Fórum - Téma


Motor+Escort-problém se startováním


Fórum Escort Motor+Escort-problém se startováním

Informace o modelu: Ford Escort



2010-01-16 18:16:43

zdraim vsechny dnes se mi prihodilo to ze rano pri startu motor jen tocil ale nenaskocil na podruhe naskocil normalne dvacet minut jsem to neresil pak ale prisel asi paty start motor jen tocil nenaskakoval ale navic to bylo doprovazeno docela hlasity jakoby vrcenim nevim k cemu bych to prirovnal snad jako k pastorku kdyz jde pres zuby nebo tak neco nasledovalo asi deset startu nic rikam si mozna zapalovaci modul mam v garazi jeden navic tedy dam ho tam nasleduje star opet ten zvuk je chvili pak tezvuk prestava auto dostava jiskru a naskakuje odjel jsem do garaze stim ze modul vymenim predtim jsem kabely ale pripojil zpet na puvodni modul a auto celej zbytek dne startuje normalne tedy modulem to neni nemate nekdo stimto zkusenost diky za rady

2011-01-03 09:23:20

Ahoj,potřebuji poradit, mám Escort 1.8TD r.96,večer jsem nastartoval a po 300 metrech auto chcíplo.Palivo zamrzlé není,jde klasickou cestou až ke vstřikům, motor točí ale nenaskočí, má divný zvuk.Neví někdo co by To mohlo způsobovat,díky

2011-01-22 00:51:52

Šlo to pak nastartovat? Nesaje to vzduch do nafty (netěsnost)? Není ucpaný palivový filtr? Má podávací čerpadlo dostatečný tlak (3 bary)?

2011-08-28 14:56:50

Občas mi vyskočí jakási pojiska ze ktere jede olej (sry, sem amatér jak poleno) která nejpíš funguje jako vodič protože když se vychýlí, nenastartuji. Jde o samostatnou hadičku dole za motorem

2013-07-10 16:46:59

Escort 1.6 benzín carburator mk4 - .. Zdravím, nejde mi naštartovať môj ford escort. Neviem prísť na to čo v tom môže byť ale s najväčšou pravdepodobnosťou to bude v rozdeľovači ale niesom si istý preto sa pýtam kde môže byť chyba....motor bol, pred tým ako som ho dal do môjho auta, v inom forde tiež mk4 ale mal už priame vstrekovanie no ja mám karburátor a tak som dal ten karburátor na ten nový motor, veľa káblovačky a nastavovania, a nejde mi naštartovať....hlavu som dal vybrúsiť....palivo do karburátora ide...keď idem naštartovať tak točí ale nechce chytiť len keď pridávam plyn a nahromadí sa benzín tak to zrazu strelí a z karburátora vyšľahnú plamene, asi 20cm....neviem či mám dobre založené káble od rozdeľovača ku sviečkam.....na internete som pozeral že by to malo ísť takto....1342...nevedel som odkiaľ sa berie 1. valec a tak som to skúsil aj z jednej strany aj z druhej no nič...niekedy sa stane že odpália 3 válce ale vždy len strelia...bol by som rád keby mi niekto, kto má túto verziu forda alebo sa do toho lepšie vyzná lebo si s tým neviem rady, pomohol....vopred ďakujem.

Andreas

2013-07-10 18:22:44

andreas: Nejprve asi doplň přesnější údaje o novém motoru (jaký je rok výroby a jaký je to typ - zda to například není Zetec), protože se používají dvě různá pořadí zapalování válců. A také si doplň dole ve svém profilu registraci vozidla, aby se bylo podle údajů možno dopátrat pořadí zapalování u původního motoru. PPokud bys vyplnil i VIN kód, dá se zjistit více podrobností. Ale to je už na tobě.

2013-07-10 22:02:03

petrdepo: Nestihol som si doplniť informácie o motore a aute, nemal som čas keďže pracujem na tomto aute....motor je ten istý len má nabehaných menej kilometrov. Starý už prefukoval. Podľa kódu VIN som už na internete informácie o motore hľadal no nič som nenašiel. Kľudne ti tieto informácie poskytnem. Myslím si že by ale bola lepšia komunikácia cez skype ak by si bol ochotný. Motor je ZETEC. Rok výroby myslím že 1989 niesom si istý, vysvetľovanie na dlho. Je to štvorvalec so zdvihovým objemom 1,6 litra. VIN kód od motora ktorý som založil do auta je *WF0AXXGCAAHJ41869*. Bol by som rád keby sme komunikovali cez skype, vidím že sa do toho asi vyznáš alebo máš nejaké zdroje informácií.

2013-07-11 18:08:26

andreas: Po Skype je možno komunikovat, ale nevím, jaký máš Skype nick. Bohužel ale často nebývám u počítače, protože mám střídavé směny. V programu Mcat se toho o motoru moc nepíše Ale je možno se tam dovědět hodně o výbavě. Údaje o motoru je dobré vyplnit v té registraci. Tam jsou pro všechny, kdo mohou odpovědět.

