Fórum - Téma


Motor+Escort-potíže při prudší akceleraci


Fórum Escort Motor+Escort-potíže při prudší akceleraci

Informace o modelu: Ford Escort



2010-02-08 11:25:48

zdravím, nedávno jsem si koupil ford orion z autobazaru za pár šlupek a při cestě domů jsem zjistil, že auto nějak cuká. Cuká hlavně když prudce zvýším výkon, když jedu stálou rychlostí a nešlapu moc na plyn, tak to ani necuká, jen když přišlápnu plyn... nevíte někdo čím to je?

Damián  
Zdeněk
2010-02-08 11:40:12

*pozn.ADM - ahoj,požádám Tě o registraci vozu včetně popisu do svého profilu. Bude se snáze odpovídat na případné dotazy. .Děkuji za pochopení.Z.

2010-02-08 17:28:29

to benny-pokud je to benzinak tak to bude nejspíš svíčkama nebo zapal.kablema..oboje vyměnit a uvidíš

2010-02-08 23:07:13

Tak já budu reagovat tady na kolegu, kabely musí mít maximálně odpor 30 kiloohmů. Nejmenší odpor by měl být však 0,5 kiloohmu, pokud se nepletu.

Svíčky by měli být motorcraft AGPR 32 C1, nebo NGK BCPR6ES-11, nebo BOSCH FR 7 DCX, nebo BOSCH FR 78 X, nebo BERU 14FR-7DUX, nebo BERU UXF 79, nebo CHAMPION RC7YCC4.

Takže pokud je to tím, pak si kup svíčky, které jsem ti napsal, neměli by s nimi být problémy.

2010-02-13 15:41:49

30kiloómů je podle mne moc. Proud v zapalovacích kabelech je 0,3 A. U=IsakrakdejekrátR, 30000krát 0,3 je 9000V. Když ztratím z 25kV 9 v kabelech zbyde mi na svíčku 14kV, což je na zapálení dost málo, když mají fordy (fiesta vím jistě) vzdálenost kontaktů 1mm(jiné vozy tak kolem 0,6) a proto jsou právě na pokles napětí citlivé. On by tam klidně mohl místo zapalovacího kabelu být obyčejný měděný drát, ale to by rušilo TV a rádio, proto mají koncovky odpor 1kiloóm a protože jsou na každém drátu 2 minimální odpor bude 2kila. Ale to je případ měděných kablů. Cu kable jsem se marně snažila sehnat. Obyčejně bývají odporové, tam potom záleží na jejich délce, takže nejdelší by měl mít odpor do deseti kilo (nový 80cm dlouhý měl 9,4 kilo). Pokud se hodnoty liší o 20%, vyměňte kable.

2010-02-13 17:01:05

To cypka: Hodnoty jsm opsal přímo z knihy na daný typ vozu a motoru, kniha byla jak na to od pana Etzolda, nic lepšího na takové věci skutečně jen těžko seženeš. Těch 30kiloohmů je maximum co může kabel mít, tento motor, o kterém je tu řeč využívá svíček se vzdáleností elektrod 1,1mm, takže až si tuto knihu pročteš, tak pochopíš co tu cvlastně píšu. Jenom pro informaci výkon otevřeného obvodu je min. 37kV takže na svíčku zbyde vcelku dost.

2010-02-14 11:50:50

Nemohl by mi nekdo poradit?Mam takovy problem,ze pri jizde mi sem tam zecne auto skubat.Pripada mi jak kdybi byl nejaky problem se vstrikovanim,ale nejsem si jisty.Nema nahodou nekdo podobne skusenosti?

2010-02-14 11:57:14

to Vojta:.. začal bych líhem nebo Velfobinem...,palivový filtr si měnil ?

2010-02-14 14:42:37

cypka:klasické měděnné káble ke svíčkám zde:http://www.autolamp.cz/es...p.php?item=WllB&_A=vodiče a kabely&_B=&_C=&by=popis

Benny: U starších aut když to nejde do výkonu může být zacpaný katalyzátor.

2010-02-15 19:40:24

tak jinak: Co se stane,když budu mít na svíčce o čtvrtinu nižší napětí? Bude to asi líp pálit a líp hořet, takže budu mít vyšší výkon a lepší emise. Proč si někteří blázni pořizují měděné zapalovací kabely, když pan etzold o tom nic nepíše? Když budu mít odpor 30K01 tak auto nepojede? Proč exisruje tento web, když si všichni můžem koupit knihy? atd etc...

  • ----------------------------------------------------------

To Vojta: Mi auto někdy škubalo, když jsem měla špatné kable.

2010-02-15 21:27:23

To cypka: Trošku cítím, že reaguješ na mě, takže netvrdím, že pan etzold má vždy pravdu, jen však to, že na tyhle auta těžko seženeš něco lepšího dle čeho se toto auto dá opravit. Hlavně kniha je pouze pomocná věc, další tuning či jiné věci (například záměna bubnových brzd za kotoučové) jsou jenom na tobě, pokud ti to bude fungovat, pak si dělej s autem co chceš, ale já se snažil pouze poradit a čerpal jsem z odborné literatury. Takže je jen na ostatních jak chtějí mé rady brát....vždyť si jich přeci nemusíš vůbec všímat...

Jinak pochybuji, že by to auto jelo na všechny válce pokud by byl takhle vysoký odpor kabelů, ale to je jen má doměnka...

2010-02-15 22:43:07

Nechci se Vám míchat do debaty ale když tady je to téma jiskra tak špatná není indučka z produkce

fy.Accel .Dává 42-48000 voltíků.

http://www.summitracing.c...arch/?keyword=accel&dds=1

2010-05-09 22:27:48

Takže abych to uvedl na pravou míru. P. Etzold čerpá vesměs z knih Haynes, které jsou velmi podrobné, překládá to z originálních jazyků. Hodně často se tam vyskytují nesrovnalosti. Tabulky hodnot jsou někdy uplně od jiného auta. Někdy je u nějakých typů uvedeno uplně něco jiného. Doporučuji Haynes. Velmi dobré knihy. Sice Anglicky ale včetně fotek a velkých schémat.

2010-05-09 23:47:14

No tak haynes manuál už mám taky doma, ještě jsem ho nestihl moc proštudovat, ale zatím co jsem viděl tak dobrý


Odpovědět