Fórum - Téma


Motor+Escort-ztráta výkonu při studených startech


Fórum Escort Motor+Escort-ztráta výkonu při studených startech

Informace o modelu: Ford Escort


1  2

2011-10-29 19:39:33

Ahoj escorťáci, mam veliky problem při studenych startech s volnoběžnýma otáčkama. (mam forda escorta r.v.1997 kombik 1,6-16v 90k(66Kw)). Abych to vysvětlil: Rano nastartuji, volnoběžný otáčky jsou normalu ale jak zařadim rozjeduse přidam plyn tak mi klesnou pod 600ot/m a strácí výkon až mi to chípne i když nezařadim a šlapnu jen na plyn spadnou otačky na cca 600ot/m, a to celí mi děla než se mi motor ohřeje a po ohřátí mi někdy škube při běžné jízdě. A za další mam vysokou spotřebu okolo 12l/100km.Prosim o radu předem děkuji

2011-10-29 22:02:18

Nexus: co se týče tvého problému,tak je víc možností. Tak za prvé : může to být váha vzduchu. Zkus ji vypojit a pak uvidíš jestli to bude mít ty samý příznaky.jestli ano,tak je to volnoběžný ventyl. Ten vymontuj a vyčisti. Stejně tak to udělej z klapkou vzduchu. Nejlepší je na to čistící sprej na brzdy.

2011-10-30 11:35:09

Dekuju moc,

Ventil jsem měl uz venku a vycistil jsem ho i klapku a vaha vzduchu tam mam novou. Nemuze to delat pricpanej filtr paliva? nevim kdy tam byl menenej a za dalsi ten predchozi majitel jezdil pry jen na rezervu tak si jeste mislim ze je na sacim kosi v nadrzi za neseny protoze na dne se udrzuje bordel a necistoty. Jinak dekuji s pozdravem Apeltauer

2011-11-12 18:29:18

Zdravim

tak jsem vymenil ten palivovy filtrr a vycistil nadrz a delato sami uz nevim co stim porad te mi prosim...

2012-01-29 13:55:12

Ahoj! Mám stejný problém jako ty!:( Úplně zprvu mi to nechtělo jet vůbec, ale po serii výměn, jsem dosáhl tohoto:

Za studena moje 1.6 16v 66kw sice o rok mladší dělá to samo. S tím rozdílem že já měnil, celou rampu se vstřikama, palivovou hadičku jsem profouknul, dal mový filtr, vyměnil, čerpadlo paliva, koupil nové svíčky, káble ke svíčkám, měnil jsem i zapalovací jednotku, kdosi mi poradil čidlo termostatu, energo ventil, klapku jsem čistil, měřily jsme tlak ve válcích a pořád nic:( Pak jsem změnil benzinku a dostal jsem jsem se na co ty. A stejně jako sháním někoho kdo by poradil jaké jsou další možnosti abych se posunul dál a mohl si vychutnat výkon auta. Za nápady děkuji.

2012-03-08 15:36:48

Zdravim,

ten to problem sem jeste neresil jezdim jinym autem, ale furt nemuzu priit na to cim by to mohlo byt me se pripada jako kdybych byl na nozovym rezimu, protoze nouzovy rezim znamena ze ulozi jednu zakladní informaci nazalozenou na urcté hodnote a tim padem auto nema vykon a zere jak tank, ze zacatku sem sy taky myslel ze by to mohl byt palivovy filtr hned sem ho vymenil a posleze zase nic. Pak sem skusil natankovat kvalitnejsí palivo od Shelu V-pawer racing 100oktan plnou nadrz a delato to same takze bych rekl ze to nebude broblem ve strikovacim zarizení ale ale komunikaci mezi ridící jednotkou a senzorama jako např.: snímac polohy vačky, snímač teploty nasavaneho vzduchu a tlaku, vaha vzduchu a atd. . Jeste me napadla jedna vec mam rozbite tlacítko na klimatizaci, abych to vysvetlil spojitost pri sepnutí kompresoru strací vozidlo o 5-15% vykonu neli vyc ale clovek to pozna pri bezne jízde. Tak prave kdyz jedu tech 130km/h tak mi najednou auto spomalí tak na tech 110km/h a po 15 sekundach ma zase vykon a neprekonam rychlost nad 140km/h to uz me nepusti vzdy ve 4000 ot/min. tak uz nevim co mam zýa problem mam vtom zakletyho certa ktery si zemne dela prdel

