Fórum - Téma


Motor+Escort-zážehový-měření kompresních tlaků


Fórum Escort Motor+Escort-zážehový-měření kompresních tlaků

Informace o modelu: Ford Escort



2009-02-09 19:45:23

Ahoj všem,chtěl bych se zeptat jest-li někdo neví kolik má asi tak průměrný motor tlak ve válci.Chtě bych to změřit asi tímto stylem, u zahřátého motoru vyšroubovat všechny svíčky a točit motorem a postupně měřit válec po válci vyrobeným měřákem ze starší svíčky a manometru.

hof  
2009-02-09 20:20:16

Ahoj, Etzold uvádí, že u zážehového motoru se kompresní tlaky pohybují v rozmezí 12 až 14 bar, více si o tom můžeš přečíst, najdeš-li si v sekci Manuály již zmíněného Etzolda, Jak na to: Escort a Orion, díl první, oddíl 002b - motor, strana 49, měření kompresních tlaků, tak se měj, F.

2009-02-10 19:35:16

Ahoj,omlouvám se ale nemůžu to najít .

2009-02-10 20:02:14

Nekoukej jen na levý sloupec, kde sou napsaný typy vozidel, v prostředním sloupci máš výpis dokumentů a tam to ne tebe zívá! Jo a mimochodem, musíš být přihlášenej!

2009-02-10 20:20:43

OK.už jsem to našel,sice je to tam dost krátce popsané.Jest-li to měření provádět se sešlápnutém plynu,za tepla nebo studena atd.

2009-02-10 20:25:25

Já když sem to měřil, tam mi bylo řečeno, že na teplotě tak moc nezáleží, dělal sem to proto za studena a startovat krátce a bez plynu! No a vše proběhlo v pohodě

2009-02-10 21:07:20

Ahoj, nemáš pravdu o tom měření tlaku ve válcích. Abys zjistil v jakovém stavu je motor, měří se za studena při plném plynu !! a dále při provozní teplotě a to v obou případech ještě další měření při přidáni oleje do každého válce před měřením určitým množstvím motorového oleje. U takvého měřeníé se dovíš v jakovém stavu jsou ventily, pístní kroužky a to je podstatné.

2009-02-12 19:22:11

Ahoj,díky za odepsání.Takže bych to měření měl raději svěřit autoservisu?Protože asi přesný postup a vyhodnocení asi doma neudělám,musel bych to asi déle studovat jak přesně na to.Tak jsem se konečně dostal k tomu měření těch tlaků ve válcích,a asi jsem to neměl dělat.Jsem z toho zklamaný je tam asi něco v nepořádku.1-válec co je nejblíže řemenicím.1-12bar. 2-6bar. 3-12bar. 4-4bar.Po přidání 5ml oleje do 2 válce se nic nezměnilo,ale u 4 se to zvedlo na 6bar.Měření jsem prováděl na studeným motoru.Tak nevím jestli s tím něco dělat nebo nechat plavat.

2009-03-02 10:27:22

Tak jsem dnes dokončil měření těch tlaků ve válci i na zahřátém motoru na provozní teplotu.1-12,5bar.2-7bar.3-13bar.4-13bar.Po přidání 3ML oleje do každého válce:1-12,5bar.2-7bar.3-13.5bar.4-13,5bar.Tak asi něco s tím druhým válcem bude,asi ventily.

2009-04-28 20:41:51

Ahoj všem,dnes jsem se ptal automechanika co by mohlo být s tím válcem co má tak malé tlaky.Tak to určil asi na podpálené ventile a řekl přibližně cenu 10tis.Je to možné?Vyměnit vadný ventil,zabrousit a složit?Taková pálka?


Odpovědět