Fórum - Téma


Motor+Escort-benzin-škubání při určitých otáčkách


Fórum Escort Motor+Escort-benzin-škubání při určitých otáčkách

Informace o modelu: Ford Escort



2008-02-26 18:31:06

Čauki Fordaci nedavno jsem si koupil Escorta 1.6 16V z 1996 a stává se mi že at pri studenem nebo zahratem motoru seslapnu rychle plyn nekolikrat to zaskube docela prudce a pak se to až rozjede dělá to tak pri 1500-2500 na 1-5 rychlost nekteri rikaji ze to muže byt skrtici klapka tak se vas ptam jestli mate nekdo nejaky napad a predem dekuji za rady...

2008-02-26 20:23:06

neni to vstrikama ucpany???

2008-02-27 08:52:28

Určitě né !!

2008-02-27 09:46:19

Já bych nejprve prověřil zapalování. Ono vynechání jednoho dvou válců se při vyšších otáčkách už tak nepozná a zdá se to OK. Vyměň kabely, svíčky a uvidíš.

Mám zkušenosti, že škrtící klapka většinou způsobuje spíš kolísání volnoběhu a většinou stačí vyčistit (ze strany motoru bývá pěkně černá). Na vstřiky bych to neviděl - to je hodně nepravděpodobný. Taky by to mohla být nějaká závada v elektroinstalaci v nižších otáčkách motor více vybruje, ale to už je jen hádání. Dej vědět.

2008-02-27 09:58:34

To nemyslíš vážně, že pomůže vyměnit svíčky a kabely. A dva válce ve výkonu taky není poznat ? Zase jeden chytrák. jak budeš mít takový problém, tak si to na svém autě vyskoušej a pak můžeš radit.

Takže čidla ř. a jednotka ti neříkají nic ?

2008-02-27 10:12:19

Hele zapalování je zvláštní věc v určitém frekvenčním pásmu to může někde probíjet a pak to dělá třeba tohle. Ve vyších frekvencích to už třeba na zapálení stačí. V každém případě je to to nejlevnější co se dá hned vyzkoušet.

2008-02-27 10:19:17

Ty se nedáš poučit, co to tu meleš. Při větší frekvenci (otáčkách) se zvýší tlak ve válcích a jiskra nemusí přeskočit a to je způsobeno svíčkama, ale problém nastíněný je ten že to funguje při vyžších otáčkách tak to je něco jiného , zkus nato přijít. Divím se tvoji logice.

2008-02-27 10:33:14

newim pak mi napis cim to bylo celkem by me to zajimalo tenkrat sem tohle mel u sierry co mel tata ale tam to bylo cerpadlem z nedostatku paliva

2008-02-27 10:45:37

Ahoj, odkazuji na syky ten to ví nejlíp, rozdává tu moudra. Nebudu se tu už do tohoto angažovat. Zdenek

2008-02-27 11:13:08

Hele pane v popisu AUTOMECHANIK - klídek! Třeba oponuj, ale nenapadej! Přesně nevíš, že auto jede ve vyšších otáčkách na 100%, třeba jen neškube. Netvrdím, že to bude na 100% zapalováním, ale může se to vyzkoušet. Já jen radím z vlastní zkušenosti. Taky mi to různě poškubávalo u staršího Mondea. Obzvláště nepříjemné to bylo v nižších otáčkách, ztrátu výkonu jsem vůbec nezaznamenal a výměna kabelů pomohla.

2008-02-27 15:53:08

Nazdar pánové.Tak jo ja diky za vase rady vezmu to jedno po druhem auto temer 6mesicu stalo takže zkusim vymenit svicky a kabely a na provereni cidel taky zajdu chtel jsem to udelat hned po tom co jsem si auto dovezl.Privitam i dalsi rady a jakmile to vyresim dam Vam vedet.Jinak při vyššich otackach jede motor normalne dela to jen pri tech nizsich a na volnobeh ma krasny zvuk a drzi otacky.Jakmile na to prijdu dam vedet....Zatim a diky za rady

2008-03-11 20:36:08

Pokud tak dlouho stálo tak spíš než v elektrice bude problém v palivovém systému. Měl jsem podobný problém. V při normálním způsobu jízdy a "lehké" noze, jelo auto dobře, ale při sešlápnutí škubalo nebo skoro odstavilo. problém byl ve špatném palivovém čerpadle. Doporučuji si nechat v servisu změřit tlak paliva, hlavně kolik dává to čerpadlo a zda dokáže tlak udržet i po vypnutí motoru Pokud plánujete delší odstávku vozidla, tak je dobré cca 1x za měsíc přijít k auto a čerpadlo nechat párkrát protočit, aby nestálo. Bohužel je to dost častá závada.