2012-03-08 15:39:04

ahoj ten problem sem furt neviresil jeto zaklety

2012-03-09 00:22:52

To Nexus a Jawaman: A kluci kterej z vás to nechal píchnout na pc? To c o popisujete může mýt další příčiny, jako sání falešnýho vzduchu, lambda sonda, snimač polohy vačky, teplotní čidlo, nebo třeba jen špatně osazený vzduchový filtr nebo jiné svíčky než tam patří..Kdyby někdo z vás dvou byl z okolí pardubic, tak se mu na to klidně trochu podívám a třeba něco vymyslíme, tak se my kdyžtak ozvěte.

2012-03-09 19:20:42

ahoj,

dik za radu skusim to se na to podivat docela rad bych to napichnu na PC ale nenasel jsem zasuvku

2012-03-26 20:33:51

tak rozebral jsem celí sací potrubí zkontroloval zdali nikde nenasava falesný vzduch vycistil sací potrubí, klapku, krokoví moturek, vahu vzduchu, cidlo teploty nasavaneho vzduchu atd furt to skube jak sem uvadel akorad cim dal tim více. uz jsem zoufalí z toho uz me to nebaví a ktomu mi zlobí sterace takze ho nejspis rozeberu a sesrotuju uz nevim kde muze byt prícina

2012-03-26 20:45:06

Co máš za rok výroby? A zkoušel si odpojit lambdu?

2012-03-27 17:28:52

1997 1.6 16v lamda sondu jsem neskousel

2012-03-28 17:51:38

ahoj tu diagnostiku jsem hledal uplne vsude, dnes jsem udelal test vahy vzduchu kdyz je zapojena a prilozim ruku k sani a pricpuji tak sfalesuji nasati falesneho vzuchu, tak sem to udelal a zacal motor blbnout tak to funguje nejspis a kdyz jsem ji vypojil z konektoru a zakril rukou tak nic to neudelalo tak si myslim ze vaha vzduchu je v pohode a ze je problem v filtrboxu príštích dnech si jedu pro sportovní filtr a + filtr na odvetrani vacek a celi filtr box dam do hajzlu az to zkusim dam vedet jak to dopadlo

2012-03-28 20:20:40

diagnostická zásuvka by měla být u tvého vozu, dole na sloupku dveří u spolujezdce. Jinak tu lambda sondu zkus, vypoj ji a zkus to projet, jestli to bude blbnout nebo ne.

2012-03-29 17:05:48

a kdyz ji vytahnu a nebudeto blbnout tak je rozbyta a zas na opak kdyz to bude blbnout dal tak tim to neni?

2012-03-29 18:11:52

Výborně.

2012-04-01 18:01:49

a kdyz tu lamda sondu necham vypojenou, a nebudu ji resit nemusim ji tam mít? je pred katikem tim padem je tam na ho... je spis na kontrolu emisi

2012-04-01 18:59:51

takze vypojil jsem lamdu sondu a delato porad takze lamda je v pohode. tak uz nevim co stim dal chci se zeptat jestli nekdo okoli mlade boleslavy či z prahy nemate diagnostický přistroj a nemohli by ste my skouknout pamet zavady nebo popripade podivat na stav vsech čidel v motoru diky Michal

A ještě jedna otázka - fordaci kde najdu odvzdušňovák klikovky a jak to zhruba vypada?

2012-04-01 19:39:55

To Nexus: Odvzdušnění klikové skříně vypadá zhruba jako na obrázku. Ta krabice(separátor oleje) je přišroubovaná dole na bloku motoru a hadička o ní vede do sacího systému, takže tím jak motor nasává vzduch do válců, tak zároveň odsává přetlak z klikové skříně.

Diagnostiku mám taky a kontakt mám v profilu. Tak se klidně ozvi.

2012-04-01 22:58:26

ahoj jeste skusi vytahnout cely ten system od ty klykovky a vycistit to uvidim zdali to bude v pohode ale stejnak bych urcite stavil na tu diagnostiku a kolik za to naczteni budes chtit? s pozdravem Michal


Odpovědět

1  2