Fórum - Téma


Motor_Cougar-problémy


Fórum Cougar Motor_Cougar-problémy

Informace o modelu: Ford Cougar


1  2  3

2016-06-27 20:48:05

Zdravím vas prosim o pomoc... Žiaden mechanik sa nevie zhodnúť... Podla všetkého do sviečok mi tečie olej... Konkrétne prvý a štvrtý valec... Neviete mi niekto povedať co by to mohlo byt ? A ako veľmi to mam riešiť ide krasne... Vsetko šľape zatial

Dakujem

2016-06-28 19:34:56

relaxingday: ...a co ztvrdlé těsnění víka ventilů? Zetec SE ho má řešen jinak jak předchůdce a cca po 4-5 letech propouští olej, díky konstrukci hlavy motoru i ke svíčkám...mám tu samou zkušenost s Modeem 2000 se stejnou motorizací...

2016-06-28 21:04:30

"Nais tu mít jú tú" ano uz mi jeden kolega z Opel club tiez napísal že to môže byt to... Tak dam to pozrieť, a uvidi sa... Snáď to nebude aj s prácou stať veľa

A dakujem za odpoved

 petrdepo  
2016-06-30 08:41:21

relaxingday: Při každé demontáži víka ventilů (například při seřizování vůlí) se doporučuje dávat nové těsnění víka a nebo pak lehce potřít silikonem. Ale u motoru Zetec není těsnění jako těsnění. Motory Zetec SE mají těsnění normální (nelepené), ale motory Zetec S (sportovní verze) mají těsnění lepené na víko.

2016-07-05 20:46:50

A ja mam ktory motor resp. Cougar ma se ci s ?

A dakujem na odpoved

 petrdepo  
2016-07-06 08:26:53

relaxingday: Přečti si, co jsi napsal. Je to poněkud nesrozumitelné. Ale jinak to, jaký máš motor se zjistí podle VIN kódu.

2016-07-14 10:35:50

Uz to mam,,, diky,,, ale prosim ta vyskytol sa tu jeden novy problém,,, na Forde a tym su vstrekovacie trysky, tak slm sa chcel spýtať ci by sedeli aj z 2.0 Focusu... Mam pocit ze majú rovnaké motory

Diky

2016-10-25 17:53:36

Ford Cougar nejde zařadit rychl.s. .. Při jízdě se mi rozpojilo táhlo řazení, vyměnil jsem ho a po zařazení jakkékoliv rychlosti je stále volnoběh. Kdyz přidám plyn, otáčky a rychlost vyletí vzhůru a nic (jinak rychl.stupeň zařadím normálně). Když mám zařazeno a přidám plyn, zvuk motoru se změní ´´jako v záběru´´ oproti neutrálu, ale tot vše. Zkoušel jsem zařadit i ručně na převodovce a nic. Nemáte někdo stejnou zkušenost nebo nevíte co s tím? Jedná se o Ford Cougar V6 2,5. Děkuji.

2016-10-25 18:36:57

kamcalab:

...asi spojka, nic jiného bych neviděl.

2016-10-25 19:51:54

tomenzino: Kdyby to byla spojka, tak když zařadím přímo na převodovce "kostkou do ktere vedou tahla" měl bych mít něco zařazené, ne?

2016-10-25 19:54:43

kamcalab: da se jet i bez spojky.zařad bez motoru rychlost a nastartuj budeš startovat přes rychlost ono to chytne a jak se to rozjede tak zkus zmačkonout spojku pokud ti nepujde přeřadit tak je to spojkou.nevim jak je to u cougara ale u mondea mk2 jsou na tahlach řazeni takove rychlo spojky ty když se ti rozhoděj tak taky se neda řadit!!to pak musiš v těch spojkach doladit!!

2016-10-25 20:08:18

jarema: To co mi píšeš, jsem už zkoušel a řadím úplně normálně.... . Jsou tam, pokud myslíme to samé. Jakmile to zmáčkneš můžeš nastavovat vůli táhla. Furt, ale ta blbá otázka...ikdyž by jsem měl blbě seřízené táhla, tak přece natvrdo na převodovce bych musel něco zařadit, ne?

2016-10-25 20:23:28

kamcalab: pokud budou tahla špatně seřizena tak bud ti nepujde řadit vubec a nebo jen některe rychlosti.jeden muj znamej měl tenhle problem na mondeu mk2 nešlo mu řadit a ladil pravě tyhle tahla u převodovky jsou na obrazku dvě kulaty rychlo spojky v tom to ladil. pokud tahla budou seřizena špatně nezařadiš žadnou rychlost a nebo jen některou i bez motoru.pokud mas spojku dobrou a nejde ti řadit jsou to tahla seřid je.a pokud ti jde řadit bez spojky a motoru a rychlosti tam jdou tak je to spojka!!