Pokud by to nebylo tím, tak snad nějaké čidlo (váha vzduchu, teplota vody,...)

2008-06-04 17:30:54

Zdravím všechny, koupil jsem loni v prosinci Escorta 1.6 16v 1996. Při předvádění mi původní majitel na otázku škubání odpověděl, že je na autě vyměněna lamela spojky a že po několika kilometrech se to ojede a zmizí. Bohužel škubání se stupňovalo až do okamžiku, kdy došlo k proražení spodního krytu diferáku. Je nutná výměny převodovky. O problému jsem informoval původního majitele, dělá mrtvého brouka. Mám nějakou šanci vymoci z původního majitele něco na opravu s tím, že se jednalo o skrytou závadu? Uvítám každou radu, díky předem FrKot

2008-06-04 21:52:00

to frkot:samozřejmně že máš šanci ho dát k soudu ale jelikož se jedná o blablabla ted si nevzpomenu ale není to trestní řízení tak náklady platí většinou navrhovatel který po vyřčení rozsudku může podat navrh na odpuštění nebo přiřknout náklady na řízení odpůrci,které(řízení) si myslím bude trvat tak dlouho že už snad ani mít nebudeš,tak si myslím že vyjde časově i finančně levněji když ji koupíš nekde na osvědčený vrakárně. Aspon tohle mi jednou poradil i právník.Někdo ti určitě poradí jakou navštívit.Třeba Pavel-Ford666 má docela dobrý znalosti nebo hofstetr.

hof  
2008-06-04 22:16:56

To Borgi - s tímto se dá jedině souhlasit, ono někoho žalovat vyjde dost draho a výsledek je neurčitý, správně píšeš, že za ty peníze by měl převodovku z vrakoviště a může vesele jezdit. S panem vychytralým prodávajícím je lepší se pokusit dohodnout mimosoudně. A co se týká doporučení, jak řešit tento problém, tak si myslím, že je tady dost šikovných a schopných lidí, netřeba hned jmenovat, někteří jsou skromní a nemají publicitu rádi, namátkou můžu jmenovat třeba albiho, ale i další.

2008-06-05 06:30:28

Díky, hlavně za "duševní podporu"... ....přesně to si myslím....

2012-09-24 11:21:55

No ja mam asi dva mesice escort 1.6 zetec r.v. 97 a taky mi to obcas skubalo. Jelikos sem byvaly skodovkar rekl jsem si ze by mohlo byt ucpane neco ve vstrikovani, parkrat jsem tedy zahraty motor vytocil do max a pridrzel neco malo pod max otackama a od te doby je vse ok. Je samozrejme spousta jinych moznosti zavady a vytocenim motoru se nemuseji dat vyresit. :) Ale od dob co jsem jezdil se 120ctkou vim ze je jednou za cas dobre poradne vytocit zahraty motor, vsechno se procisti, jak vstrikovani tak svody a vyfuk. Na skodovce to platilo, myslim ze i u fordu by to obcas mohlo pomoct.

2013-05-18 23:01:03

motor 1.6 16V/66kw poškubává .. Dobry den , koupil jsem escorta r.v.1992 motor 1.6 16V 66kw, měsíc po STK , ekopoplatek zaplacen , ale mám problém , motor lehce poškubává když je studený i zahřátý , když přidávám lehce plyn tak to poškubovaní se zmírní ale pořad škube , jinak za jízdy nic , jede dobře , zrychluje pěkně ,motor je jinak tichy jak za jízdy i když stojím nejde skoro slyšet, jinak za jízdy žádné škubaní .Z výfuku mi při studeném motoru lehce prskala asi voda po zahřátém motoru nic , benzinem to nebude ten jsem už vyjel a nalil jiný a na svíčky se kouknu dnes , děkuji za každou radu

2013-05-19 20:01:44

petr85: Když při tom škubání přidáš plyn naplno, škube dál a nebo v tom okamžiku škubání přestane ? Pokud je to tak, že přestane, tak by to mohla být váha vzduchu (MAF senzor). Mě to dělalo taky a po její opravě (vadný odpůrek) škubání přestalo. Ale tuhle závadu by ti měla ukázat i diagnostika.

2013-05-19 21:23:33

Ahoj , když lehce zvyšují otáčky tak to škubaní nebo vynechávaní jak to říct správně se zmirňuje ,když šlápnu hodně tak nic a za jízdy na všechny stupně nic neškubne pokud nejedu už třeba na 2 do zatáčky tak to lehce cítím , svíčky jsou všechny opálené a mam tam NGK R TR5A 10 , koupím v první řadě palivový filtr Bosch a uvidím dále ,dík za radu zaměřím se na váhu vzduchu , ale když jsem odpojil konektor od váhy vzduchu tak se nic nezměnilo bylo to samé


Odpovědět