Fórum - Téma


Motor_C-Max I-start


Fórum C-Max I C214 Motor_C-Max I-start

Informace o modelu: Ford C-Max I C214



2016-05-15 15:03:33

Auto přestalo jet a nejde nastartovat,před tím žádný problém nikdy .... hlašení esp system fault

2016-05-15 18:47:00

radek.p: Chtělo by to více podrobnějších informací, za jakých podmínek problém nastal. Nemá ESP svůj vlastní vypínač ?

2016-05-15 19:48:21

petrdepo: Ahoj vypínač má.Nevím co se stalo,hlavně co to má společného s ESP že auto z ničeho niczdechlo a už nejde nastartovat. Nebyl žádný náznak něčeho s autem jezdím měsíčně 3000 km a bez poruchy.

2016-05-15 19:56:23

Tak na tohle jsem taky zvědavý, co to má za souvislost a kde je chyba !

2016-05-15 22:31:40

Jednoznačně je potřeba Diagnostika :) bez ní asi nemáme šanci určit závadu.

2016-05-16 09:59:57

Nevím, ale jde ti tam vůbec palivo ? Mě se stalo , že mi zamrzla nafta v palivovém filtru, takže točilo, točilo, ale nechytlo. Po rozmrznutí a nastartování, se mi také objevila na displey závada ESP tak jsem ji manuálem na displey zrušil a opět odfajfknul , závada byla pryč a ESP funkční , nevím, že by náhoda ?!

2016-05-16 13:17:12

Tak místní opravář mi diagnostikoval ucpaný filtr pevných částic a nízký tlak v railu,nevím co to je asi něco se vstřikama nebo co.Prý tak 50 tis.oprava to mě malem složilo do kolen. Co vy na to je to vůbec možné z ničeho nic,auto jelo normálně žádná známka nějaké poruchy.To je teda auto na otpis

2016-05-16 17:37:13

radek.p: Záleží na tom čím opravář nízký tlak diagnostikoval. Tlak v railu mohl klesat vlivem některého dílu vstřikovací soustavy postupně až se dostal na hranici kdy řídicí jednotka zablokovala provoz. Také to mohl způsobit vadný vstřik. Příčiny můžou být různé. Cenu většinou opraváři uvádí tak, jako by se měly měnit všechny díly vstřikování. Je to nejsnazší, nejvíc na tom vydělají a ušetří jim to práci s podrobnějším hledáním příčiny. Forďácká diagnostika by chyby asi vypsala mnohem lépe.

2016-05-16 20:42:10

Nizký tlak v railu je reálný, může to být ucpaný filtr ale také to může být zničené čerpadlo a zničené vstřikovače ( to je těch 50 tisíc)

V vysokotlakém čerpadle je senzor který může být vadný atd atd :)

2016-11-29 20:27:15

radek.p:řeším stejný problém,jaké bylo řešení já vyměnil i čerpadlo i s regulátorem který je na něm a problém stejný nahoru ke vsrřikům nepřichází nafta ani kapka už nevím co tomu může být elektrikář proměřil všechny obvody a v pořádku diagnostika nic nehlásí jen nizký tlak v railu .

2016-11-30 17:37:10

mikac01: Na Fóru bylo popsáno několik možných příčin. Například problém s ucpaným sacím košem v nádrži, podtlak v nádrži a další. Možná když si je na Fóru vyhledáš, tak ti to pomůže. Pokud nafta nejde od čerpadla ke vstřikům, tak budeš muset hledat problém před čerpadlem.

2016-12-01 23:45:17

tak novej poznatek vypálená pojistka na pozici 34 v pojistkovém bloku v motorovém prostoru tudíž neotvíral regulační ventil na čerpadle. Nafta nyní v railu a ovzdušněné vstřikovače ale motor ani nehlesne. Rozvody ok tlaky ve válcích také udělal jsem zkoušku korekce vstřikovačů 4tý vstřik má jednou takovou hodnotu oproti zbylím třem. Neví náhodou někdo zda tento systém nemá ochranu proti poškození že odstaví vstřikování? Jedná se přesně o focus r.v.2008 1,6 Tdci 80kw na mém mondeu 2,0 tdci 96kw přepady chcaly jak necky ale nestalo se že nenatočil jen to chtělo více startů. Jenže Focus má pod kapotou francouze to bude kámen urazu. :-D


Odpovědět