2016-10-25 21:05:41

kamcalab: pleteš tu víc věcí dohromady. Pokud není motor v chodu a dáš tam kvalit i třeba ručně na převodovce, tak cítíš že tam rychlost je nebo ne? Myslím pohybem auta postrčením?

2016-10-25 21:40:17

tomenzino:

2016-10-25 22:39:08

jarema: Spojka bych řekl, že je ok... . Nemáš náhodou nějakej popis jak se to seřizuje? Já myslel, že jak je to na tom navodu popsané - řadící páka na převodovce, tak když s ní budu hýbat, měl by zapadnout nějakej rychl.stup.bez ohledu na táhlo. Já vlastně fyzicky táhlo neměnil, mě ruplo v místech kde je čep navařenej plastem v oku a já z druhého táhla vyměnil pouze ten plast, aby to drželo pohromadě. Je možný, že se to rozladilo při tom nebo možná já když jsem to dával dohromady. Je tam hovno vidět a žádný místo ..... Nicméně kdo to viděl tak neví a kdo by mohl vědět tak ten se do toho nechce pouštět a auto mi už čtvrt roku stojí :(

tomenzino: Když auto zatlačím i se zařazeným rychl.s. tak jede normálně dopředu nebo dozadu....

2016-10-26 01:04:50

kamcalab: psal jsi že ti během jizdy vypadlo tahlořazeni mě zajima kde ti to přesně vypadlo.popiš mi to podle toho obrazku. je tam oko a v něm je černej plast a ten plast je v oku a je to nasazene na převodovce na takove kovove tyčce mysliš tohle.?je to i na tom obrazku co jsem tam daval.a ten černej plast maš?mužes to vyfotit a dat to sem?psal jsi tomenzzinovi že když zařadiš tak auto jede.popiš to přesněji jede to přes kvalt nebo jako na neutral?to je duležite vědět!!koukni na to označil jsem to šipkou.vypadlo to tady jak je ta šipka?tam je kulatej černej plast vsazenej do otvoru a pak se to nasazuje na řazeni k převodovce.tak zkus jednu věc odpoj to lanko a zkus zařadit jen tim čepem jde to bez problemu jen si musiš lehnout pod auto pokud ti pujde řadit ručne tak problem bude v tom tahle a pokud ani tak nezařadiš potom problem bude v převodovce

2016-10-26 02:00:13

jarema: Jak jsi to označil šipkou. Přesně tam. Konec táhla má oko, které je nasazené na "čepu" co je na převodovce. Výplň oka táhla tvoří plast, ve kterém je uprostřed otvor a ten je nasunutý na čepu převodovky a zajištěný segrovkou. Při zrychlování auto trochu zahrabalo a poskočilo na nerovnosti silnice, pak se ozvala rána a otáčky vyletěli na volnoběh. Od té doby má auto neutrál. Původní plast jsem nenašel, nejspíš se rozletěl a vypadlo oko táhla s čepu převodovky. Koupil jsem táhlo použité a plast jsem přehodil na svoje, nasadil na převodovku. Když mám zařazenou rychlost (jakkákoli rychlost normálně zapadne) a přidám plyn, nehnu se ani o 1mm, jen otáčky a rychlost vyletí nahoru, zvuk motoru se změní jako když zabírá. Na zpátečku se taky nehnu, jen se rozsviti světlo. Nastartuju se zařazenou rychlostí bez spojky a nic. S vypnutým motorem a zařazenou r.když auto tlačím normálně jede (neřekl bych že by kladlo nějaky odpor). Když zařadím něco přímo na převodovce (při vypnutým i zapnutým motoru) stale nic. Auto se chová stále jako by mělo neutrál, až na to, že na budíkách s otáčkama lítá aji ukazatel rychlosti a hýbou se oba at mam zařazeno nebo vyřazeno. Stahl jsem foto toho táhla a oka...

2016-10-26 05:22:36

kamcalab: ...pokud píšeš že zkoušíš zařadit u převodovky,tak s tím táhlo nemá co dělat. Rukou pokud tam dáš nějakou rychlost a nic se neděje myslím jako že autem pohneš jako by tam kvalt nebyl,je něco špatně v převodovce nebo rozpadlá spojka úplně.

 petrdepo  
2016-10-26 08:43:30

tomenzino: Také bych to viděl na problém se sojkou (například vadná přítlačná pružina spojky). Při zařazování rychlosti (alespoň některé) bývá určitě cítit změna síly zasouvání, kdy se dostává do kontaktu synchron rychlostního stupně.


Odpovědět

1  2  3