Fórum - Téma


Motor+Escort-vysoké otáčky-zmenšení výkonu


Fórum Escort Motor+Escort-vysoké otáčky-zmenšení výkonu

Informace o modelu: Ford Escort



AeM
igor
2010-05-03 15:28:39

Mám takové drobné potíže,mám ford escort 1.6 Zetec (97)(motor ma 110tisíc) a ve vyšších otáčkách mi přijde že motor ztrácí výkon dejme tomu : motor na 1.rychlost jede jak má do 4000 otáček,po 4000 cítím jak to ztratí tah a na otáčkoměru se ručička zpomalí někdy se jako by zasekává ale poměrně málo, na 2.rychlost to udělá totéž ana 3tí,4tou už to nedělá ....nemohl by někdo vědeět čím to je ..

2010-05-07 09:20:05

moze to byt cokolvek, ale podla toho co pises by ti mohol vypadavat jeden valec. Sviecky si kedy naposledy menil?

2010-05-07 09:27:39

Mám také problém (promiň ,že to píšu sem ale nechtěl jsem zavádět novou větev)

Vysoké volnoběžné otáčky když dojíždím třeba ke křižovatce vyřadím otáčky spadnou třeba na 500 pak vylítnou na 1500 udělá to dvakrát a pak se zastaví na 1200 je to znát i na spotřebě bere si tak 10 litrů normál jízdou -jinak svíčky kabely nové jde o forda escorta 1995 1.8 16v zetec 77 kw .

2010-05-07 09:42:42

u teba to robi odvetranie klukovky.

Ked sa pozres na motor z predu, tak na pravo dole pod termostatom ti vychadza pogumovana hadica z motora a je vedena po pravej strane do zadu az pod sanie. Tato hadica sa sklada z dvoch casti. Ta prva cast je kovova a pogumovana a ta druha je gumena - ta zvykne prasknut a tym saje motor falosny vzduch. Ked to budes menit tak precisti aj ventil odvetrania klukovky , ten je na zaciatku tej kovovej- pogumovanej hadici v predu na rohou motora pod termostatom. Da sa to normalne rukou vytiahnut. Ale inak najlepsie je kupit ten ventil novy, u nas vo forde stoji ten ventil 40 euro. Ta zadna hadica asi 15 Euro. Tu kovovu z pravidla netreba, v nej je iba podtlak takze tej sa nikdy nic nestane.

AeM
igor
2010-05-07 19:47:02

svíčkama to určitě není mám je nové,po koupi sem je měnil...napadlo mě zkusit vyčistit vstřiky,možná jsou jenom Přicpané a při vyšším přítoku benzinu se tam ten benzín nedostane..ale nevim ejsi to neni kravina

2010-05-08 10:20:44

To bude mít spíš spojitost s nasávaným vzduchem, kdy si měnil vzduchový filtr?

AeM
igor
2010-05-08 14:52:32

ty jo ja sem rovnou mohl napsat co je měněné a tak , no zvduchový filtr je myslímnový , když už tak se mi zdá že to nesaje tolik co potřebuje když sem zkoušel u motoru tahat za lanko plynu, tak to sací potrubí bylo celkem dost měkké když sme ho zmáčkl ,ale něco to saje prootže ůplně měkké to nebylo, že by váha vzduchu špatně fungovala...?

2010-05-08 22:51:56

Ta by to mohla určitě být, plus další možnost je čidlo tlaku v sacím potrubí... Váhu vzduchu by mělo stačit vyčistit

AeM
igor
2010-05-09 10:59:28

Díky Za radu ..zkusím to a dám vědět jestli mi to pomohlo

AeM
igor
2010-05-09 21:07:37

tak,razantně to nepomohlo,vyčistil sem všechno sací potrubí,odoxidoval kontakty na čidlech a přijde mi že to ted dělá jenom někdy,ale problém je tu pořád :-/ ....

2010-05-09 22:06:45

U ztec to je zajímavé, nicméně tohle mi delalo u escortu XR3i a bylo to tady už jednou zmíněným scím potrubím. Byl tam omezovací kroužek na vstupu a zadelany papirovy filtr, sem to vymenil za KN a ten kroužek jsem vyhodil a rozdil obrovsky, krasny tah, menší spotřeba.

2011-02-02 14:43:01

Ahoj...

CHci se prosím Tě zeptat,mám Ford Escort 1.6 16ventil 1993 66kw,je tam problem s váhou vzduchu,je tam teda sportovní filtr,ale kdyz odppjim vahu vhzduchu,tak je to v pohode,teda aji tak to zere dost,ale kdyz ji zapojim,tak se to dusi.Zkousel se ji vycistit a nepomohlo to,tak sem premyslel,koupit si novou,ale kde bych to mohl koupit,nekde u Brna,nevite?A co ji takhle nechat odmontovat?Zmeni se tak spotreba,snizi?

A kdyz uz si ji koupim,napr.na Vrakoviste,novou,to bych se asi nedoplatil,tak jak ji pak vyzkouset,to bude potreba seridit nebo tak ne?

Diky za odpoved...

2011-02-02 14:53:05

pred tym nez ju kupis, by som najprv vyskusal druhu vahu vzduchu, moze sa stat ze to nevyriesi problem.

2011-02-02 14:54:01

je to jednoduchý, podle čísla dílu (váhy vzduchu) najdeš jinou ať už novou nebo zánovní z vrakoviště, ta dává nějaké hodnoty řídící jednotce a ta si je vyhodnocuje. Jednoduše žádné seřizování na konkrétní motor není, prostě podle čísla najdi správnou váhu a je to. Jinak odpojená váha vzduchu znamená jezdit v nouzovém režimu řídící jednotky, což by sice šlo furt, ale dobré to není, protože ti to bude zbytečně žrát jako tank. váha vzduchu má za úkol právě snižovat spotřebu paliva podle toho kolik a jakého vzduchu jde do motoru. Nová váha vzduchu vyjde na nějakých 3500,- Kč. Na vrakovišti to bude třeba polovina nebo i míň...je na tobě jak se rozhodneš, ale všechno co v tom motoru je má svůj význam a neradil bych ti jezdit bez kteréhokoliv čidla na řízení motoru..

2011-02-03 15:59:33

Tak teda moc díky...


Odpovědět