Fórum - Téma


Motor_C-Max I-potíže s funkcí


Fórum C-Max I C214 Motor_C-Max I-potíže s funkcí

Manuály  |  Inzerce  |  Model Ford C-Max I C214  |  Naše vozidla


1 ......... 3  4  5  6  7

2016-08-17 07:57:00

kida: Běh na tři válce nemá žádnou souvislost s ESP a bude nejspíš souviset se závadou ve vstřikování. ESP (zjednodušeně elektronická stabilizace pohybu) souvisí jen s vodorovnou stabilizací vozidla při pohybu na silnici a je závislá na čidlu natočení volantu a pohybového čidla vozu.

2016-08-22 18:14:22

petrdepo: Předem se omlouvám , nevím jak vložit svůj dotaz ale k věci. Na displey se mi objevila závada "Engine passwords " odstavil jsem auto po chvily opět nastartoval a závada zmizela a po chvíly jízdy se opět objevila když jsem zvýšil akceleraci plynu !

2016-08-22 22:45:19

hatašík: Nevím, podle překladu to znamená "motor heslo", ale možná by to mohlo také znamenat výpadek údaje některého čidla. Možná kvůli studenému spoji v konektoru nebo podobně.

2016-08-23 10:26:03

petrdepo: Takže díky, nemělo by to býti nic závažného co by ohrožovalo motor ? Všechny kontrolky fungují normálně tj. při nastartování zhasnou ale je to nepříjemné když tam místo kilometrů máš tuhle tabulku !

2016-08-26 16:50:00

hatašík: Pod touto hláškou se může vyskytovat několik různých chyb a ty vypíše jen diagnostika.

2016-08-26 19:07:38

petrdepo: Na diagnostice jsem byl,

ukázalo to nízký tlak otvírání klapek, že by EGR ventil ? To je ale dost drahá záležitost že ? Jinné řešení a závady nebyly objeveny, nevím co s tím , poraď prosím , nebo dej typ na ten EGR, jestli je to ono Díky!

2016-08-27 17:33:22

hatašík: Problémy s tlakem většinou dělají hadice (jejich těsnost). Některá může být netěsná nebo prasklá.

2016-08-27 19:36:52

petrdepo: Že by hadice k turbu ? Ta, když jsem sáhl dozadu, tak je pěkně zaflákaná mastnotou .

2016-08-28 08:53:36

hatašík: Je to jedna z možností.

2016-08-28 21:29:55

Ahoj všem, prosím o radu.Mám c-maxe 1.8 92kw flexifuel LPG.rožla se kontrolka diagnostiky motoru (závada P0420-nízká učinnost katalizátoru).a po ránu za studena to nechce jet dusí se to,musí se to oturovat aby se auto vůbec rozjelo kolísaji tomu otáčky někdy to i zdechne.po zahřátí žádný problém ani ne benzin ani na plyn auto už jede v pohodě.AUto má nové svíčky origo ford,benzin taknuji verva100.Olej žere jen když se honí motor ve vysokých otáčkách.jinak minimální spotřeba oleje. Děkuji

2016-08-31 14:50:55

Zdravím. Mám problém s rožnutou kontrolkou motoru. Dle diag.je špatný solenoid nastavení časování sací vačky. Solenoid vyměněn za nový originál,závada vymazána. Kontrolka se rožíná dál... resp. někdy svítí,někdy ne,sem tam svítí i airbag. Nemáte někdo kontakt na nějakého zkušeného elektrikáře z okolí Ostravy. Myslím že problém bude v elektrice někde??? Na autě je udělaný komplet servis po dovozu z DE. Rozvody,náplně,svíčky... Motor 1.6 benzín kod HXDA. Děkuji.

2017-04-25 14:23:16

Ahoj Fordáci mám problém po ujetí cca 200-300km auto jakoby jede bez turba po vychladnutí a opětovném nastartování vše ok nevýte někdo čím by to mohlo být předem díky za rady, 2004 C-Max 1,6

2017-04-25 14:30:56

wendysmar: Tak první bych to vzal na diagnostiku. Pak se uvidí. Nejlepší je tam jet buďto se závadou nebo těsně po tom co se projevila.

2017-04-25 14:48:07

díky dneska jedu tak snad to bude nějaká prkotina

na diagnostice to napsalo snímač plnícího tlaku a snímač otáček vačkové hřídele

2017-05-26 22:16:46

zdravím,

měl jsem podobný problém.nejdříve se občas rosvítila ikonka motoru.pak začala svítit pořád a motor šel do nouzáku,po diagnostice jsme moc chytrý nebyli,malý podtalak v sacím potru,hlásila diagnostka.

ja už tady bylo napsáno,je hromada možností.ve finále to byl měnič tlaku dmýchadla,přesněji přerušený vodič ve štekru.ta věc,váleček autem.Ze začátku jsem to chtěl dát do servisu ale když jsem viděl ty

mechaniky jak tvrděj že je to turbo,tak mě bylo jasné o co jde.

Tak ať to jezdí Gomez.

2017-07-23 09:11:14

hatašík: Včera jsem dával informaci do sekce manuály o tom co se stane s motorem vlivem přisávání výfukových plynů, ovládané ERG ventilem. Pokud ti při stažení hadice z turba do ERG ventilu něco vytéká tak sání a ERG ventil je totálně zadělaný zplodinama výfuku. Nezbývá než sání rozebrat a vše vyčistit. Je to špinavá práce. Po vyčištění toto přisávání výfukových plynů odstavit a znehybnit klapku ERG ventilu, aby zbytečně neškrtila přívod vzduchu z turba. U motorů s vyšším počtem natočených kilometrů je vhodné vylít černý tekutý mazut z chladiče stlačeného vzduchu (od turba). Může se stát vlivem náhod k jeho vznícení a k zániku vozidla. Čau zdenda. zdenda_hrady@atlas.cz

2017-08-03 07:06:04

Ahoj.Mám C-max 09,1,6 Tdci diesel.Při jízdě mi nejdříve začal cukat motor,pak pár km v pořádku.Jízda po dálnici,snížení rychlosti a když jsem chtěl znovu přidat plyn,tak už byl motor zhasnutý a víc nešel nastartovat.Vyměnili jsme palivových filtr a stejně nic,úplná mrtvola.Nevíte co s tím?

2017-08-03 08:42:18

bublinak: Cukání většinou způsobuje studeňák v obvodu některého čidla (většinou v konektoru). Asi budeš potřebovat diagnostiku. Pročti si témata na Fóru, protože takový problém už byl zmiňován několikrát.

2017-08-03 09:35:45

zdendr: Chtěl bych jen doplnit, že tato úprava rozsvítí oranřovou kontrolku motoru chyba P 490 ERG ventil, je vhodné softverově upravit řídící jednotku cena cca 3500 Kč od firem, které na to mají příslušnou diagnostiku s možností zásahu do programu. Doporučuji to udělat s vyčištěním do 150 0000km jinak je očista už obtížnější. Při najetí 300 000km auto už Vám nepojede.

2017-08-03 18:23:33

Ahoj.Dali jsme to na diagnostiku,ale ne ve ford servisu.Psalo to závadu na vačkovém hřídeli nebo snímači vačky,pak chybu na rozvodech,rozvody se zkontrolovali a vše v pohodě,tak nevímPokud je vámi zmiňovaný EGR filtr pevných částic,tak ten nemám.Vyndali jsme čerpadlo a vstřiky a poslali na změření,zítra snad budu vědět víc.Nemohl by to být konektor na té vačce,pokud tam nějaký je?


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7