky vypadaji normalne jak pri uzivani maji vypadat. Baterka bych rekl, ze je v pohode. Jeden z tech techniku rikal ze motor tlakuje co jsem videl vytahl za behu motoru hadici kde se lije olej a ja videl jak vychazi dym, ale pouzil jsem olej na procisteni motoru a dymi to mene. Nezna nekdo nejaky specialni olej na to vycisteni motoru za chodu a zaroven na delsi zivotnost toho motoru? Jak to zjistit presne a nenarocne cim to muze byt a hlavne jak tomu predejit?

2008-02-23 11:39:56

Ahoj, napiš přesně co potřebuješ, jinak se podívej nato co píšeš nahoře a pak se dále vyjadřuj, není ti rozumět co vlastně chceš, odmítáš názor a zase něco jiného pleteš. Jinka toho nech. Zdenek

2008-02-23 16:12:10

To je jednoduche. Rozumim tvemu vyadreni a verim ze motor neni ok.

Stale vsak nerozumim tomu kdyz mam zanesene svicky a nenastartuji a az po roztazeni druhym autem to naskoci. Proc to pak naskoci na druhy den bez problemu kdyz jsem nic s tim autem nedelal?

2008-02-23 16:22:39

Ahoj, je to věc baterie a jejím polesem napětí (proudu), při toční startérem je nízké napětí pro jiskru, roztažením se poměry zlepší a na svíčkách je větší napětí a proto to chytne, druhý den jsou svíčky čisté a proto ti chytne, baterie si taky odpočinula. Pokud se později svíčky přeci zanesou, je závada jak jsem psal výše. Zdenek

2008-02-23 20:48:40

Ahoj. Muzu jako laik prijit na to jesli je zavada na pístnim kroužku a nebo na simeringu na ventilech ? Muzou to presne urcit v opravne pomoci pripojeni k pocitaci nebo musi vytahnout cely motor, rozebrat ho a pak mi to oznamit? Kolik vlastne stoji pistni krouzky a simering? Predem diky za odpoved.

2008-02-23 21:09:47

Ahoj,na počítači nato nepřijdou to jsou závady které ř. jednotka nezaznamenává. Určitým postupem měření tlaku ve válcích se dá závady na 100% odhalit. Motor se k vůli tkové opravě nemusí vymontovat z karoserie. Cena pístních kroužků je různá, 800 - 2000 kč, jednak podle výrobce a kvality. Gufera ventilů jsou v ceně asi do 15 Kč. ks., ale spíše míň než 15 kč. Zdenek

2008-02-24 12:11:38

Dekuji za vsechny odpovedi, alespon vim na cem jsem.

2009-02-01 21:51:03

Tak jedna žádost o radu. F 1.1 normálně nastarována, po chvíli jízdy začal pískat dveřní vypínač, ani jsem nevěděl, že tam je. Přijel jsem domů demontoval vypínač ( zarezlý ). Zkusil jsem nastartovat a nic. Od této doby nejde nastartovat. Startuju, ale nechytá. Svíčky nehází jiskru, při značném sešlápnutí plynu nevlhnou ( dle mého tedy ani benzín neteče ). Proud do cívky jde, ale z cívky ke svíčkám už ne. Tak to jsem blázen, co s tím najednou je ? Nemohlo se tím vypínačem něco spálit, není tam nějaká pojistka ?

2009-02-02 10:36:29

Ahoj, mám podobný problém, Fiesta 1.1 r.v.92 po vyvaření L prahu a výměně L blatníku nejde nastartovat, nedává jiskru, svíčky suché, palivové čerpadlo nejede-nedostává 12V, na RJ proud jde, startér točí motorem normálně.. Napadlo mně, když jsem vařil práh CO2 a neodpojil baterku, nemohl jsem něco odpálit? Nemá Fiesta Nárazové čidlo, co odpojí pal. čerpadlo, popřípadě kde ho má?

2009-02-02 16:22:16

Světe div se. Něco jsem tady četl o resetu řídící jednotky. Vyndal jsem baterku na nabití, byla venku asi půl dne. Když jsem zapojil, normálně jsem nastartoval a auto jelo.

2009-02-03 14:05:10

to: kodl 1 : Spínač setrvačnosti tam je, ale kde to ti nepovím, jelikož jsem po něm ještě nepátral. Jestli jsi tam mohl něco odpálit při vaření COčkem, je to možné, záleží jak jsi to kostřil, připojená baterka při svařování nevadí. Benzínové čerpadlo jde přes spínač setrvačnosti na pojistku a pak na relé, které ovládá ŘJ. Takže pokud je na pojistce čerpadla napětí, ŘJ sepla relé a bude vyskočený spínač setrvačnosti. Pokud na pojistce napětí nebude, bude buď vadné relé nebo odpálená ŘJ. Pak už jen zbývá zkusit reset ŘJ.

2009-02-03 14:12:16

Díky, podívám se po tom spínači... jinak pojistky ok, CO2 jsem kostřil co nejblíž k místu svařováni, a jednotka je asi OK, zkoušeli jme jinou a žádný rozdíl...

2009-02-03 14:45:02

Změř napětí na pojistce, jak jsem výše popisoval - na pojistce musí být proti kostře 12v a to na obou stranách

2009-02-03 14:54:19

Na pojistce 12V je, to jsem zkoušel jako první...

2009-02-04 09:22:33

Takže vyřešeno, čidlo setrvačnosti v autě není, asi ho někdo vymontoval, ale byt tam tajný vypínač a u něj upadlý drátek... A další závada, špatný kontakt hlavního relé, stačilo s ním zahýbat a auto zase jede...

2009-03-19 19:53:25

Zdravím všechny,potřebuju poradit.

Mám fiestu r.90,která mi dnes začala trucovat.Dopoledne jsem nastartoval úplně v pohodě,popojedu 100m chcípne a už nejde nastartovat.Pouze občas škytne.Nevíte čím by to mohlo být???

Díky za rady Pavel

2009-04-07 11:56:28

Tak toto se mi taky stalo.. v zime, kdyz jsem mel hrozne malo paliva... pak jsem dal baterce pekne zabrat, ale po dlouhy dobe nakonec naskocil...

2009-06-05 17:43:06

Konečně jsem našel ten spínač setrvačnosti, je pod krytem sloupku u řidiče na obrázku s červeným tlačítkem


Odpovědět

1  2