2013-07-12 15:51:13

petrdepo: môj skype je andreas-handlovic.....mohol by si mi napísať celý názov toho programu aby som si ho mohol stiahnuť?...včera sa mi podarilo rozbehnúť 1 valec a ostatné nič...jedna sviečka bola celá mokrá od benzínu druhá bola celá čierna od spálenin tretia nič vôbec suchá bola a štvrtá niekedy chtila takže šiel druhý valec, a občas preskočila iskra na štvrtom válci.....motor je nastavený správne na 12°.....prečistil som to a napojil štartér na 24 voltov aby sa motor rozbehol lebo nebol naštartovaný hodne rokov a roztiahnuť sa auto nedá lebo má automatickú prevodovku no aj tak nič....myslel som si že chyba je v rozdeľovači že praskla hlava tak som ho vymenil lebo som mal náhradný no stále nič....rozhodol som sa zavolať známemu aby na to pozrel robí mechanika a opravil nám už 2 autá a stále nám idú....keby nevedel ani on čo s tým tak by som bol rád, ak budeš ochotný, keby si mi s tým nejako pomohol. Zatiaľ ďakujem.

2013-07-12 16:57:06

andreas: Motor může mít ještě jeden problém Zapalovací cívka je sice jako jeden kus, ale je ve skutečnosti dvojitá. To znamená, že 1/2 je pro dva válce a 2/2 je pro druhé dva válce. Je třeba vyšroubovat všechny 4 svíčky a zkontrolovat, jestli jde jiskra na všech 4 válcích.

Program se jmenuje Mcat.exe (verze je to 2011) a dá se stáhnout ze stránek ulozto.cz. Ale pozor. Má cca 1,6 GB a postup jeho instalace je popsán na stránkách klubu. Před instalací a později při každém dalším přihlášení se musí nastavit systémové datum počítače na rok 2011. Nesmíš se také leknout, že titulní stránka je v ruštině. Potom je další okno v jiném (nečitelném) písmu. Teprve po instalaci a úspěšném přihlášení se v levé první nabídce otevře nabídka a zvolí čeština. Ale některá okna zůstanou v cizím jazyku. Například první pro vložení VIN. Ale až si nato zvykneš, tak to už půjde. Například podle VIN ti rovnou dá vědět, jestli je díl na tvém autě použitý a nebo ne.

2013-07-12 20:32:41

petrdepo: nenapísal som ti to ale cievku som tiež vymenil, iskra ide do každého válca ;) ...ja to mám tak trošku zložitejšie. Mali sme 3 escorty a všetky boli na jednych papieroch len sa tam vždy dal prepis že zmena karosérie. Čiže ford escort mk4 bolo prvé auto z escortov čo sme mali a odišla na ňom prevodovka a taktiež zhnili blatníky tak sme kúpili ford escort mk5 no to som požičal kamarátovi a ten dostal šmyk a auto bolo na šrot po tejto havárii. No a keďže som nevedel zohnať nový escort mk5 tak som kúpil ford escort mk4 (ten o ktorom sa celý čas bavíme) a mám na neho kopec náhradných dielov, okrem prevodovky, z toho prvého forda escorta mk4.....čiže som do toho terajšieho vložil motor z toho prvého escorta mk4 ale ten mal vstrekovanie (r.v.:1990 myslím) a ten terajší je iný rok výroby myslím že 1986 a má karburátor tak by bolo veľa práce s nastavovaním priameho vstrekovania čiže som dal na ten nový motor karburátor a nejde naštartovať...motor stál pár rokov ale išiel nebol s ním žiaden problém....vymenil som rozdeľovač aj cievku a prúd ide aj do cievky aj z nej vychádza a do rozdeľovača ide prúd ale neviem kde je chyba sviečky dávajú iskru ako sa im chce pozrel som aj kde je palec v rozdeľovači a nastavil som sviečky v tomto poradí 1324 a stále nič páli ten druhý valec...zajtra príde mechanik a pozrie sa na to.....myslím že podobný problém už bol ale na tom escorte mk5 ale otec mu to dal nech to spraví a opravil to a šiel ten escort bez problémov až pokým ho kamarát nerozbil. Skúsim nainštalovať ten program a pozrieť sa a prečítať si niečo o tom aute že kde asi môže byť chyba. Zatiaľ ďakujem za informácie.

2013-07-13 13:33:34

petrdepo: Zdravím, motor mi konečne FUNGUJE :) Ten známi mechanik sa na to pozrel a po pol hodine motor naštartoval síce na tri valce ale potom po zahriatí išli všetky štyri :) Ešte raz ďakujem ti (Vám) za ochotu mi pomôcť. ;)


Odpovědět